kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mupjekarel

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:19

nou mijn vriend is nie de allerknapste zeg maar, sommige vriende van ons vind ik erg knap. maar omdat ik hem anders zie dan andere omdat ik enorm van hem hou vind ik alles aan hem mooi:)
en dan boeien die knappe jongens mij helemaal nie meer zo om hun uiterlijk, dan denk ik van ach jullie zijn lang nie zo lief als richard!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:19

Als ik heel eerlijk ben, als hij zo lelijk als de nacht is dan knap ik af. Sorry, zo ben ik, kan er niets aan doen.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:21

Ik kan het Haha! Een jongen waar ik in het begin gewoon goed mee opschoot... toen goed mee kon praten... toen mij echt goed mee kon amuseren... en waar ik daarna op verliefd ben geworden. Laat iedereen maar praten.
Trouwens, als je iemand graag ziet, raar maar waar, dan begint die vanzelf mooier te lijken, haha, hoewel hij geen haar veranderd is Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:23

verootjoo schreef:
Als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, liefste die er is Haha!

daar ben ik t dan weer niet mee eens. dat hoeft niet...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:23

Knap is voor iedereen anders.

Knap in de zin van een symetrisch gezicht, fotogeniek , dat doet me vaak weinig,

Wat mij aantrekt in een man dat zijn : sprekende ogen, een mooie glimlach. Of dit symetrisch is of niet , dat maakt niet uit.

Het is het geheel plaatje.

Anoniem

mupjekarel schreef:
nou mijn vriend is nie de allerknapste zeg maar, sommige vriende van ons vind ik erg knap. maar omdat ik hem anders zie dan andere omdat ik enorm van hem hou vind ik alles aan hem mooi:)
en dan boeien die knappe jongens mij helemaal nie meer zo om hun uiterlijk, dan denk ik van ach jullie zijn lang nie zo lief als richard!

Haha er zijn natuurlijk jongens waar geen enkele jongen aan kan tippen kwa uiterlijk. Maar die zijn meestal zo heerlijk arro enzo. *LOL* Nee, mijn vriendje is voor mij de knapste, gewoon omdat 'ie van mij is enzo. Lovers En wat anderen dr over denken mogen ze zelf weten. Haha! Prima als ze hem niet knap zouden vinden, ze krijgen hem toch niet dus weer een probleem minder. Schijnheilig

pinuts

oh ik vond t geweldige tekst van verootjoo..Lachen Als ik verliefd ben, echt verliefd vind ik die jongen wel altijd de mooiste, knapste, liefste die er is..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:24

Als ik iemand niet echt knap vind, ga ik er minder snel op af dan iemand die ik er wel leuk uit vind zien.
Het eerste wat je ziet is namelijk het uiterlijk.. en veel gaan daar ook wel op af.
Maar over het algemeen ga ik niet zo heel erg op uiterlijk af, want mijn vriendjes waren allemaal niet zo knap Clown

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:25

Tsja.. het uiterlijk is toch het eerste wat je ziet.Tuurlijk het gaat om het innerlijk.Ik val op jongens met aansprekende ogen.Ik kijk altijd het eerst naar de ogen. Ze hoeven niet mega knap te zijn ofzo. Als hij maar een leuke uitstraling heeft.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:29

ja, maar stel je raakt er wel mee aan de praat, en hij is echt heel lief, leuk, weet ik wat allemaal, hij is alleen niet knap. kappen jullie dan af?

en met niet knap bedoel ik lelijk qua uiterlijk. dat bestaat niet, want iedereen heeft wel iets, dat weet ik, maar even voor het makkelijke, en voor de discussie.

Citaat:
neem iemand in je hoofd die heel lelijk is, onverzorgd, weet ik t wat. en dan wel een superkarakter, heel lief enzo... laat jij je tegenhouden door t uiterlijk?

want dat is dus wat die vriendin van mij beweert te doen...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:30

hij moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn voor jou, maar aantrekkelijk is voor de 1 heel wat anders dan voor de ander:)

Mi_Amore

Ik vond mijn vriend bij de start van onze relatie gewoon normaal. Niet echt habahabaknap. Hoe langer we bij elkaar waren hoe knapper ik hem begon te vinden.

Dus ik ben zeker van mening dat je ook op een normaal uitziend persoon verliefd kunt worden.

Hoe het met 'lelijke' vriendjes zit weet ik niet Haha! zit nog steeds bij mijn eerste partner.

Anoniem

ikenindi schreef:
ja, maar stel je raakt er wel mee aan de praat, en hij is echt heel lief, leuk, weet ik wat allemaal, hij is alleen niet knap. kappen jullie dan af?

en met niet knap bedoel ik lelijk qua uiterlijk. dat bestaat niet, want iedereen heeft wel iets, dat weet ik, maar even voor het makkelijke, en voor de discussie.

Citaat:
neem iemand in je hoofd die heel lelijk is, onverzorgd, weet ik t wat. en dan wel een superkarakter, heel lief enzo... laat jij je tegenhouden door t uiterlijk?

Ja, ik knap af. Omdat niemand een relatie kan hebben met iemand waar 'ie zich niet lichamelijk tot aangetrokken voelt. Iig geen relatie van lange duur..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:31

voorbeeldje...

iemand is lief voor je, geeft complimenten, het klikt, je hebt een hoop gemeen, hij is te vertrouwen, staat altijd voor je klaar, maar...

...
...

...

...

...
hij ziet er zo uit: Afbeelding

en ga niet zeggen dat ie niet lelijk is Knipoog
Laatst bijgewerkt door iefke op 26-08-08 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Pagina in lengte opgerekt, puntjes verwijderd

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:33

ikenindi schreef:

Citaat:

Ik zou met dan wel tegen laten houden door het uiterlijk, want ik vind dat anders echt gewoon vies.. Scheve mond Sorry. Tong uitsteken

Maarja wie weet veranderd dat met de jaren. Vork

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:33

Girlgamer schreef:
Als ik heel eerlijk ben, als hij zo lelijk als de nacht is dan knap ik af. Sorry, zo ben ik, kan er niets aan doen.

Same here!!

Voel me echt lopen dan! Kan er niets aan doen Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:34

Ik vond eerst dat mijn vriend echt een rotkop had (toen we het nog niet hadden, en ik ook nog niet verliefd was Clown ). Toen ik verliefd werd vond ik hem steeds knapper, en nu vind ik hem echt een lekkerding, haha! Vingers aflikken

Dusja, je kan verliefd worden op iemand die niet knap is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:35

ikenindi schreef:
voorbeeldje...

iemand is lief voor je, geeft complimenten, het klikt, je hebt een hoop gemeen, hij is te vertrouwen, staat altijd voor je klaar, maar...

hij ziet er zo uit: Afbeelding

en ga niet zeggen dat ie niet lelijk is Knipoog

Lekkerdiii-hiiinngg... Vingers aflikken Nee geintje, hahahaha. Dan knap ik dus af. Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:35

wie kan mij vertellen wat knap is..?? Trouwens leuk voor al die vriendjes.. hier neerzetten dat ze eig niet knap zijn:P TS: moest daar een foto staan?

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:37

Haha ik heb dus ook altijd zo'n discussie met een vriendin van mij.
Zij heeft liever een eikel aan haar arm dan een lelijkerd. (zo zegt ze het letterlijk)

Tuurlijk let ik op het uiterlijk van een jongen maar ik word pas verliefd als ik iemand goed ken, en dan dus op het innerlijk.

Daarbij, of iemand wel of niet knap wordt gevonden verschilt per persoon. Ik vind een schattige jongen met een leuke glimlach eerder aantrekkelijk dan een arrogant type, wat die vriendin van mij dus aantrekkelijk vind.

Edit: Megatypfout Bloos!
Laatst bijgewerkt door Sentido op 22-08-08 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:37

ik denk het niet ... ik kende ook en jongen ,echt helle lieve jongen
maar oww zo lelijk ...
ik denk dat het oog ook wel wat wil Clown
enja wat ik knap vind , hoeven jullie natuurlijk niet knap te vinden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:38

Juul schreef:
Precies. Ik val op jongens die er voor mij uit spingen om het zo maar te zeggen, die opvallen. Dat is niet altijd uiterlijk, meer uitstraling denk ik. Iemand zonder uitstraling zal ik nooit op afstappen. En ik denk dat uitstraling iemand ook knap maakt. Iemand kan nog zo'n mooi gezicht hebben, maar totaal geen uitstraling hebben. Dan vind ik zo iemand niet knap, die valt me dan ook totaal niet op gewoon. En daarentegen kan iemand die anderen misschien niet zo geweldig knap vinden een zodanige uitstraling hebben dat hij wel weer knap is. Lachen

Ben ook zo Ja Mijn huidige vriend had ook ontzettend veel uitstraling, sprong er gewoon tussen uit. Lachen Een jongen hoeft niet perse een fotomodel te zijn (hoewel zo heb ik ook eentje onmoet Kwijl jammer dat ik op dat moment een vriend had en die gast een wat minder karakter Kwijl) maar hij moet uitstraling hebben. Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:39

t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:40

Ik kan die ene foto niet zien. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:40

pinuts schreef:
t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig

Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar. *LOL*