Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Een jongen waar ik in het begin gewoon goed mee opschoot... toen goed mee kon praten... toen mij echt goed mee kon amuseren... en waar ik daarna op verliefd ben geworden. Laat iedereen maar praten.

verootjoo schreef:Als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, liefste die er is
mupjekarel schreef:nou mijn vriend is nie de allerknapste zeg maar, sommige vriende van ons vind ik erg knap. maar omdat ik hem anders zie dan andere omdat ik enorm van hem hou vind ik alles aan hem mooi:)
en dan boeien die knappe jongens mij helemaal nie meer zo om hun uiterlijk, dan denk ik van ach jullie zijn lang nie zo lief als richard!
Nee, mijn vriendje is voor mij de knapste, gewoon omdat 'ie van mij is enzo.
En wat anderen dr over denken mogen ze zelf weten.
Prima als ze hem niet knap zouden vinden, ze krijgen hem toch niet dus weer een probleem minder.
Als ik verliefd ben, echt verliefd vind ik die jongen wel altijd de mooiste, knapste, liefste die er is..

Citaat:neem iemand in je hoofd die heel lelijk is, onverzorgd, weet ik t wat. en dan wel een superkarakter, heel lief enzo... laat jij je tegenhouden door t uiterlijk?
zit nog steeds bij mijn eerste partner. ikenindi schreef:ja, maar stel je raakt er wel mee aan de praat, en hij is echt heel lief, leuk, weet ik wat allemaal, hij is alleen niet knap. kappen jullie dan af?
en met niet knap bedoel ik lelijk qua uiterlijk. dat bestaat niet, want iedereen heeft wel iets, dat weet ik, maar even voor het makkelijke, en voor de discussie.Citaat:neem iemand in je hoofd die heel lelijk is, onverzorgd, weet ik t wat. en dan wel een superkarakter, heel lief enzo... laat jij je tegenhouden door t uiterlijk?
want dat is dus wat die vriendin van mij beweert te doen...

ikenindi schreef:ja, maar stel je raakt er wel mee aan de praat, en hij is echt heel lief, leuk, weet ik wat allemaal, hij is alleen niet knap. kappen jullie dan af?
en met niet knap bedoel ik lelijk qua uiterlijk. dat bestaat niet, want iedereen heeft wel iets, dat weet ik, maar even voor het makkelijke, en voor de discussie.Citaat:neem iemand in je hoofd die heel lelijk is, onverzorgd, weet ik t wat. en dan wel een superkarakter, heel lief enzo... laat jij je tegenhouden door t uiterlijk?
want dat is dus wat die vriendin van mij beweert te doen...
Sorry. 
Girlgamer schreef:Als ik heel eerlijk ben, als hij zo lelijk als de nacht is dan knap ik af. Sorry, zo ben ik, kan er niets aan doen.
). Toen ik verliefd werd vond ik hem steeds knapper, en nu vind ik hem echt een lekkerding, haha!
ikenindi schreef:voorbeeldje...
iemand is lief voor je, geeft complimenten, het klikt, je hebt een hoop gemeen, hij is te vertrouwen, staat altijd voor je klaar, maar...
hij ziet er zo uit:
en ga niet zeggen dat ie niet lelijk is
Nee geintje, hahahaha. Dan knap ik dus af.
Juul schreef:Precies. Ik val op jongens die er voor mij uit spingen om het zo maar te zeggen, die opvallen. Dat is niet altijd uiterlijk, meer uitstraling denk ik. Iemand zonder uitstraling zal ik nooit op afstappen. En ik denk dat uitstraling iemand ook knap maakt. Iemand kan nog zo'n mooi gezicht hebben, maar totaal geen uitstraling hebben. Dan vind ik zo iemand niet knap, die valt me dan ook totaal niet op gewoon. En daarentegen kan iemand die anderen misschien niet zo geweldig knap vinden een zodanige uitstraling hebben dat hij wel weer knap is.
Mijn huidige vriend had ook ontzettend veel uitstraling, sprong er gewoon tussen uit.
Een jongen hoeft niet perse een fotomodel te zijn (hoewel zo heb ik ook eentje onmoet
jammer dat ik op dat moment een vriend had en die gast een wat minder karakter
) maar hij moet uitstraling hebben.
pinuts schreef:t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig