.Maar betwijfel of het dan metteen om echte liefde gaat!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Het blad ligt op het werk, ik ga maandag direct een foto voor jullie maken! Leuke baas heb ik he? Zomaar ff een date voor me proberen te regelen
Iets zegt me "dit is hem!" Hihi, word er helemaal zenuwachtig van!Niffie schreef:Tot januari geloofde ik niet in liefde op het eerste gezicht. Todat ik op wintersport was en 'm daar zag lopen. Ik had nog niet eens met 'm gepraat en was al tot over m'n oren verliefd. Gelukkig was het wederzijds.
Helaas was mijn eerste avond zijn enige en laatste avond. Nog een nadeel hij woont in Stuttgart en ik in Haarlem. Na mailen, smsen en bellen kwam het reis gedeelte. Hij hier heen ik daar heen. Het was een fantastische tijd. Was inderdaad... want helaas is het alweer over. Niet omdat we elkaar niet leuk genoeg vonden maar omdat het op dit moment niet praktisch is. Hij studeert nog en loopt stage, moet dan ook nog 's avonds en 's nachts leren en gaat volgend jaar in Luzern (Zwiterland) verder studeren en werken. Heeft daarbij net als ik een heel druk sociaal leven. En ik... ik heb m'n leven hier. Met een hele drukke baan, paard en het allerbelangerijkste voor mij, m'n familie en vrienden.
Het leek voor ons allebei de juiste keuze om er mee te stoppen. Wat heeft het voor zin om een relatie door te zetten als je allebei geen tijd hebt. Had niet verwacht dat ik 'm na 3 maanden nog steeds zo zou missen. We hebben nog wel contact maar proberen het tot een minimum te beperken. Elke keer komen we toch allebei weer op hetzelfde uit. We missen elkaar. En hoe het verder moet weten we allebei ook niet.
Hoe dan ook... voor mij bestaat liefde op het eerste gezicht wel degelijk!
) werkt in A'dam dus denk
Zo grappig! Gaan jullie voor mij duimen?
Zou leuk zijn als je aan je baas een date overhoudt. Kan dan zo een filmscript zijn

Maar de uitdrukking is nou eenmaal zo! rindin schreef:We waren het er al overeens dat "liefde" in "aantrekkingskracht" moest worden veranderdMaar de uitdrukking is nou eenmaal zo!
Oeeh, hij is CUTE!! 
En dat heb ik serieus nooit gehad met iemand...
) omdat ik gewoon nog nooit zo'n gevoel heb gehad bij iemand die ik zo kort kende. Ik baal ook als een stekker dat het nu precies bij iemand moet gebeuren die tig kilometer verweggies woont... 
Heb nu alweer zin om maandag aan het werk te gaan! Ik hou jullie op de hoogte
rindin schreef:Kan me voorstellen dat dat vreselijk veel pijn doet, aangezien je nog
wel heel gek op elkaar bent. Sterkte!
"Die jongen van dat blad" (leuke bijnaam) werkt in A'dam dus denk
niet dat hij in de buurt woont (ik woon in Groningen). Maar goed,
A'dam-Groningen is nog te doen!
MissToseland schreef:ik niet
duurde ff voordat ik mijn vriend leuk vond, hij heeft heel wat maandjes achter me aan gelopen.
Op een gegeven moment had ik het door
Waar dan?