Geloven jullie in 'liefde op het eerste gezicht'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paix

Re: Geloven jullie in 'liefde op het eerste gezicht'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:44

Ik denk dat je verlieft kan zijn op iemand zijn uiterlijk Lachen.
Maar betwijfel of het dan metteen om echte liefde gaat!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:45

Hihi ik laat jullie lekker nog een weekend wachten op een foto Tong uitsteken Het blad ligt op het werk, ik ga maandag direct een foto voor jullie maken! Leuke baas heb ik he? Zomaar ff een date voor me proberen te regelen Tong uitsteken

Ik denk dat hij wel een vriendin heeft, maar toch zegt iets me: "doe het!" Tong uitsteken Iets zegt me "dit is hem!" Hihi, word er helemaal zenuwachtig van!

@Madelief88: Wat doe je bij de Telegraaf? Hij werkt op het hoofdkantoor in A'dam.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:48

Niffie schreef:
Tot januari geloofde ik niet in liefde op het eerste gezicht. Todat ik op wintersport was en 'm daar zag lopen. Ik had nog niet eens met 'm gepraat en was al tot over m'n oren verliefd. Gelukkig was het wederzijds.

Helaas was mijn eerste avond zijn enige en laatste avond. Nog een nadeel hij woont in Stuttgart en ik in Haarlem. Na mailen, smsen en bellen kwam het reis gedeelte. Hij hier heen ik daar heen. Het was een fantastische tijd. Was inderdaad... want helaas is het alweer over. Niet omdat we elkaar niet leuk genoeg vonden maar omdat het op dit moment niet praktisch is. Hij studeert nog en loopt stage, moet dan ook nog 's avonds en 's nachts leren en gaat volgend jaar in Luzern (Zwiterland) verder studeren en werken. Heeft daarbij net als ik een heel druk sociaal leven. En ik... ik heb m'n leven hier. Met een hele drukke baan, paard en het allerbelangerijkste voor mij, m'n familie en vrienden.

Het leek voor ons allebei de juiste keuze om er mee te stoppen. Wat heeft het voor zin om een relatie door te zetten als je allebei geen tijd hebt. Had niet verwacht dat ik 'm na 3 maanden nog steeds zo zou missen. We hebben nog wel contact maar proberen het tot een minimum te beperken. Elke keer komen we toch allebei weer op hetzelfde uit. We missen elkaar. En hoe het verder moet weten we allebei ook niet.

Hoe dan ook... voor mij bestaat liefde op het eerste gezicht wel degelijk!

Kan me voorstellen dat dat vreselijk veel pijn doet, aangezien je nog
wel heel gek op elkaar bent. Sterkte!

"Die jongen van dat blad" (leuke bijnaam Tong uitsteken ) werkt in A'dam dus denk
niet dat hij in de buurt woont (ik woon in Groningen). Maar goed,
A'dam-Groningen is nog te doen! Haha!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:50

Voor mijn man was het liefde op het eerste gezicht, bij mij heeft het heel lang geduurd eerlijk gezegd. Ik ben ooit wel eens meteen verliefd geweest, maar heb er nooit wat mee gedaan. Als ik jaren later al de verhalen zo hoor en hij is geloof ik al voor de 4e keer getrouwd, denk ik: Pffff goed ontsnapt!
Maar spannend voor je! Ben benieuwd, niet geschoten is altijd mis!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:52

Ja vind ik ook, en zo denken mijn collega's (de koppelaars in spe) en ook over Tong uitsteken Zo grappig! Gaan jullie voor mij duimen?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:55

Ik duim wel mee Vork Zou leuk zijn als je aan je baas een date overhoudt. Kan dan zo een filmscript zijn Tong uitsteken

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:57

Haha ja, als er een date achter weg komt kan dat mooi in het blad van het bedrijf Tong uitsteken
Maar dan staan we er met zijn 2en op Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:02

Tja, volgens mij was het bij mijn huidige vriendje wel liefde op het eerste gezicht Knipoog
Het klikte gelijk super Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:09

nee sorry, kan me niet voorstellen dat het dan gelijk liefde is. wel dat je verliefd kan zijn, maar lijkt me niet verstandig om alleen op een foto af te gaan om verliefd te worden Knipoog

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:10

We waren het er al overeens dat "liefde" in "aantrekkingskracht" moest worden veranderd Knipoog Maar de uitdrukking is nou eenmaal zo!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:12

rindin schreef:
We waren het er al overeens dat "liefde" in "aantrekkingskracht" moest worden veranderd Knipoog Maar de uitdrukking is nou eenmaal zo!

Inderdaad, dat denk ik ook dat het zo is!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:13

Ik weet het zeker, zou niet weten hoe ik dit gevoel anders moet omschrijven Haha! Oeeh, hij is CUTE!!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:20

toen ik mijn vriend voor het eerst zag dacht ik wel; die moet ik hebben. Ik heb toen eerst een uur met hem gepraat de eerste avond. Toen vond ik hem iig wel héél leuk, binnen een week was het duidelijk dat het wat was maar 'pas' na een maand was het officieel

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:20

Hihi wat een leuk verhaal!
Ben ook wel benieuwd naar die foto! *LOL*

Ik geloof eigenlijk ook niet zo in liefde op het eerste gezicht...
Maar eind juli op een wedstrijd hier in de buurt heb ik me toch wel een leuke jongen gezien, die direct mijn aandacht trok.. Geen woord mee gesproken, maar had wel het idee dat ik hem 'leuk' vond.
Hebben intussen wel contact over de mail, en het is gezellig... Haha!
Maarrr, goed... we zien wel! Haha!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:22

Ik geloof er ook in, maar eerlijk gezegd niet zoals het bij jou is gegaan (liefde op het eerste gezicht van een foto). Ik wil die persoon dan wel in het echt zien voordat het liefde op het eerste gezicht zou zijn.
Toevallig 2 weken geleden een jongen ontmoet wat ook leek op liefde op het eerste gezicht, aangezien ik toen nog een vriend had.. (nu niet meer, is sinds vorige week uit). Maar nu willen we elkaar over een tijdje beter leren kennen! Tis toevallig een vriend van me zussen..
Dus JA, ik geloof er in ja.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:53

Ja, ik geloof er wel in. Niet zo zeer LIEFDE op het eerste gezicht, maar wel een klik bij de eerste ontmoeting. Dat heb ik pas geleden ook gehad, toen ik in Frankrijk was. Vanaf dag 1 vond ik die ene persoon erg aantrekkelijk, en dat werd alleen maar erger. Mijn eerste gedachte; daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten Clown En dat heb ik serieus nooit gehad met iemand...
GElukkig bleek het uiteindelijk ook wederzijds en een hele leuke vakantie gehad. Helaas afscheid moeten nemen en weet niet of ik hem ooit weer zie, ben er wel behoorlijk van ondersteboven (nog steeds stiekem Bloos) omdat ik gewoon nog nooit zo'n gevoel heb gehad bij iemand die ik zo kort kende. Ik baal ook als een stekker dat het nu precies bij iemand moet gebeuren die tig kilometer verweggies woont...
Ja, dat was zeker wel iets op het eerste gezicht.

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:54

absoluut.

ben er nog steeds niet overheen en duurt al bijna 1 jaar Knipoog

lang verhaal, is uiteindelijk niks geworden, waarom weten we beiden niet.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:37

ik ben benieuwd naar een foto, en naar het vervolg verhaal!

of ik in liefde in het eerste gezicht geloof. ik weet het niet, eerst meemaken dan geloven. heb het nog nooit meegemaakt,

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 07:51

Misschien is dat het idd wel, eerst meemaken, dan geloven! Ik geloofde er ook nooit in, maar nu wel Haha! Heb nu alweer zin om maandag aan het werk te gaan! Ik hou jullie op de hoogte Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 08:17

Ik geloof er wel in. bij mijn beide exen (waar ik mee heb samengewoond) ging het zo. we zagen elkaar en het was gewoon raak.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:39

toen ik mijn vriend voor t eerst zag stond ie daar keihard te grunten op een podium.. en ik vond t zooo sexy:P maar liefde? Dat komt alleen als je diegene leert kennen:) Ik vond m wel echt superleuk, maar werd pas echt verliefd toen we een tijdje met elkaar omgingen..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:02

Nee, ik geloof er niet echt in. Ik viel wel een beetje op het uiterlijk van mijn vriend, maar ik werd verliefd op zijn innerlijk.

Ik was niet gelijk stapel, het duurde wel even.

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:49

rindin schreef:
Kan me voorstellen dat dat vreselijk veel pijn doet, aangezien je nog
wel heel gek op elkaar bent. Sterkte!

"Die jongen van dat blad" (leuke bijnaam Tong uitsteken ) werkt in A'dam dus denk
niet dat hij in de buurt woont (ik woon in Groningen). Maar goed,
A'dam-Groningen is nog te doen! Haha!

Thnx.. doet idd. veel pijn.

Ben ook heel erg benieuwd naar die foto, is het al bijna maandag???

jennifer14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:54

MissToseland schreef:
ik niet
duurde ff voordat ik mijn vriend leuk vond, hij heeft heel wat maandjes achter me aan gelopen.
Op een gegeven moment had ik het door Clown

Haha dat had ik ook...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 16:00

Ik werk ook in Adam, wist niet eens dat we andere gebouwen hadden? Bloos Waar dan?
Maar ik werk bij de online advertising afdeling... Maarja je kent er natuurlijk nog best n hoop van gezicht Haha!