Ik ben helemaal de weg kwijt....!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: Ik ben helemaal de weg kwijt....!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:49

Jeetje meid het zit je even niet mee met al die tegenslagen achter elkaar.. Ach gut

Zoek lekker wat afleiding, ook al heb je daar waarschijnlijk helemaal geen zin in. Maar alleen maar aan hem denken word je ook niet vrolijker van! Probeer niet meer teveel hoop te houden, want als ik dit zo lees denk ik niet dat je vriend alsnog met je verder wil. Als het gevoel weg is, is het weg. Hoe poedersuiker dat ook voor jou is, helemaal als je het helemaal niet aan hebt zien komen!

Heel veel sterkte, hopelijk heb je snel zekerheid.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 16:58

Hij stuurt nu weer smsjes.. Redelijk lieve.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken zo..
Ik zal ze zo even erbij zetten...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 16:59

1: Geef me maar gewoon de tijd, ik geef niet zomaar op
toen zei ik: Oke, ik beloof je die tijd.
2: Vind ik lief.. ik probeer de 2,5 jaar niet zomaar op te geven.
ik zei: daar ben ik blij om.
3: Ja toch!
ik zei: ja nu voel ik me al wel wat beter
4:Öke, ik ga slapen, welterusten xxx
ik zei: oke, probeer maar lekker te slapen
5: Jij ook.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 17:02

poes schreef:
Een grote pot puree (met boter en een eitje door) met een lepeltje opeten is altijd troostend voor mij Clown

Van erwtjes moest ik gigantisch huilen toen mijn ex me liet zitten... zelfs weken later, toen ik me al heel wat beter voelde, kon ik nog geen erwtjes eten, vond ze zo aandoenlijk...

Ik lust geen puree en geen erwtjes Clown Dat is nou juist zowat het enige wat ik niet lust.

Van erwtjes huilen? Haha, sorry, dat klinkt best grappig Bloos

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:03

Hij moet 1000% voor je willen gaan en als hij twijfelt is dat al een slecht teken.
Praat er iig over met familie en/of vrienden. Het is fijn om je hart te luchten en de tips zijn ook fijn, aangezien je zelf af en toe niet meer helder kunt denken. Sterkte!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 17:08

Girlgamer schreef:
Hij moet 1000% voor je willen gaan en als hij twijfelt is dat al een slecht teken.
Praat er iig over met familie en/of vrienden. Het is fijn om je hart te luchten en de tips zijn ook fijn, aangezien je zelf af en toe niet meer helder kunt denken. Sterkte!

Ja is ook wel zo.. Alleen er zijn mensen die gewoon even een pauze nodig hebben toch..
Nouja, ik weet het niet meer..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:03

He jakkes wat lijkt me dat vreselijk, zo ineens op een dag. Ik heb verder geen tips voor, maar wil je wel sterkte wensen. Qua eten misschien iets van ijsjes ofzo, of fruit wat makkelijk naar binnen gaat zoals druiven? Dan heb je iig weer wat binnen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:04

Ik heb net met moeite een toetje naar binnen gepropt.. Heb ik toch nog wat binnen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:10

Yeey! Lachen
Das al vooruit gang..

Maar ja, ik vind het wel vreemd.
Want hij doet echt heel raar,, met zijn msn-naam en gedrag en zo..
Echt een poedersuiker situatie Ach gut
Hopelijk komt t nog goed Lachen

T is moeilijk om geen hoop te hebben.. Huilen van het lachen
Maar áls hij ooit niet meer terug komt, komt de klap veel harder aan dan als je geen hoop hebt..

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:10

oh bah zeg!! wat een rot situatie.. Ik kan mij ongeveer het gevoel voorstellen hoe jij je nu moet voelen. weliswaar was het bij mij om een andere reden..

Tja vwb tips voor je vriend kan ik je niet geven. Probeer wel afleiding te zoeken ga niet alleen maar zitten kniezen thuis. Ik had mn aller beste vriendin die dag en nacht voor mij klaar stond. Ik was heeeel vaak op stal van smorgens vroeg tot savonds laat. Heb drie maanden niet normaal kunnen functioneren en heb toen ook niet gewerkt.. (oef wat klikt dat erg als ik er nu zo aan terug denk) Maar ik was heel blij dat ik mijn hart te pas en te onpas kon luchten bij mijn vriendin. Ze was er voor mij zonder een oordeel te hebben over de hele situatie.. Misschien is het voor jou ook fijn als je iemand hebt bij wie je dag en nacht terecht kunt. dat wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk zult doen, maar alleen de gedachten dat het kan is vaak wel fijn.

en vwb het eten:
wat bij mij hielp waren de shakes van slimfast. Ik kreeg nl twee weken lang ook niets naar binnen.. Werd al misselijk bij de gedachten aan een boterham. zelfs snoep en taart wilde er niet in.. Maar die shakes waren wel te doen omdat drinken wel ging. Misschien een idee??

Ik wens je veel sterkte de komende tijd en denk goed aan jezelf he!! er is niemand anders die goed voor je zelf en je lichaam zorgt dat moet je echt zelf doen!!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 15:53

This_is_me schreef:
oh bah zeg!! wat een rot situatie.. Ik kan mij ongeveer het gevoel voorstellen hoe jij je nu moet voelen. weliswaar was het bij mij om een andere reden..

Tja vwb tips voor je vriend kan ik je niet geven. Probeer wel afleiding te zoeken ga niet alleen maar zitten kniezen thuis. Ik had mn aller beste vriendin die dag en nacht voor mij klaar stond. Ik was heeeel vaak op stal van smorgens vroeg tot savonds laat. Heb drie maanden niet normaal kunnen functioneren en heb toen ook niet gewerkt.. (oef wat klikt dat erg als ik er nu zo aan terug denk) Maar ik was heel blij dat ik mijn hart te pas en te onpas kon luchten bij mijn vriendin. Ze was er voor mij zonder een oordeel te hebben over de hele situatie.. Misschien is het voor jou ook fijn als je iemand hebt bij wie je dag en nacht terecht kunt. dat wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk zult doen, maar alleen de gedachten dat het kan is vaak wel fijn.
en vwb het eten:
wat bij mij hielp waren de shakes van slimfast. Ik kreeg nl twee weken lang ook niets naar binnen.. Werd al misselijk bij de gedachten aan een boterham. zelfs snoep en taart wilde er niet in.. Maar die shakes waren wel te doen omdat drinken wel ging. Misschien een idee??

Ik wens je veel sterkte de komende tijd en denk goed aan jezelf he!! er is niemand anders die goed voor je zelf en je lichaam zorgt dat moet je echt zelf doen!!

Nja ik leef nu een beetje op soep en toetjes.. meer krijg ik echt niet weg.

Maar goed, ik heb niet echt een allerbeste vriendin, nouja, die heb ik wel, maar dat is een apart geval Knipoog.. Ik hbe haar al een tijd niet meer gezien dusja..
Ik heb ook echt totaal geen zin in afleiding, ik heb zelfs geen zin om paard te rijden, kan je nagaan. Dan ben ik toch wel echt ziek Knipoog
Nouja, ik hoop echt nog steeds dat alles goed komt..
En als het niet goed komt, zakt mijn wereld volledig in elkaar denk ik..
Klinkt misschien echt wanhopig, maar op dit moment voel ik me ff zo...

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:02

ja kan ik mij voorstellen.. Ik had dat ook... Het probleem is meestal dat het tijd kost.. en tja.... tot die tijd zit je er maar mooi mee Haha!

Gelukkig heb je iig bokt nog!! Ik had ook geen zin om paard te rijden, en deed dat ook gewoon lekker niet. Ik hield mij bezig met opruimen en schoonmaken. Op de een of andere manier werkte dat therapeutisch. Zo hadden een aantal stalgenootjes opeens weer een mooie witte stal ipv bruin. want dat was de oorsprongelijke kleur Haha!

Koop morgen anders gewoon een paar van die shakes bij de trekpleister/etos of wat voor zaak dan ook.. Dan krijg je iig iets van voedingstoffen binnen. het is natuurlijk niet veel!! Slik anders ook wat vitamine pillen/bruis tabletten.. Omdat je nu niet goed eet ben je ook nog eens vatbaarder om ziek te worden. En dat is iets wat je er eigenlijk niet bij kan hebben...

Ik snap ook dat je geen zin hebt om je "zinnen" te verzetten daar is ook niets mis mee. Maar door thuis te zitten en niets te doen, blijf je kniezen en malen en dat blijf je doen tot je weet waar je aan toe bent.. Dat zou misschien nog wel eens effe kunnen duren. En waarom zou je jezelf dat aandoen?? Hij kan niet kiezen wat hij wil, en daardoor voel jij je ellendig. Dat is eigenlijk al erg genoeg!! Zorg voor wat afleiding. ook al heb je er geen zin an.. geef je zelf een schop onder je kont en doe iets.. Al ist alleen maar effe wat boodschappies, of ga een bakkie koffie bij de buren halen (ik noem nu maar iets..) als je maar effe bezig bent..

Ik weet niet precies wanneer dit allemaal begonnen is. Je hebt dit topic twee dagen geleden gemaakt... Dan snap ik dat het verdriet nog erg vers is..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:19

Nu kan ik erom lachen om die erwtjes hoor Haha! Eet ze nog steeds supergraag Ja

Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 19:37

@This_is_me: Het is woensdag avond gebeurd, het is indd nog vers..

@Poes: Hahaha, ja, die idiote erwtjes Huilen van het lachen
Hij komt binnenkort praten, en hij doet redelijk positief.. En lief.. maarja, ik zal maar niet te veel hopen..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:48

Hmm lastig meid! Vooral omdat het zo onverwachts is. Het beste is idd even geen contact te hebben met hem, ook niet op msn. Zo kom je niet over hem heen en zo blijft het steeds moeilijk voor je.
Laat hem je niet aan het lijntje houden! Ga verder met je leven en dan zie je vanzelf wel of het weer wat word..

Belangrijk is dat je het er met veel mensen overhebt.. zo kun je je frustraties enz kwijt.. lucht altijd wel wat op. Succes ermee!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:56

pfoe .. dan zou je me dus echt op kunnen vegen. 't klinkt helemaal als 'n heel boze droom.

geen idee wat je kan doen om jezelf weer wat op te peppen .. op de gouden tip wacht ik ook (zit ongelofelijk niet-goed in m'n vel).
ik lees zelf dus ook mee .. heeft d'r niet iemand dé ultieme, echt werkende, oppepper?

ik wens je veel sterkte.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:02

Dankje, je kan mij ook opvegen hoor..! Ik weet me geen raad..
Indd.. Iemand de gouden tip?

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:16

Meid, ik weet dat je geen druk bij hem wilt neerleggen, maar vindt het wel zo netjes dat hij je niet aan het lijntje houd...niet banketstaaf bedoelt hoor...probeer hem eens in te laten denken in welke onzekerheid jij moet leven...Wellicht dat hij dan inziet dat het voor jouw ook zwaar klote is, en hij eerder tot een belissing kan komen...

succes!

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:17

Miracle_ schreef:
Dankje, je kan mij ook opvegen hoor..! Ik weet me geen raad..
Indd.. Iemand de gouden tip?

Niet meer aan mannen beginnen? Knipoog

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:24

en dan nu de gouden tip voor als je al in de dip zit .. edit: Knipoog

(waar de mijne overigens niet de oorzaak van is ..: gewoon al door andere dingen slecht in m'n vel, en daardoor nu 't ene moment 'normaal' en 't volgende weer heel verdrietig. wat ook zo z'n uitwerking heeft richting vriendlief .. al is 't maar omdat ik zelf heel negatief ga denken over zijn gedachten (volgen jullie 'm nog Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Elise88 op 24-08-08 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:24

Hahaha, dat moet jij net zeggen maaike Huilen van het lachen

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:28

whehehe Huilen van het lachen

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:34

He wat rot voor je zo'n situatie. Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen was ik degene die het gevoel kwijt was voor mijn ex.
Dat is uiteindelijk niet meer terug gekomen, maar dit was na pas 4 maanden. Ik weet dus best wel hoe je vriend zich voelt, het is voor hem ook heel vervelend, ik weet wel dat ik het rot vond voor mijn ex, maar ik kon er echt niks aandoen. Uiteindelijk is het bij mij, na een maand hem niet zien, ook niet meer terug gekomen. Dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ik hoop natuurlijk voor jou, dat het bij hem wel weer terug komt, want het is klote dat jij nu in onzekerheid zit. 2,5 jaar is ook niet iets wat je zomaar weg wilt gooien, dus hopelijk komt hij er ineens achter dat hij echt wel van je houdt en voor je wilt gaan.
Sterkte.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:41

rockwitch schreef:
He wat rot voor je zo'n situatie. Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen was ik degene die het gevoel kwijt was voor mijn ex.
Dat is uiteindelijk niet meer terug gekomen, maar dit was na pas 4 maanden. Ik weet dus best wel hoe je vriend zich voelt, het is voor hem ook heel vervelend, ik weet wel dat ik het rot vond voor mijn ex, maar ik kon er echt niks aandoen. Uiteindelijk is het bij mij, na een maand hem niet zien, ook niet meer terug gekomen. Dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ik hoop natuurlijk voor jou, dat het bij hem wel weer terug komt, want het is stinkmodder dat jij nu in onzekerheid zit. 2,5 jaar is ook niet iets wat je zomaar weg wilt gooien, dus hopelijk komt hij er ineens achter dat hij echt wel van je houdt en voor je wilt gaan.
Sterkte.

Gaf jij hem nog hoop..? Hij mij namelijk wel..
Hij zegt dingen als : Gun me de tijd, dan komt alles goed..
Hij smst 3 uur snachts, enz enz..
Deed jij dat ook?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:45

En hoe is het inmiddels met je?? Gaat het eten alweer wat beter??