Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als je dat al niet gedaan had..
Wat heb je toch trieste mensen he? 
Demone schreef:Ik ben bezig om marktplaats een mailtje te sturen, de politie doet dit als het goed is ook nog.
Maar de politie zei aan de telefoon dat ze alleen echt wat konden doen wanneer er meer klachten waren...

Lindy1982 schreef:wat ik wel apart vind is dat die mensen even goed nog de moeite nemen een lege doos op te sturen

Mayflower_ schreef:Oh he wat sneu.. Gadver je zult dat soort toch mensen toch!!
Heb je verder wel de gegevens van die vrouw?
Tallie_Ho schreef:
Jelleee schreef:Echt een vuile streek. Zoiets doe je niet.
Adverteert ze alleen met uggs?
LisaLuna schreef:Jeetje dat is echt zwaar stinkmodder en zwak, daarom vind ik het altijd eng dingen te laten opsturen maarja als je iets zó gráag wilt snap ik het, maar toch.. balen zeg.

Lindy1982 schreef:Na mijn idee kan je je geld ook terug laten boeken.. Ik hoop voor je dat dat lukt.. laat je het ons weten??
Weet niet in welke regio je woont maar ik heb zelf bij de politie gewerkt en wij deden er wel degelijk wat mee.. maar zo is elke regio weer anders..
Mo_I_Rana schreef:Snap niet hoe je zoiets zonder enig schuldgevoel kan doen.
katiavl schreef:Lindy1982 schreef:wat ik wel apart vind is dat die mensen even goed nog de moeite nemen een lege doos op te sturen
Is het niet omdat ze dan kunnen zeggen: "ik heb het wel gestuurd" en dan is het haar woord tegen de jouwe dat er niks in zat

Demone schreef:Mensen, nieuwe wending in het verhaal..
Ik heb zojuist weer contact gehad met de verkoopster, na wat open vragen van mijn kant naar de hare, zijn ze dus wss gestolen uit de doos... Het was een verzekerd pakket... Wat kan ik nu doen? Kan ik het geld op de 1 of andere manier terugkrijgen? Heeft iemand hier ervaring mee? Zaterdag ga ik sowiezo naar de politie, heb om half 2 een afspraak..

MarvanTom schreef:Demone schreef:Mensen, nieuwe wending in het verhaal..
Ik heb zojuist weer contact gehad met de verkoopster, na wat open vragen van mijn kant naar de hare, zijn ze dus wss gestolen uit de doos... Het was een verzekerd pakket... Wat kan ik nu doen? Kan ik het geld op de 1 of andere manier terugkrijgen? Heeft iemand hier ervaring mee? Zaterdag ga ik sowiezo naar de politie, heb om half 2 een afspraak..
Verzendcode opvragen aan verkoopmens, zelf checken op TNT-site en meenemen naar de politie. Sowieso aangifte doen zelf.
Zij kan wel zoveel zeggen!
Elaine schreef:Als het verzekerd is kan je aanspraak maken op die verzekering, via de TNT dus.
Bewaar alle e-mailcontact goed he!