Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:![]()
![]()
Die hierboven lijkt me dan weer niet zomaar een monchou taart met bastogne koeken.. dat klinkt als de hemel :))
moonfish13 schreef:ik heb m ook al op, eergister al!![]()
errug verslaven!![]()
(k had meteen 2 pakken bastogne gehaald.)
_Nancy schreef:Oooowww
hebbe hebbe hebbe!
Kun je m niet gewoon kant-en-klaar kopen?
Ben geen talent met koken
_Nancy schreef:Oooowww
hebbe hebbe hebbe!
moonfish13 schreef:_Nancy schreef:Oooowww
hebbe hebbe hebbe!
joh. ik kan je vertellen dat ik héél blond ben op culinair gebied, maar zelfs ik kon dit.![]()
ik was binnen een half uur klaar, toen lag hij in de koelkast.
inclusief met het naar de albert heijn lopen, de winkel door struinen én afrekenen!![]()
-slagroom aan de koekjes smeren. en opstapelen, als je dan een paar koekjes gedaan hebt, blijft het kan je het op zijn kant leggen, en blijft het staan.
ik smeer gewoon telkens 1 kant van het koekje in en plak hem aan het vorige koekje.. doooodsimpel!
enz.
als je alle koekjes gedaan hebt, de overiger slagroom er aan smeren(of opeten).
inpakken met folie en klaaaaar in de koelkast.
ladyenpippi schreef:Ik ben net ook snel even naar de super gereden, en heb hem nu in de koelkast staan!! Maar moet je echt een nacht wachten???
Elke keer als ik de koelkast open trek kijkt ie me aan en zegt dat ik hem op moet eten
Miriam91 schreef:ladyenpippi schreef:Ik ben net ook snel even naar de super gereden, en heb hem nu in de koelkast staan!! Maar moet je echt een nacht wachten???
Elke keer als ik de koelkast open trek kijkt ie me aan en zegt dat ik hem op moet eten
4 of 5 uur wachten is genoeg.