Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) dan ik en mijn zus
meestal zelfs maar voor 2dagen en dan dranken, beleg voor het brood, brood hoeven we niet te kopen (we hebben zelf een industriele bakkerij
) dranken (altijd van merken) snoep elke week een tv gids met spelletjes in
, fruit en groenten afwasmiddel en noem maar op (voor 2dagen) en nog veel meer niet nodzakelijke dingen en we komen dan altijd rond de 100 uit zeker als ik meega
. Verder kopen we elke dag verse groenten en vers vlees wij zijn niet echt diepvries mensen 
Jetje1985 schreef:12 euro ben je zo kwijt. Pak maar eens zo'n maaltijd van knor. Zo'n pak kost al 2 euro..dan nog alle ingrediënten

) erleyne schreef:Dat scheelt idd. Elke dag warm eten incl 200gr groenten per persoon is best duur. Ik doe dat wel elke dag, desnoods met salade. Vlees vind ik niet zo belangrijk ( manlief wel ), dus dat slaan we wel eens een dag over.
Overigens vind ik 12 euro voor warm eten met zijn vieren best veel

Charaz schreef:Janine1990 schreef:Ik zie hier echt lage bedragen.
Als ik zie dat mijn moeder thuis komt met boodschappen bij de AH en Aldi voor bijna 200 per week.
Dan zijn we met z'n 4en, en hebben we een hond en een kat.
Zelf laatst gekookt, en was voor 4 personen alleen een avondmaaltijd toch wel 12 euro kwijt..
12 euro? Wat heb je gemaakt dan?
marleen_usar schreef:Ik maak altijd eten in en das dan voor de winter,zoals stoofperen das echt lekker en goedkoop.Je ben alleen wel een halve dag aan het schillen.
Ik hou niet van ingevroren eten, of eten wat al in de koelkast heeft gestaan (verwend nest
)
), ook omdat we dan zo'n scanding pakken, makkelijk met afrekenen