Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:23

Ik heb een afgekauwde hond Boetie en een smurf van de smurfenactie van de Appie Heyn. Haha!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:24

Gewoon mee nemen! ik heb in de 1e ook een kamp gehad, en hem mijn knuffel ook gewoon mee genomen Haha!
En nu sleep ik 'm ook nog overal mee naar toe, ook naar mn vriend.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:26

Ik heb een hele grote beer (zeker anderhalve meter hoog) bij mijn geboorte (bijna 28 jaar geleden) gekregen die zit in de woonkamer op de bank. Haha!
In mijn bed heb ik er 2 liggen, een beer van 50 cm en een koe van 30 cm. Maar die zijn meer voor de sier en lig er dus niet mee in mijn armen. En als er iemand blijft slapen die toevallig ook in mijn bed ligt Bloos , verstop ik ze niet.
Ik had het hele huis volstaan met beesten in allerlei soorten, maten en leeftijden maar, was ze pas geleden ineens zat. Heb toen alles in 2 hele grote dozen gestopt en in de kast gezet. Kan me nog niet zo ver krijgen om ze echt weg te doen. Ach gut

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:27

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:27

Ik heb een klein geel eendje.
Ooit gekocht na een zeer vervelend gesprek in het ziekenhuis, mijn klaageendje.
Ze heet Mary en ligt altijd in mijn bed. ook als ik ergens anders ga slapen, dan moet ze mee Knipoog
Als ik iets belangrijks heb.. zit ze in mn broekzak. Bloos

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:28

ik heb 1 grote beer 22 jaar al die ik al vanaf mijn geboorte heb bekant nog net niet uit elkaar valt die dient als kussen als me vriend mijn kussen weer eens jat...en als hij dr niet is lig ik met me beer in me armen....

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:29

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:30

Ik had dat nooit, vroeger ook niet echt naar mijn weten, maar ik heb er pas een gehad van iemand, met een fijne bijbedoeling dus die ligt nu eigenlijk altijd wel in of naast mijn bed. Lachen Is niet zo dat ik hem mee neem, of in ieder geval nog niet gedaan Vork Heb hem pas 2 maanden ongveer.

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:31

Bij mij in bed ligt een 19 jaar oude mickey mouse. Een beetje fel vermagert ( zeg maar plat) en overal ( niet meer herstelbare) scheurtjes. Als ik hem niet meteen vind in mijn bed is het licht aan en zoeken. Gewoon om te weten waar hij is, echt knuffelen doen we echter al lang niet meer.
Heb hem trouwens gepikt van mijn nichtje toen ik 1 jaar was ( leende hem aan mij in mijn park en ik gaf hem niet meer af ) en een andere mickey mouse die ik als vervanging had omdat die oude onstelbaar stuk is heeft nooit mijn bed gezien :p

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:33

ik heb knuffels liggen, maar da's eerder om mijn hoofd niet te stoten tegen de muren Haha!.

Wel pak ik altijd mijn deken vast als ik ga slapen.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:34

Ik heb geen ouwe knuffels in bed maar heb wel 3 knuffels op het voeteneind staan en 2 in bed.

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:36

Ik heb enkele jaren geleden van m'n vriend een pluche koe gekregen,die slaapt sindsdien bij mij.
Heb er ook nog een grote broer en kleine zus van en ook nog een hele grote...
Maar enkel de eerste die ik kreeg slaapt bij mij.

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk echt heel erg ben...als ik koe kwijtraak 's nachts dan schiet ik in paniek wakker en kan pas terug slapen als ik koe gevonden heb... Bloos
Mijn vader had er wel z'n bedenkingen bij toe ik enkele weken geleden bij hem heb gelogeerd samen met koe...hij vond het schandalig dat een vrouw van bijna 29 nog een knuffel mee naar Duitsland sleurt en ermee slaapt... Haha!

Heb ook nog een varkentje van bij m'n geboorte maar dat heeft m'n ma in beslag genomen en ik krijg knor niet meer terug... Huilen

danielle1981

ik heb een hele grote knuffelbeer, hij is 1.86m lang en 26 jaar oud, haha. Ik noem hem soms ook wel eens mn vriend.

haha, nee zonder dollen. Toen ik nog thuis woonde, inmiddels al weer een aantal jaartjes geleden, had ik wel wat knuffels op bed staan, maar puur voor de gezelligheid. knuffelde er eigenlijk nooit mee. was meer van de doekjes toen ik klein was.

Neej

Ach, in mijn bed ligt E.T.

Een krokodil (!) van inmiddels alweer 22 jaar oud, en ja, m'n vent ligt er gewoon bij.. Ik knuffel er overigens niet echt meer mee, tenzij m'n vent er niet is, maar als ie niet ergens naast me is dan is het ook hier licht aan en zoeken Tong uitsteken Soms word ik 's nachts wakker dat t beest tussenin ligt ROFL ik weet zeker dat ie leeft Tong uitsteken

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:37

Ik heb van mijn zus een knuffel gekregen toen ik geboren was, die zij al van haar geboorte had dus die is nu al 21 jaar oud. Haha!
Een koe, versleten en overal gaten, hastikke mager en met de naam 'Koetjeboetje' Haha!

Daarnaast heb ik nog een kleetje, een kussen waar mijn overleden hond altijd op sliep -als die niet bij mij sliep Clown-
Die is mij erg veel waard.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:37

Ik had altijd een grote knuffelhond, maar slaap al jaren niet meer met een knuffel. Wat wel leuk is dat mijn dochter nu met deze knuffelhond slaapt.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:45

ik heb 1 knuffel vanaf mn geboorte en die heb ik nog steeds slaap er verder niet mee maar ligt gewoon op bed haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:47

Mijn geboorteknuffel staat op de plank. Haha!

Ik heb wat jaren terug op school zo'n 'tuttel' ding gemaakt, daar slaap ik mee.
Ook zwerft er een me2you beer door m'n bed. Nagelbijten / Gniffelen

Ik neem ze overigens niet mee als ik ergens anders ga slapen.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:50

Ik heb er twee! Simba, die is al zeker 12 jaar oud en hij is van de Leeuwenkoning. En kermit de kikker, die is nu 6 jaar.

Simba gaat altijd overal mee naar toe. Kermit moet op het huis passen als ik er niet ben. Tong uitsteken

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:50

Ja.. Ik heb een beertje!
M'n moeder heeft die gekregen van mijn oma, met de Sinterklaasavond voor mijn geboorte. Hij is dus al bijna 20 jaar oud, en ziet er nog goed uit. Haha!
Ben er ook altijd heel zuinig op, niemand waagt het om hem uit mijn bed te gooien haha.

En laatst was ik op vakantie en onweerde het heel erg hard. Ben verder niet bang voor onweer, maar wilde toen toch m'n beertje pakken. *LOL* Maar helaas, die was niet mee op vakantie..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:51

zeker weten wel!
Mijn knuffel ligt elke nacht in bed, totdat ik slaap en mijn vriend mijn Beer, bijna 23 jaar oud (door hem omgedoopt tot stink beer) er uitgooit.
Hij vind em zo vies, ik snap echt niet waarom!

hij hoort gewoon bij mij, ookal issie nu bijna onthoofd, hij blijft in bed liggen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:52

Ik heb een knuffelhondje dat ik al vanaf mijn geboorte heb. Ik was er vroeger enorm aan gehecht en kon écht niet zonder. Nu vind ik het maar een ranzig ding ( Bloos ) maar weggooien kan ik het niet, dus het ligt nog steeds op m'n bed, samen met nog wat knuffels.
Ik heb de andere knuffels trouwens meer om m'n bed wat 'op te fleuren'.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:53

Ik heb er altijd wel mee geslapen tot mijn 12/13e. Wel thuis. Inmiddels slaapt ik altijd met de deken tussen mijn armen/handen,anders kom ik niet in slaap Lachen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:54

Ik ook eentje, het knuffeltje van mijn overleden broertje, zeer aan gehecht Lovers

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:54

ik heb een aapje Lovers
ik schaam me er helemaal niet voor en hij ligt altijd naast me anders kan ik niet slapen