Nee sorry, echt niet mijn smaak. Heb er al meisjes en vrouwen mee zien lopen, en bij sommige staat het leuk! Maar ik ben echt het type er niet voor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nee sorry, echt niet mijn smaak. Heb er al meisjes en vrouwen mee zien lopen, en bij sommige staat het leuk! Maar ik ben echt het type er niet voor
Sence schreef:Dan liever niet met de mode meeNee sorry, echt niet mijn smaak. Heb er al meisjes en vrouwen mee zien lopen, en bij sommige staat het leuk! Maar ik ben echt het type er niet voor

Janine1990 schreef:Nee, maar als je platte laarzen hebt, en je broek erover heen, lijkt het wat raar.
Vooral bij een pantalon.
Ielsje schreef:Sence schreef:Dan liever niet met de mode meeNee sorry, echt niet mijn smaak. Heb er al meisjes en vrouwen mee zien lopen, en bij sommige staat het leuk! Maar ik ben echt het type er niet voor
ik ook niet hoor, ik vind ze verschrikkelijk
Al zijn ze met een hak eronder wel te pruimen
Sence schreef:Ik heb ze nog nooit gezien met een hak

Paula schreef:Ik ben 1.83 en heb maat 44. Nu zit er in Zwolle een hele goede schoenenwinkel voor grote maten, maar inderdaad; allemaal met hak. Dus het enige wat ik aan kan zijn Allstars. Lage voor onder een rokje, de normale voor onder een broek.
Alytuiere schreef:Ik ben 1.83 en heb maat 42/43 . Ik draag vooral schoenen met platte zool, want mijn rug is niet zo gecharmeerd van hakken. Ik heb twee paar sneakers van kswiss voor onder jeans. Onder een pantalon draag ik loafers/flats en soms laarzen. Echter als ik niet teveel hoef te sjouwen doe ik gewoon hakken aan hoor, maakt mij die extra centimeters nou uitPaula schreef:Ik ben 1.83 en heb maat 44. Nu zit er in Zwolle een hele goede schoenenwinkel voor grote maten, maar inderdaad; allemaal met hak. Dus het enige wat ik aan kan zijn Allstars. Lage voor onder een rokje, de normale voor onder een broek.
momenteel hebben ze daar totale leegverkoop wegens een verbouwing en ik ben er vorige week prima in geslaagd om een nette platte schoenen en laarzen in maat 43 te vinden.![]()
.
Maar dat komt misschien door de drukke binnenkant en die zie je natuurlijk niet als iemand ze draagt
.
; Bij mij in de buurt (het hoge noorden) zie ik bijna niemand meer op ballerina's lopen. Wat er nog wel op ballerina's loopt is meestal ver onder de 16. Dus nee, Ballerina's zijn hier in het hoge noorden niet meer in voor iemand van 18 jaar of ouders.
)
: 
Man ik hou van die schoenen 
Ik draag altijd spijkerbroeken
Dus ja
Dan kan het wel
en die vind je daar inderdaad niet. Maar ongetwijfeld hebben ze bij winkels als Tango en Dolcis wel zulke schoenen?
vikki schreef:Deze (ecco) vind ik wel leuk (evenals de 4 modellen die er -als het goed is- onder afgebeeld staan) http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/dam ... /detail.do Maar smaken verschillen natuurlijk, jij (de TS) vindt het misschien weer 3 x niks
Ielsje; ik ben nu stiekem wel benieuwd naar een foto als je die schoenen aan hebt want op het plaatje vind ik ze echt verschrikkelijk...Maar dat komt misschien door de drukke binnenkant en die zie je natuurlijk niet als iemand ze draagt
.
(inmiddels helemaal afgesleten, dus die zie je ook niet meer)