Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vooral die machine schoonmaken...Ben blij dat ik het niet meer hoef te doen!

Somebitch schreef:Pasgeleden was ik op het tankstation even 3uur dicht. Tankstation afgezet met rood-wit lint en pionnen. Op de deur een briefje geplakt dat we tijdelijk dicht waren.
Nog steeds waren er mensen die zich door het lint heen wurmde en naar de deur liepen.. Tot verbazing ging de deur natuurlijk niet open, maar er stond wel een medewerker binnen...
Nog een keer proberen dan of de deur open gaat.. Vervolgens maar op het raam kloppen, waarna ik niet reageer.. Dan pás beginnen mensen te snappen dat er iets aan de hand is... Dan pas gaan mensen lezen..

Cerize schreef:Pff, ik heb het idee dat een hoop van jullie niet de juiste baan hebben. Waarom proberen jullie niet een andere baan te vinden, iets waar je niet met mensen in contact komt lijkt me bij de meeste van jullie wel handig. Vroeger werkte ik bij een luchtvaartmaatschappij en ik heb me altijd groen en geel geërgerd aan collega's die zich ergerden aan klanten. Halloooooo door die klanten wordt jouw salaris betaald hoor.....
Cerize schreef:@ Carola : Kan me voorstellen, al dat geklaag altijd en dan ook nog zeuren over de arbeidsvoorwaarden zeker... heel herkenbaar

dees_daan schreef:ook zo irritant, mensen die voor de deur gaan staan wachten om 5 over 6, tot er een klant naar buiten komt, dan glippen ze door de deur, en komen pas om kwart over 6 pas bij de kassa..
of idd vragen waar iets staat, terwijl het voor hun neus ligt..
of mensen die 5 minuten voor sluitingstijd, nog vleeswaren vers gesneden willen hebben.. ja hallo, dan moet ik mijn hele machine weer uitelkaar halen, en schoonmaken.. dan moet je maar eerder komen.
dat denk ik ook als er een rij staat om 6 uur, omdat wij de andere kassa's al geteld hebben, je weet dat we om 6 uur sluiten, wil je niet in de rij staan, dan moet je voor kwart voor/10 voor 6 komen..
Bekijk het maar hoor, zijn de hele dag open en moeten ze niet om 5 minuten voor sluitingstijd nog met zulke dingen komen..