Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moonfish13 schreef:poes schreef:Opvoeding van domme mensen omtrent dieren...
oke daar heb je een punt, maar voor de rest vind ik het een sneue bedoening.
alleen dierenpark emmen vind ik mooi, lekker grote verblijven!
.

poes schreef:Opvoeding van domme mensen omtrent dieren...
....blijf er met je poten vanaf!!Traiectum schreef:Ik geloof zeker dat de verzorgers het beste met de dieren voorhebben, maar ik heb een hoop narigheid gezien. Tijgers en andere grote roofdieren in kleine hokjes die nooit de kans krijgen om te jagen, wevende olifanten, roofvogels die nauwelijks hun vleugels kunnen strekken ...
Het zal heus niet bij iedere dierentuin zo zijn, maar ik ga niet meer (al vind ik vooral de grote roofdieren schitterend om in het echt te zien!).

"

. Dat ze in de dierentuin met dieren om leren gaan, nou, dat zie ik helemaal niet, hoor. Hoe dan
??? Dat leert mijn kind toch echt voornamelijk thuis met onze katten, konijnen en paard. En dat doet ze prima, al moet je er wel rekening mee houden dat ze 'nog maar' 3 jaar is. Maar vergeleken met kinderen die meestal zonder dieren opgroeien, ben ik aardig trots, ja.
. Ben laatst nog in Amersfoort geweest, nou, die ramen zijn nogal dik.
.Die schaamt zich dood voor mij.
. Ik kan het dan weer niet nalaten om daar wat van te zeggen, zegt die l*l die naast me staat dat de beesten daar maar tegen moeten kunnen
. Ik heb hem maar gezegd dat als je geen respect voor dieren hebt dat je dan niks in een dierentuin te zoeken hebt.
.
.
.
. Dieren horen niet zo gehouden te worden, ter vermaak, in vaak veel te kleine ruimtes/leefomgevingen.
Nadya schreef:Dat ze in de dierentuin met dieren om leren gaan, nou, dat zie ik helemaal niet, hoor. Hoe dan???
het gaat ook niet om er mee om leren gaan, maar leren wat de natuur brengt en dat de natuur kwetsbaar is. Wat men niet kent beschermd men niet
Verder vraag ik me af wat je zoekt in een dierentuin als je je zo kapot ergert aan kids. Zolang ik een kaartje betaal voor mijn kind, heeft zij net zo goed recht daar een leuk dagje te hebben. Ondanks dat ik gruwel van wat ik daar zie..........

)