Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Noraly schreef:omdat ik met de zoekmachine niets kon vinden, hier maar even de vraag.
Ik had een theorieboek nodig, via marktplaats 1tje gevonden waarvan de koper direct netjes terug mailde, met zijn rekeningnummer, ik heb netjes geld overgemaakt inclusief verzendkosten, hij mailt netjes dat hij het boek die dag voor half 5 op de post heeft gedaan (op v rijdag) dus ik zou hem zaterdag binnen krijgen normaal gesproken. Zaterdag niets, dus ik wachten tot maandag. Weer niets. Ik hem weer mailen, hij reageerde heel verbaast dat hij niet wist waarom hij nog niet binnen was, en dat hij hoopte dat ik hem wel optijd binnen had (ik heb overmorgen theorie)
Maar nu gister weer niets, ik hem mailen en nog steeds niet terug. Ik de post bellen of ik kan achterhalen waar het pakketje is, maar hij heeft hem met de post gestuurd, dus ook geen pakketcode.
Ik ben dus gewoon opgelicht, want met de post kan zo'n pakketje niet 5 dagen te laat komen.
Wat kan ik nu doen? Ik heb zijn mailadres, zijn naam en zijn reknening nummer. Ik ben bang dat ik gewoon me geld kwijt ben, maar misschien weet iemand nog wat wat ik kan doen?
ik heb dit een tijd terug ook gehad
had via mp een lamsvel bontje gekocht; ze had het pakket al op donderdag opgestuurd en 1,5 week later kreeg ik het pakket pas binnen
ik dacht dus ook dat ik opgelicht was en had mp al ingelicht en al
maar later bleek dat tnt een fout had gemaakt en de verkoper kon er dus helemaal niks aan doen
dus ik zou het wel gewoon even afwachten ; wel vervelend dat je overmorgen als je theorie hebt maar je bent dan ook wel erg laat begonnen hoor afijn dat is je eigen keuze natuurlijk
Ik haat mensen die op die manier gebruik maken van marktplaats
Netje schreef:Handel als mobiele telefoons, I-pods, Tomtoms, etc. moet je heel erg wantrouwen op MP (heb zelf aangifte gedaan bij de politie na écht opgelicht te zijn met een mobieltje en die vertelde dat het op dit moment hopeloos is op MP, ze krijgen de ene aangifte na de andere). Voor dat soort zaken: áltijd zelf gaan halen (en dan pas betalen)!
_Noraly schreef:omdat ik met de zoekmachine niets kon vinden, hier maar even de vraag.

_Noraly schreef:ik heb inmiddels al 2 keer de tnt gebeld, en hun 'wisten' niets van post die kwijt zou raken.. dat het probleem, en nu hoor ik hier heel andere verhalen![]()
ik ga dus gewoon rustig afwachten, zal de eigenaar nog eens mailen met dit verhaal.
Ik ben benieuwd
Heb heel boos gebeld met TNT die alleen maar zeiden: u heeft gelijk, maar wat wilt u dat we er nu nog aan doen ?? Wij zullen onze bezorgers erover inlichten. Diezelfde week zat er een ander pakket in de brievenbus gepropt.... Voordat je dus iemand beschuldigd: grote kans dat de fout bij TNT ligt !