Trouwcadeau dilemma...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Trouwcadeau dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:52

Zo'n boom is er leuk Ja dat hebben ze bij ons op stal ook een keer gedaan, en het leuke is dat ze die boom evt. ook nog zouden kunnen planten, en ze dus ook nog een echt 'aandenken' hebben.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:57

Ik heb voor mijn verjaardag eens geld versmolten in een choco paard gekregen. De chocolade was natuurlijk niet meer eetbaar maar was wel super leuk!

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:59

wij hebben een keer alle ingredienten voor een macaroni maaltijd gekocht--behalve het vlees Vork --
en de macaroni deden we in een mooie afsluitbare glazen pot en hier hebben we het geld in verstopt

alles leuk verpakt in folie en het kado was klaar Knipoog

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:02

Wij hadden voor onze collega die bij ons op de vleeswaren werkt al het geld op schaaltjes geplakt en ingepakt op het inpakapparaat van ons. Dus gewoon hoe je normaal vleeswaren inpakt als je het hebt gesneden. Je moet gewoon kijken waar het paar van houd en op een orginele manier het geld geven.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:50

JoT schreef:
Eh, zorg er alleen wel voor dat ze het geld redelijk makkelijk uit de 'verpakking' kunnen halen. Om nu uren lang met een beiteltje muntjes los te gaan bikken, daar wordt je niet zo blij van denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Haha. ja toen wij getrouwd zijn kregen we van de collega's van mijn man een autoband gevuld met 2 euro stukken. Moet erbij vertellen dat mijn man in een bandenfabriek werkt en het geld dus in de loopvlakken was gegoten. Dat was een werk om al dat geld uit dat harde stugge rubber te snijden. Clown Zjn we heel wat uurtjes zoet mee geweest.

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:53

iemand die ik ken toevallig?
Moest je besluiten toch geen geld te geven kan je altijd nog een bongobon gaan halen.
ze hebben ook een website waarop je kan zien wat ze allemaal hebben (weet de link niet vanbuiten hoor)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:00

Ik heb ook wel eens een geldboompje gekregen. Hadden ze allemaal muntstukken omwikkeld met koperdraad en dat dan weer in t boompje gehangen. Vond t wel heel erg leuk Lachen
Jammergenoeg heeft t boompje maar 1x 'vrucht' gedragen Tong uitsteken

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 14:31

smillie_ schreef:
iemand die ik ken toevallig?
Moest je besluiten toch geen geld te geven kan je altijd nog een bongobon gaan halen.
ze hebben ook een website waarop je kan zien wat ze allemaal hebben (weet de link niet vanbuiten hoor)

Nee je kent ze niet Haha! Hoewel ze wel eens bij rijbaan piet langsgaan in dendermonde Knipoog

Die bongobons zijn ze beide niet zo'n fan van. Omdat zij geen weekends vrij kan nemen en binnenkort hebben ze dan een kindje...

Maar ze houden beide wel van tuinieren dus denk dat het dat boompjesidee gaat worden!

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:49

Ben zelf nog nooit bij rijbaan Piet geweest dusja Knipoog

Amuseer je daar!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:08

Bij ons trouwt er vrijdag 1, daar is geld ingezameld wat ze aan hun overhandigen, ze mogen dan zelf weten wat ze er mee gaan doen.
Van mij uit, komt er een grote foto, aangezien ik samen met een ander meisje de fotos maak ...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:01

Ha, dacht ik eens origineel te zijn met mijn geldboompje, is het al 10 x gezegd. Haha!
Ik ga dus ook voor het geldboompje, hartstikke leuk!! Ja

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:03

Een geld boompje, leuk boompje in een leuke pot, en daar briefjes en/of losgeld op plakken, erg leuk! Hebben mijn ouders ook gehad vroeger.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:10

we hebben vieze pizza`s gemaakt
turks brood, doormidden gesneden, geld erop en vieze dingen eroverheen

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:42

Toen mijn beste vriendin ging trouwen wist ik ook niet wat te geven, geld vond ik onpersoonlijk dus ik heb een grappig kado gehaald wat op het weekend voor de bruiloft sloeg. Niemand snapte waarom ik met een mandje drank aankwam, behalve wij vieren en haar schoonouders. (daar moesten we nog een fles drank regelen die avond).

We hebben hun een canvasdoek aangeboden met hun mooiste trouwfoto! Deze hebben we 2 maanden geleden pas aan ze gegeven omdat de foto even op zich liet wachten, maar we hebben wel een speciaal kado gegeven waarvan ze altijd weten dat ze die van ons heeft gekregen!

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:52

Ik heb een keer 3 witte broden gebakken. Waar ik munt geld in heb gedaan. Bij wijze om de witte brood weken door te komen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:46

Die is ook erg leuk ja!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:49

joyce83 schreef:
Geldboompje had ik geld op de stam geplakt, geld opgehangen (touwtje met plakband aan munt vastgemaakt) en geld in de aarde gestopt.

doet onze vriendengroep ook wel eens als met geld vraagt. Zon bonsaiboompje kopen en daar geld in hangen Haha!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:53

Toen onze enige mannelijk e collega ging trouwen hebben we hem een miniwasmandje met damesondergoed gegeven. Met het geld in de kruizen in genaaid, waren de meest grote badstoffen onderbroeken tot de meest mini teigerprint stringetjes en her en der een katoenenluier (baby op komst).
Wat hebben we gelachen (en zij ook).

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:55

Ik heb voor mijn zus €100,- in vijf centen verdeeld en al die vijf centjes in bierdopjes gevouwen... Vervolgens in geld zakjes gedaan zodat ze zelf de lotto gewonnen hadden. Wij zijn er wel een flinke tijd mee bezig geweest maar hun ook ... en toevallig moet je wel zoveel bierdopjes hebben Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:56

Ik vind wel, dat als ze geld vragen je beter geen gewoon cadeau kan kopen. Dat geldboompje vind ik echt superleuk! De kaars vind ik persoonlijk niet zo leuk.. Maar dat is persoonlijk. Dat van raket vidn ik echt leuk & origineel *LOL*

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:43

Bij dat boompjesidee had mijn stiefmoeder de geldbriefjes heel leuk opgevouwen... en dan met van die groene ijzerdraadachtigiets vastzetten. Zij had er geloof ik van die waaiertjes van gemaakt. Succes Haha!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:08

In beton gieten zou ik trouwens niet blij mee zijn geweest Clown
Wat trouwens wel erg leuk is om te geven is een ikeapas... je kan het geld dat in een keer opmaken, maar je kan het ook gespreid gebruiken en het is onbeperkt geldig Ja