Chiqa schreef:Wildgirl schreef:hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?
Slang d'r in en zuigen maar tot je de benzine in je mond proeft.
Sja is mijn favoriete drankje ook niet hoor![]()
Ken je die proef niet van school vroeger?
eeeeh nee leg uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Wildgirl schreef:hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?
Slang d'r in en zuigen maar tot je de benzine in je mond proeft.
Sja is mijn favoriete drankje ook niet hoor![]()
Ken je die proef niet van school vroeger?
Wildgirl schreef:eeeeh nee leg uit
je quote het zelfs
Jolanda_ schreef:RianneH schreef:Er is gewoon die nacht bezine uit haar auto gestolen! En ach, misschien verwacht je dat in de randstad, maar Leeuwarden.. Ik was toch behoorlijk verbaasd.
denk dat jij nog raar opkijkt hoor Leeuwarden is een redelijk criminele stad. Nu zeg ik niet dat het een aso stad is maar als je een beetje bekend bent in dat wereldje dan wil je helemaal niet weten wat zich daar `s nachts afspeelt (en ook overdag trouwens)
Ik heb wat "vrienden/kennisen" die redelijk veel contacten hebben in dat wereldje en geloof me dat wil je niet weten...
Dus weet wel wat er zo ongeveer gebeurd. Gelukkig woon ik in een fijne wijk. Maar toch, zoiets zie ik eerder gebeuren in 'de grote stad' 
RianneH schreef:Is ook lekker, ze leren het die criminele al op school! Wat voor school heb jij gezeten Chiqa?

Sieppus schreef:Tja dat kan iedereen gebeuren. Even een halve tuinslang in de tank drukken aan zuigen en dan loopt het er vanzelf uit!!! Dus dat is niet zo moeilijk.
Ik heb een nog brutalere daad.... Bij mijn werk daar staat zo'n grote rode diesel tank. Kom ik op een zondag om te voeren, staat daar een wild vreemde man toch lekker zijn auto af te tanken!!!Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op
![]()
Mensen worden brutaler ,omdat alles duurder wordt.

Marchador schreef:Kan je ook een slot op je tankdop laten zetten?
Wat asociaal zeg!