Benzine gestolen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Benzine gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:22

Chiqa schreef:
Wildgirl schreef:
hoe hebben ze dt gedaan dan, met een rietje?

Slang d'r in en zuigen maar tot je de benzine in je mond proeft.
Sja is mijn favoriete drankje ook niet hoor Tong uitsteken

Ken je die proef niet van school vroeger?

eeeeh nee leg uit Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:36

Wildgirl schreef:
eeeeh nee leg uit

Heb ik net gedaan Ja je quote het zelfs Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 20:49

Jolanda_ schreef:
RianneH schreef:
Er is gewoon die nacht bezine uit haar auto gestolen! En ach, misschien verwacht je dat in de randstad, maar Leeuwarden.. Ik was toch behoorlijk verbaasd.

denk dat jij nog raar opkijkt hoor Leeuwarden is een redelijk criminele stad. Nu zeg ik niet dat het een aso stad is maar als je een beetje bekend bent in dat wereldje dan wil je helemaal niet weten wat zich daar `s nachts afspeelt (en ook overdag trouwens)
Ik heb wat "vrienden/kennisen" die redelijk veel contacten hebben in dat wereldje en geloof me dat wil je niet weten...

Ik woon mn hele leven al in Leeuwarden Knipoog Dus weet wel wat er zo ongeveer gebeurd. Gelukkig woon ik in een fijne wijk. Maar toch, zoiets zie ik eerder gebeuren in 'de grote stad' Lachen

Is ook lekker, ze leren het die criminele al op school! Wat voor school heb jij gezeten Chiqa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:57

RianneH schreef:
Is ook lekker, ze leren het die criminele al op school! Wat voor school heb jij gezeten Chiqa?

Gewoon, de HAVO...was een natuurkunde proef niets crimineels aan hoor.

tender_yon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:07

toen ik nog in de stad werkte en in mij oude fiat uno rond croste was het heel normaal hoor dat ze benzine uit me tank jatte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:50

Een volle tank benzine is meer waard dan een gejatte autoradio en het is makkelijker te jatten Boos!
Komt volgens mij best vaak voor, je hoort het wel vaker.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:49

Gebeurt hier in Ede best vaak, en dan vooral op het industrieterrein, werd/word het regelmatig door polen gedaan, en die zogen het er LETTERLIJK uit! Nog gevaarlijk ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:54

Hier is het toevallig in dezelfde nacht als bij jullie gebeurd! Bij mijn vriend!

En wij wonen toch echt in een klein durp!

Stiekem ben ik nu best blij met mijn slot op mijn tankdop Nagelbijten / Gniffelen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:20

Sieppus schreef:
Tja dat kan iedereen gebeuren. Even een halve tuinslang in de tank drukken aan zuigen en dan loopt het er vanzelf uit!!! Dus dat is niet zo moeilijk.
Ik heb een nog brutalere daad.... Bij mijn werk daar staat zo'n grote rode diesel tank. Kom ik op een zondag om te voeren, staat daar een wild vreemde man toch lekker zijn auto af te tanken!!! Boos! Ik heb hem even lekker aangesproken en hem verteld dat dat zo maar niet ging, en dat ie kon betalen of dat ik de politie moest bellen??? Hij betaalde uiteraad netjes... Tegenwoordig zit er een slotje op Vork
Mensen worden brutaler ,omdat alles duurder wordt.

De brutaliteit & asocialiteit!! Bloos!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:59

Dit is bij mij ook eens gebeurd: smorgens wilde mn auto niet starten, even later kwam de buurman teruglopen die een kwartier eerder was vertrokken ok zijn auto deed het niet.
Toen ik eenmaal op mn werk was hoorde ik over benzinediefstal in Grathem, het was zelfs op de radio!
Blijkbaar waren er z'on 25 auto's gesloopt, ook al heb je een slot op je tank, ze snijden gewoon de benzineleidingen door!
Mijn tank was zowiezo al bijna leeg, ik moest die ochtend tanken dus ze hebben niet veel kunnen stelen, maar wel reparatiekosten, benzinefilter was stuk en de remleiding. Waren zelf mensen geweest die nog een stukje konden rijden en die toen niet meer konden remmen....
Echt asociaal! dat ze een baan gaan zoeken om hun benzine te betalen Boos!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:03

Kan je ook een slot op je tankdop laten zetten? Nagelbijten / Gniffelen

Wat asociaal zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:11

Marchador schreef:
Kan je ook een slot op je tankdop laten zetten? Nagelbijten / Gniffelen

Wat asociaal zeg!

Jahoor dat kan, gewoon een tankdop met sleutel halen alleen heeft het geen nut je kan hem net zo goed zo laten.
Ze boren hem zo door.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:13

Oh dat is toch wel eng, ik heb al zo'n zuipschuit Haha! Haha!
Misschien is alarm wel beter Haha!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:22

als je geen slot op je tankdop hebt is soms ook maar beter daar zit meer schade in als ze het toch willen jatten en open krijgen doen ze het toch wel dan kun je beter een alarm aanschaffen...