Wordt er zo verdrietig van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Re: Wordt er zo verdrietig van

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:05

Nikki__ schreef:
44 kan je hier in Hellevoet nog wel eens schoenen vinden! Van Haren heeft nu ook schoenen tot die maat. Misschien daar eens kijken?

Hier in Veenendaal is het moeilijk te vinden. Van Haren heeft tegenwoordig inderdaad ook tot die maat, maar op 1 of andere manier, hebben ze die hier niet binnen gekregen, want elke keer als ik er binnen kom wandelen, staat er niks Sigaar

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:07

Ik kan je verder niet helpen, maar ik vind het heel naar voor je dat je het er zo moeilijk mee hebt. Moet er zelf ook niet aan denken om niet de kleren te kunnen kopen die ik wil. Misschien inderdaad een goed idee om te gaan naaien oid? Dan kun je je kleren precies zo maken als jij wil. Lachen

_Loes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:16

Ik ga vaak naar Schuurman schoenen. Geen idee of er ook één bij jou in de buurt zit maar dat kun je op de site opzoeken. http://www.schuurman-schoenen.nl/
Ik zag net dat er op de site niks staat over grote maten maar de winkels waar ik ben geweest hadden een ruim aanbod in ook de grotere damesmaten.
Succes met het vinden van leuke kleding en schoenen!

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:21

Als je gek bent van leuke tuniekjes... kijk eens bij Wehkamp en dan de collectie (grote maten) van Liefs Bo, erg leuke dingen!!
Sterkte, lijkt me niet gemakkelijk. Ben ook een grote maat, maar niet zo lang en schoenmaatje 39....

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 23:32

Ach, bij jouw heb je dan weer de pech dat de schoenen snel uitverkocht zijn Haha!
Dat heb ik dan weer niet Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:37

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:06

Oh, wat herken ik het! Jij bent dan nog wel een stuk langer, maar ik hááát mijn lengte (1.83m). Mijn zus (1.86m) koopt haar kleding veel bij Gossip en Superstar en dat valt vaak erg goed. Zij heeft ontzettend lange benen (kort bovenlijf)....

Loop je er ook vaak tegenaan dat mensen niet goed begrijpen wat een grote inpact het op je leven heeft als je niet gelukkig bent met je lengte? Ach gut

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:35

Ondanks dat het mij vaak frustreert ben ik net erg gelukkig met mijn lengte. Heb dan ook nog eens ros haar, en ik draag graag felle kelurtjes, dus mij kun je niet missen Huilen van het lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:40

Kijk eens bij de otto online!! Ik ben zelf 1.90 lang en kan eigelijk alleen maar daar slagen!! Verder ben ook de dunste niet met mijn maatje 44-46 maar bij de otto slaag ik altijd!! Even ter verduidelijk als er staan bij maat n-k maat kun je bij het maatj pull down mentuutje zien welke maatje nodig hebt van broek...Lengte maat broek in maat 44 staat daar dus als 88 ivm lengetemaat
maatje 46 in lengtemaat is daar 92...etc etc...

succes!

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:43

Hee, meer lange mensen! Haha! Er bestaat een topic over lange bokkers, misschien dat je daar nog wat tips uit kunt halen: [HK] Lange bokkers Deel 1..

Zelf ben ik ook niet de kleinste, 1.88 m, schoenmaat 44. De winkels waar ik schoenen koop zijn al genoemd, extra tips kan ik je wat dat betreft niet geven. Broeken vind ik wel eens bij Esprit, daar hebben ze ook lengtematen, en als de broek dan officieel ook nog een omslag heeft die je weer terugslaat kom je een heel eind Lachen.

poes schreef:
Zelf vind ik vb géén nette broeken voor het werk (heb binnenbeenlengte 97cm of zo, min. lengte 36 dus...)

Voor nette broeken ging ik altijd naar Vanillia, waar ze vaak broeken hebben met een nette omslag aan de onderkant die je dan weer uit kunt (laten) leggen. Je broek is dan ineens 10 cm langer. En ik vond afgelopen weekend nette broeken bij Lady Sting, in lengtemaat! Zowaar heel netjes tot op de grond, en dat met een binnenbeenlengte van 98 cm Pling . Ik ben er helemaal blij mee!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:03

En nu eens zien of die winkels ook bestaan in België Lachen

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:10

kijk eens bij callandshoes in Rotterdam, ik heb zelf maat 44 schoen en koop daar altijd mijn schoenen, ze hebben leuke vlotte modelen, ook jonge mode.
Op de site staat dat de damesmaat tot 46 gaat maar ik weet dat ze wel schoenen kunnen bestellen.

Kleding koop ik bij Ulla Popken, ook ik zit met de lengte van mijn broeken ben 184cm, ik koop daar altijd broeken met een omslag en haal die er dan uit, zo win je weer een stuk, vaak moet ik ze zelfs dan weer een klein stukje korter maken.

succes ermee!

http://www.groteschoenen.nl/algemeen.htm

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:14

poes schreef:
En nu eens zien of die winkels ook bestaan in België Lachen

Geen idee of die winkels in België bestaan Bloos, het merk dat in de broek staat is Sutherland, misschien heb je daar meer aan Lachen