Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeanine84 schreef:[***], ik ben wel benieuwd wat jij haar dan kan bieden als oplossing hihi of ben ik dan heeeul nieuwsgierig
pinuts schreef:een x overdoen is zooo.. nep:S je wou gewoon goede fotos! dat moment van toen is niet terug te nemen! ze moet een schadevergoeding betalen vind ik.. om minstens de fotos gratis geven, sorry zeggen etc.
Nouks schreef:Jeanine84 schreef:Nouks, ik ben wel benieuwd wat jij haar dan kan bieden als oplossing hihi of ben ik dan heeeul nieuwsgierig
Ik heb d'r inzicht gegeven in m'n tarieven, een beetje korting aangeboden (trouwdag is al duur genoeg) en aangeboden een hershoot te gaan doen. Ceremonie etc is lastig opnieuw te doen, maar een fotoshoot op locatie kan natuurlijk prima nog een keer (ondanks dat het niet echt op je trouwdag is). Verder nog paar tips ivm de afhandeling met de fotograaf in kwestie.
Denk ook dat LADPR voor een dergelijke constructie wel bij meerdere fotografen terecht zal kunnen, zeker als ze de fotograaf van de dag zelf niet gaat betalen.
LADPR schreef:De foto's zijn allemaal in JPG
LADPR schreef:Wel proffesionele aparatuur. Ik verwacht ook geen sprookjes foto maar wel gewoon goede foto's, dat lijkt me toch niet teveel gevraagd.
LADPR schreef:Niet?