Wijze keus, denk ik. Zo had ik ook niet met een jongen kunnen leven. Hij moet ook zijn leven in orde hebben of er iig moeite voor doen.
Wat sonja zegt is ook waar, maar als je had verwacht dat hij zou veranderen of als hij jou dat heeft belooft of gezegd, dan moet je geen genoegen nemen met iets waar jij je niet lekker bij voelt.
Een oude ..... kun je meestal niet veranderen en zeker niet als ze het zelf niet zien, denk dat je blij moet zijn met deze beslissing....... moet er niet aan denken met iemand te leven die niet zo'n frisse hygienne heeft..... en ook zijn huis zo versloft........ Er zijn genoeg vissen in de zee ........ Keep on searching.......hij die je zoekt is ergens....... Succes......
bekijk het positief je bent iig van zijn ex af Goed gedaan Lonneke dat je voor jezelf hebt gekozen, wees daar maar trots op..hoeveel mensen blijven wel niet bij iemand uit angst weer alleen te zijn. Geniet maar extra van je nieuwe huisje, je frisse huisje, hihi
Klink als de juiste keuze.. Je blijft je toch irriteren aan deze dingen.. En hij wil er duidelijk geen verandering in aan brengen. Zijn keuze, helaas kun je hier weinig aan doen... Maar begrijp goed dat je geen zin hebt hier bij te blijven. Knappe beslissing van je !
sona je hebt helemaal gelijk. hij had alleen zelf belooft dat ie het anders zou gaan aanpakken. maar helaas is hij die afspraak niet nagekomen. hij vervalt steeds weer in dezelfde fout en ik geloofde hem toen ie zij dat ie wilde stoppen met drinken en roken. helaas pakte het anders uit. zo kan ik niet leven.
Daar ben je dan gelukkig snel achter Lonneke, dat bespaart je/jullie in ieder geval een lange lijdensweg. Hopelijk heeft jullie vriendschap er niet onder geleden.
nee, ik heb hem gisteren nog even aan de telefoon gehad en we blijven vrienden. ik vind het echt een lieve vent maar kan zo niet met hem verder. wel heel jammer maar als ik een goede vriend aan hem overhou vind ik dat ook best.