Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:Sterker nog, ik heb nog goed contact met mijn ex, en die ontmoet ik ook in mn eentje. Geen enkel probleem!
. Weet dat vriendlief ook gewoon het vertrouwen in mij heeft om me zonder problemen met hem te laten afspreken. Esperanza schreef:Het is ook kortzichting, we leven in 2008 en niet in een of ander geitenland. Hallo zeg!
Zo kun je het toch ook bekijken ??? vind het echt erg flauw en kinderachtig van je vriend...
.
Boktlid schreef:Mijn vriend moet de jongen dan wel echt kennen en vertrouwen.
Ik mag zo met zijn beste vriend in bed gaan liggen want hij vertrouwd mij en zijn beste vriend volledig.
Nu zou ik hem ook niet teleurstellen en dat voelt ie denk ik...

Ik vind het leuk om met jongens om te gaan, niet altijd, maar toch zo af en toe is dat veel leuker.
daNiielle_ schreef:En ik val absoluut niet op nederlandse jongens, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken..
Boktlid schreef:daNiielle_ schreef:En ik val absoluut niet op nederlandse jongens, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken..
Wat knap dat je dat kunt zeggen...Ik val altijd op karakter dus dan kan dat zeer zeker ook een nederlandse jongen zijn...
zijn. Phoe als ie al niet kan verdragen dat je met een goede vriend afspreekt...
.
) maar ik denk dat dat al een heel eind scheelt, mss vertrouwt hij dan je vreinden ook wat meer