Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ushi schreef:Nee, ze hadden de 6,3 van de tweede corrector aangezien voor een 7,4. Vind het wel slecht van die school, maar ze kunnen haar moeilijk toch alsnog laten slagen.
verootjoo schreef:ushi schreef:Nee, ze hadden de 6,3 van de tweede corrector aangezien voor een 7,4. Vind het wel slecht van die school, maar ze kunnen haar moeilijk toch alsnog laten slagen.
de school wilde haar alsnog haar diploma geven. Maar het mocht niet van de onderwijsinspectie. Opzich wel logisch, maar wel erg zuur...
Overigens heb ik mn cijfers ook pas gezien op mn diploma uitreiking hoor. Dus zo raar is het niet dat je dat niet merkt

moyra schreef:tjaa zuur voor het meisje. Maar vindt het een goede uitspraak van de rechter!
Ik zelf had ook herkansing en moest volgend de school een 5 halen om er doorheen te komen. Ik leren als een debiel en werd gebeld je bent een 5 gehaald ik voelde een last van me schouders vallen, zegt die we hebben alleen een fout gemaakt je moest een 5,2 hebben. Ik heb me behoorlijk zuur gevoelt.

Sassieja schreef:Tis me zelf ook overkomen, afgelopen jaar.
Moest nog 1 toets doen, maar die zou ik makkelijk halen zei mijn mentor.
Ik me voor de herkansing voor die toets ingeschreven, nooit meer wat van gehoord.
Ik dus 3 dagen voor het herkansingstijdstip maar eens gebeld, waar mijn uitnodiging bleef.
Tja, ik mocht niet meedoen, ik was uitgesloten.
Na een weekend rond bellen, veel mensen tegen me gekregen, en dagen blokken achter elkaar, bleek het een fout van de school, en heb ik het toch gehaald.
Maar toch echt alleen omdat ik er zelf zo achteraan gezeten had, anders was ik nu nog lekker een jaar aan het overdoen.