'Rare' vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tanya89

Re: 'Rare' vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:54

Jawel, maar ik denk dat als je hem geen hoop meer wil geven, je hem los moet laten, goede vriendschap en liefde liggen dicht bij elkaar, en dat kan voor hem heel moeilijk zijn.
Of je moet hem echt duidelijk maken dat als hij zo doorgaat hij je kwijtraakt, of hij doet normaal en blijft vrienden met je.
Ik bedoel het niet aanvallend hoor Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 15:57

tanya89 schreef:
Jawel, maar ik denk dat als je hem geen hoop meer wil geven, je hem los moet laten, goede vriendschap en liefde liggen dicht bij elkaar, en dat kan voor hem heel moeilijk zijn.
Of je moet hem echt duidelijk maken dat als hij zo doorgaat hij je kwijtraakt, of hij doet normaal en blijft vrienden met je.
Ik bedoel het niet aanvallend hoor Knipoog

Ik zie het ook niet als aanvallend hoor Lachen Ik heb hem inderdaad dubbel signaal gegeven besef ik nu.
Ik begrijp dat het voor hem ook erg moeilijk is, daarom denk ik dat het beter zo is.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:39

ik zit beetje in zelfde situatie. Het ging niet goed met mijn vriend en ik, (nu is het zelfs uit). en een vriend van mij kon mij veel steun geven.. Ik ben vaak met hem uitgewees (in een groep) en kon met hem praten. We waren gewoon leuk tegen elkaar en niet flirterig. Van anderen hoorde ik dat hij me leuk vond. Toen ben ik meteen duidelijk geweest dat ik hem als vriend zag. Deze week vroeg ie mij mee te winkelen, njah ik vond het best.. het was immers duidelijk. We hebben er een leuke dag van gemaakt, en later op msn zei hij dat hij me alsnog heel erg leuk vond. Toen ben ik weer duidelijk geweest en heb gezegd dat hij denkt dat hij steeds hoop kan krijgen, we miss niet meer met elkaar om moeten gaan. Ik houd nog van mijn ex, en ik kan mij niet zomaar in een andere relatie stortten, vooral niet omdat hij mij zo leuk vind, en ik hem nieteens.. Ik vind dat je gewoon duidelijk moet zijn, en geen dingen aannemen zoals een piercing. ( kunnen gewoon rare dingen uit komen, gewoon zo min mogelijk ''profiteren'' ookal dringt hij erop aan..) duidelijk zijn voor hem, en vooral voor jezelf, en tegen je vriend.