Ontzettend rare droom, betekenis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Re: Ontzettend rare droom, betekenis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:03

Wat ik altijd geleerd heb, is dat dromen infeiten dingen zijn die overdag (of dagen ervoor) zijn gebeurt en waar je geestelijk mee bezig bent. 'S nachts verwekken je hersenen dit en uiten dit in een droom.
Vorige nacht droomde ik dat ik met Voldemort aan het dueleren was Clown Had die avond weer een Harry Potter boek uitgelezen en dat eindigde met een duel.
Ik denk dat dat de meest logsiche verklaringen zijn.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:22

Ik denk niet dat je achter elke droom een betekenis kunt zoeken,
het gaat vaak over dingen waar je de dag ervoor aan hebt gedacht.
ik droom ook zo vaak hele rare dingen,
ik droomde dat het uit ging tussen een van mn beste vriendinnen en haar vriendje,
en ik droomde dat ik op de hyves van een vriendin zat te kijken,
en daar stonden allemaal foto's van haar moeder op waar bij stond: Rust in vrede etc.

dát zijn pas rare dromen. Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 07:38

Je vriedin maakte dus een einde aan een situatie die voor haar niet goed was,jij moet dus ook een einde maken aan een bepaalde gewoonte of situatie.En rust in vrede wil dus zeggen dat je een boek sluit zeg maar, dat je iets achter je moet laten.Kijk hoe haar moeder dat zou doen.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:15

vervolg op mijn stipje van eergister Lachen

had de dagen achtereen raar gedroomd.

de 1e nacht ben ik grote stukken van kwijt, maar het begon op de manege.
heb zelf een paard en had gedroomd dat er een schimmelveulentje op de manege te koop stond, ik smeken bij mijn vader en moeder of ik het veulentje mocht kopen. helemaal blij dat het mocht, alle kosten ed uitrekenen etc. en toen was ik een groot stuk kwijt.
opeens lag ik in de steeg, bij een etui die kon praten Verward en die etui vertelde dat me moeder was overleden. kon alleen maar huilen en snapte het niet, werd gelukkig vlak daarna wakker.

de dag erna opnieuw gedroomd dat er iemand was overleden, maar nu niet mijn moeder.
het begon heel raar, ik stond bij een brug en opeens kwam een jongen naar me toe (kende ik niet) en die zei opeens: ja T. (een vriendin) wil niet meer verder met haar leven.
ik in paniek naar huis gerend. ...... stuk kwijt...... loop ik opnieuw bij die brug met mijn honden, komt me moeder huilend aangerend, was me zusje overleden. ik huilend naar mijn zusje gegaan en daar een tijd gelegen. opeens sta ik ergens in een straat, met een onbekende vrouw. die vrouw begint te praten over T. dat T. overleden was, ze had een drankje genomen waardoor ze overleed. ik weer helemaal in paniek. hierna werd ik wakker.

zo raar gewoon, er is de laatste tijd niets gebeurd, niemand is overleden in mijn omgeving, maar waar komen die dromen vandaan? werd beide ochtenden huilend wakker en voelde me de hele dag rot erover, nog steeds eigenlijk.