vervolg op mijn stipje van eergister 
had de dagen achtereen raar gedroomd.
de 1e nacht ben ik grote stukken van kwijt, maar het begon op de manege.
heb zelf een paard en had gedroomd dat er een schimmelveulentje op de manege te koop stond, ik smeken bij mijn vader en moeder of ik het veulentje mocht kopen. helemaal blij dat het mocht, alle kosten ed uitrekenen etc. en toen was ik een groot stuk kwijt.
opeens lag ik in de steeg, bij een etui die kon praten
en die etui vertelde dat me moeder was overleden. kon alleen maar huilen en snapte het niet, werd gelukkig vlak daarna wakker.
de dag erna opnieuw gedroomd dat er iemand was overleden, maar nu niet mijn moeder.
het begon heel raar, ik stond bij een brug en opeens kwam een jongen naar me toe (kende ik niet) en die zei opeens: ja T. (een vriendin) wil niet meer verder met haar leven.
ik in paniek naar huis gerend. ...... stuk kwijt...... loop ik opnieuw bij die brug met mijn honden, komt me moeder huilend aangerend, was me zusje overleden. ik huilend naar mijn zusje gegaan en daar een tijd gelegen. opeens sta ik ergens in een straat, met een onbekende vrouw. die vrouw begint te praten over T. dat T. overleden was, ze had een drankje genomen waardoor ze overleed. ik weer helemaal in paniek. hierna werd ik wakker.
zo raar gewoon, er is de laatste tijd niets gebeurd, niemand is overleden in mijn omgeving, maar waar komen die dromen vandaan? werd beide ochtenden huilend wakker en voelde me de hele dag rot erover, nog steeds eigenlijk.