Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
\

.

Wie ben jij om je vriendin dit te ontzeggen? Het is toch uit tussen jou en die jongen. Is toch niet voor niets? Misschien heeft zij meer geluk met em. Ben het geheel met katiavl eens, wie weet is dit haar prins op het witte paard en ontneem jij haar die met je toch enigszins egoistische gedrag (nogmaals: mits er niets ernstig gebeurt is waardoor het uit gegaan is.
) Moelie schreef:Ik zie er eigenlijk ook niet zo het punt van in. Als het nog maar net uit is tussen jou en je ex dan wel, dan zou dat wel erg snel zijn namelijk. Maar het is toch eigenlijk hetzelfde als je ex met een ander meisje krijgt? Dat meisje is dan net toevallig jou beste vriendin.
Tuurlijk is het niet leuk, ik zou dat ook niet leukvinden.. Maar niks verkeerds aan, omdat hij toevallig je ex is, en zij je beste vriendin wil dat nog niet zeggen dat ze niet iets met elkaar mogen hebben.
Dus ik denk dat je het gewoon zult moeten accepteren, en anders niet.. maar dat doe je jezelf dan alleen maar aan want dan raak je 2 vrienden kwijt.