Ben ik dan zo abnormaal ???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babbii_lief

Re: Ben ik dan zo abnormaal ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 11:49

na 3 weken tja ik zou echt boos zijn
voor mij zou dat einde vriendschap zijn

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:19

Nee dan vind ik je niet abnormaal..
Dat vind ik echt not done!
Vriendschap is dan voorbij Knipoog\

[edit] domme typfout
Laatst bijgewerkt door Tienn op 16-08-08 12:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:20

Nee k zou het niet pikken.
Dan is wat mij betreft de vriendschap over!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:22

Ik vind dat je gelijk hebt, ik zou het niet pikken.
Dag beste vriendin, dag ex-vriendje... beetje respectloos. Ik zou ze allebei laten vallen.
Sterkte, echt k.ut voor je Ach gut

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:23

Ik vind het normaal, het is uit niet jou vriend meer. Waarom als die twee samenhoren het ze niet gunnen.

Dat is toch echte vriendschap, wie weet is het haar prins op het witte paard. Vrij egoïstisch om het not done te noemen.
Soms klinkt het alsof sommige meiden nog eigenaar van hun ex/ vriendin zijn, want nu bepaal je wat ze wel of niet mogen ......
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-08-08 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:24

Als het echt een beste vriendin is, dan wacht ze er even mee. Het is net uit, waarschijnlijk is TS nog helemaal niet over heen en dan zou ik het als beste vriendin niet in mijn hoofd halen om er zelfs maar over na te denken iets met haar ex te beginnen.

Wacht daar dan even mee, uit respect voor haar.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:25

Scharrel van een vriendin werd mijn serieuze scharrel. Geen problemen mee en hartstikke handig om mee te overleggen. Lachen

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:27

ik zou er echt laten stikken. Ze heeft het er (denk ik) niet met jou over gehad dat ze elkaar leuk vinden enzo. Anders had je dat er wel bij gezet(?)
pfff echt waardeloos.
zo iets doe je gewoon niet. Gaat ze jou eerst troosten omdat het uit is gaat ze er vervolgens zelf met hem vandoor Scheve mond

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 14:07

Ik vind het ook van de situatie afhangen en vooral hoe jij er tegenover staat en hoe serieus het voor hen is. Ik vind: als jij nog gevoelens voor hem hebt is het voor haar een no-go-area. Ook als zij hem alleen maar als scharrel wil. Als jij zoiets hebt van: och, ik voel niet zoveel meer voor 'm, of als ze heel erg gek op elkaar zijn vind ik dat het overlegbaar is. Maar niet per se goed.

_Timeless_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 14:38

Wel, het zit zo. Zij was tot eergisteren nog smoorverliefd op een andere jongen. Ze had eigenlijk nog nooit echt met mijn ex gepraat en HOPLA van de één op andere dag hebben ze een relatie ...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 14:44

Hmm, komt me verdomd bekent voor Clown .

In januari heb ik het na 3 jaar uit gemaakt met M. D was toen na 1,5 jaar net gedumpt door zijn ex, en hij heeft M er heel erg door heen gesleept. En zijn zo echt héle goede vrienden geworden. In Juni heeft D mijn telefoonnummer van M gekregen, gewoon voor de grap. Toen heb ik D goed leren kennen, en dat klikte beter als verwacht.. Nu is D mijn vriend, M boos op D, D boos op M, M nog steeds een héle goede vriend van mij, maar mag ik hem niet meer zien van mijn vriend. Clown

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:12

Ik heb sinds kort in de schoenen gestaan van de ''slechte vriendin''.

Mijn beste vriendin had een relatie met een jongen. Deze kende we allebei al best goed.
Dat liep niet helemaal lekker, en na een poos ging dat uit. Ze hadden ongeveer 4 weken gehad ofzo.
Daarna was het gewoon een goede vriend van haar, en kwam hij af en toe op bezoek.
(al die tijd had ik hem op msn, hij hielp mij enorm bij problemen, en was gewoon een super goede vriend)
Een keer op een avond, ging ik samen met die vriendin en haar ex uit eten.
Ik lette de hele tijd op hem, en hij probeerde mij jaloers te maken met die vriendin (veel aandacht geven etc)
Het was hartstikke gezellig.
Daarna nog even bij die vriendin thuis geweest, haar broer was er ook, hij en die jongen waren maatjes, het was super leuk allemaal.
Daarna toen we weer thuis waren, veel gepraat op msn, en toen kwam er uit dat we elkaar wel erg leuk vonden.
Nou ja, enzo verder zeg maar Knipoog

Deze vriendin, zijn ex dus, heeft mij altijd gesteund. En nooit is ze boos geweest.
Zij had immers haar kans gehad met die jongen, en dat is niet gelukt.
Daarom vond ze het juist leuk, en moedigde ons zelfs aan.

Het is nu inmiddels een paar dagen weer uit...
Gewoon omdat we toch beter bij elkaar paste als vrienden, dan als vriend en vriendin.
Niet omdat mijn beste vriendin er tussen stond hoor.

*edit, mijn mening vergeten Vork

Kan wel begrijpen dat het raar is hoor, maar toch, je hebt dan wel je kans gehad vind ik. Hij zou toch wel weer een ander krijgen. Dan lijkt mij het juist wel geinig als dat iemand is die dichtbij je staat.

Moet wel zeggen, ligt eraan of het een lange relatie was, en of je echt stapel op elkaar was.
Zal het niet tof hebben gevonden als mijn vriendin na 1 week, nadat het na een jaar uitging met mijn vriend al met hem ging ofzo.

Denk dat het verschillend is per persoon en per situatie..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:43

Ik zie er eigenlijk ook niet zo het punt van in. Als het nog maar net uit is tussen jou en je ex dan wel, dan zou dat wel erg snel zijn namelijk. Maar het is toch eigenlijk hetzelfde als je ex met een ander meisje krijgt? Dat meisje is dan net toevallig jou beste vriendin.
Tuurlijk is het niet leuk, ik zou dat ook niet leukvinden.. Maar niks verkeerds aan, omdat hij toevallig je ex is, en zij je beste vriendin wil dat nog niet zeggen dat ze niet iets met elkaar mogen hebben.
Dus ik denk dat je het gewoon zult moeten accepteren, en anders niet.. maar dat doe je jezelf dan alleen maar aan want dan raak je 2 vrienden kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:46

Mijn vragen: Hoelang ging je met hem, hoe is het uitgegaan, en hoe voel jij je eronder?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:49

Dat ligt eraan hoe jullie situatie was.

Mijn ex loopt ook met een vriendin van me, en nee, daar heb ik totaal geen moeite mee.
De 'liefde' was over, hij was een arrogante kwal, dus weg ermee.

Maar ik denk dat als hij echt een leuke lieve droomjongen is, en jullie zijn op een vervelende manier uit elkaar gegaan, dat ik het dan ook erg had gevonden.

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:29

na drie weken heb je nog gevoelens voor die jongen
dus dan komt het wel even hard aan

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:58

Ik zou het dus niet uit kunnen staan!
(Als ik nog gevoelens voor hem had)
Misschien ben ik dan maar een jaloers kreng, maar hell no dat ik dat zou accepteren!! Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:43

k wil nu ook wel eens antwoord op mijn vraag, net als anderen hier.. Hoe lang duurde de relatie (beginpost is niet erg informatief)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:28

Als jij er veel moeite mee het van zowel je ex als je vriendin niet netjes vind ik. Kleine moeite om daar rekening mee te houden toch?

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:40

ja dat is een goede pinuts dat wil ik ook wel weten

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:55

Hmm ik denk niet dat ik het zou kunnen verdragen
na 3weken pff ik zou gewoon nog jaloers zijn enzo Knipoog
(zelfs na langer vrees ik)

hoelang hadden jullie al een relatie?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 00:04

Nou ik kwam er onlangs achter dat mijn vriend seks heeft gehad met een hele goede vriendin van mij, voor dat 'ie mij kende. En dan geen relatie, gewoon seks voor de seks. Ik vind het steeds heel raar als ik erover na denk, gewoon omdat hij mijn vriend is, maar eigenlijk hoor ik daar geen problemen mee hebben...... En dat heb ik ook niet, maar raar gevoel is het wel soms..

Het ligt gewoon heel erg aan de situatie of jij daar problemen mee 'mag' hebben.....EDIT: Problemen die andere dan begrijpen Knipoog

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 00:17

Ik zou ook flink boos zijn..
Zou met beide geen eens contact meer willen mocht zoiets gebeuren. Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 00:28

Wat een onzin zeg. Hoeveel respect hebben jullie dan voor je vriendinnen? Als er echt wat gebeurt was waardoor ze hem niet meer zou kunnen aankijken (en dan denk ik aan misbruik of gewoon heel erg gekwetst worden doordat hij bv vreemd ging oid) zou ik zeggen "not done" Maar als jullie gewoon uit elkaar gegaan zijn zonder dat er echt meer was dan "dat het niet meer zo goed ging" zie ik het verkeerde niet Verward Wie ben jij om je vriendin dit te ontzeggen? Het is toch uit tussen jou en die jongen. Is toch niet voor niets? Misschien heeft zij meer geluk met em. Ben het geheel met katiavl eens, wie weet is dit haar prins op het witte paard en ontneem jij haar die met je toch enigszins egoistische gedrag (nogmaals: mits er niets ernstig gebeurt is waardoor het uit gegaan is. Knipoog )

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 01:03

Moelie schreef:
Ik zie er eigenlijk ook niet zo het punt van in. Als het nog maar net uit is tussen jou en je ex dan wel, dan zou dat wel erg snel zijn namelijk. Maar het is toch eigenlijk hetzelfde als je ex met een ander meisje krijgt? Dat meisje is dan net toevallig jou beste vriendin.
Tuurlijk is het niet leuk, ik zou dat ook niet leukvinden.. Maar niks verkeerds aan, omdat hij toevallig je ex is, en zij je beste vriendin wil dat nog niet zeggen dat ze niet iets met elkaar mogen hebben.
Dus ik denk dat je het gewoon zult moeten accepteren, en anders niet.. maar dat doe je jezelf dan alleen maar aan want dan raak je 2 vrienden kwijt.

Hier ben ik het mee eens
MAAR
ík zou het niet kunnen aanzien als ik helemaal gek op een jongen ben, en een vriendin ermee vandoor gaat.
En dan maakt het niet uit of ik wat met hem gehad of niet, als zei weet wat ik voor hem voel, weet ze ook dondersgoed dat ze mij ermee kwetst, en vind ze die jongen blijkbaar belangrijker.
Er zijn niet veel jongens waar ik écht gek op ben, maar ben ik eenmaal gek op een jongen, dan blijft dat gevoel ook voor altijd. Heel raar, maar ookal ging het helemaal mis tussen mij en een jongen, maakt niet uit hoe erg, ik blíjf gek op hem. En dan zou ik het vreselijk vinden als een vriendin met hem iets zou nemen. Ik ga zelf ook niet aan jongens zitten waarvan ik weet dat een goede vriendin helemaal gek op hem is. Of het een ex is of niet maakt niet uit, want met 1 jongen heb ik officieel geen relatie gehad, en een andere jongen heb ik zelfs nog nooit wat mee gedaan of gehad, maar die betekenen zó ontzettend veel voor mij, dat ik kapot zou zijn als een vriendin van mij met hem zou gaan.