rare mensen die me toevoegen op msn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Re: rare mensen die me toevoegen op msn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:07

Ik had een jaar geleden dat ineens twee vreemde email-adressen mij wilden toevoegen. Ook op gegoogled had wel hits op buitelandse site.
Heb ze verder nooit toegevoegd en nergens last van gehad.

Goed dat je ze hebt verwijderd!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:29

Ik heb het ook weleens. Gewoon wissen en blokkeren die handel!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:56

Dit heb ik ook lang geleden gehad toen ik nog heel veel op msn zat. Ik had een uitnodiging van iemand en kort daarvoor had ik mijn emailadres aan iemand gegeven die ik kende. Dus dacht dat hij het was.. bleek dus een of andere turk te zijn die mij ook dacht te kennen. Ik vond het maar eng (ben ook een keer gestalkt op me tel door een turk). Dus ik had hem meteen geblokt en verwijdert, en ik neem uitnodigingen van vreemde adressen nooit meer aan. Was namelijk een tijdje geleden een nieuwe manier van virussen verspreiden!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:58

mijn ex is ook zo voegt mensen toe van een site en gaat van die dingen doen. gelijk blokeren en verwijderen. ik heb dat ook gehad en soms gebeurt het nog weleens

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:07

Ik heb er al een hele tijd last van. Mensen uit verweggistan die mij toevoegen en dan in gebrekkig engels om mn naam vragen. Als ik vraag hoe ze aan mijn msn komen hebben ze het altijd van een vriend. Gruwelijk vervelend.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:10

Heb je mischien ook een site met gegevens erop? Die kan ook gelinkt zijn aan andere site's waardoor mensen je toevoegen op msn.

Het beste is om een nieuw msn aan te maken.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:14

kleine aanpasing Clown

Mensen die je toevoegen. Je kan toch zien aan het adres van o die ken ik niet. En dan acsepteer je die gene toch gewoon niet?

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:16

Nouja, sommige mensen die ik ken hebben ook nogal een raar adress. Maar ik heb iedere dag wel 5 van die mensen, en dat begint toch wel erg vervelend te worden. Clown

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:22

Ik heb er ook last van, vooral veel fransen. Heb het inmiddels al 2 jaar, ik accepteer gewoon geen nieuwe mensen meer in mijn lijst. Ik voeg zelf alleen nog maar toe

andere oplossingen zijn er gewoon niet voor, je zit dan waarschijnlijk in een netwerk van mensen die proberen virussen binnen te krijgen op jouwn pc

dus ik raad je aan of een nieuw e-mailadres te nemen, of geen mensen meer te accepteren

(in het begin waren bij mij al die adressen eindigent op .fr maar tegenwoordig kan het ook gemakkelijk robert@ hotmail.com zijn)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:28

ik heb het anderhalf jaar geleden ook gehad met hetzelfde verhaal als jij maar heb ze gauw
weer verwijderd Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:32

Even over die mensen die je zou toevoegen en die je computer zouden kunnen hacken, of virussen verspreiden....kunnen ze dat nog steeds doen als ze je geblokeerd en verwijdert hebben?

Want soms voeg(de) ik ook wel eens een onbekend adres toe, en dan bleek het een anderstalige met allerlei vage redenen hoe die aan mijn adres kwam. Dan ook direct geblokeerd en verwijdert, maar zou die dan nu nog bv toegang tot mijn cam kunnen krijgen?

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:33

Ik heb mijn cam sinds ik die verhalen gehoord heb omgedraaid naar de muur. Huilen van het lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:36

Ja ik ook, alleen als ik hem gebruik niet.
Maar ik vind het toch een eng idee dat als ik het eens een keertje vergeet, iemand stiekem kan zien hoe verschrikkelijk duf ik er 's morgens uitzie, of nog erger, dat daar bewijzen van te vinden zijn op internet Huilen van het lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:36

Ik heb wel eens last van Turkse mensen. Haha! Blok/verwijder je ze, voegen ze je weer toe met 'n ander email adres.
Achja, ben je ook weer even bezig. Huilen van het lachen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:37

Daar heb ik ook last van!
En dat terwijl ik voor 100% weet dat ik nog nooit op vreemde sites heb gezeten. Nors opkijken
Gewoon verwijderen, en je hebt er geen last meer van. Lachen

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:34

Goh, ik dacht dat ik de enige was. Heb mijn emailadres nog gegoogled, maar niets tegengekomen. Eerst waren het allemaal mannen uit Madrid, toen ineens uit Turkije Verward
Gelukkig herken je ze al aan het emailadres, ik verwijder ze altijd meteen maar het blijft irritant. Toevoegen en vragen waar ze het emailadres vandaan hebben heeft geen zin, dan gaan ze ineens offline of kunnen ze ineens geen engels meer. Clown
Zeggen dat je een vriend hebt is ook altijd een afknapper.. zeggen dat je 14 bent ook gelukkig Haha!

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 00:03

Zo heb ik ook een nieuw e-mail adres moeten maken, echt meerdere per dag en mails sturen... heel irritant
Nu ben ik ook minder open met mijn e-mail.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 03:46

Ik heb het ook gehad.
Allemaal mensen die me toe gingen voegen, allemaal met een emailadres eindigend op hotmail.fr.
Kwamen dus uit frankrijk.

Als je ze dan accepteerde gingen ze marrokaans en frans praten, snapte er niets van Huilen van het lachen
Maar het waren echt wel 5 mensen per dag ofzo, ik accepteerde ze natuurlijk niet meer maar irritant was het wel! Heb uiteindelijk een ander emailadres gemaakt en toen was het over.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 08:50

Ik denk dat ze ook wel aan je adres geraken als emails forward. Als ik zo'n mail van iemand krijg, staan er ook altijd honderden adressen in van vrienden van vrienden van vrienden van....

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:31

Daar heb ik ook heel vaak last van. 1 persoon had ik dus wel toegevoegd en gevraagd hoe die aan mijn email kwam. Het schijnt dus dat een vage kennis van mij gewoon zn hele msnlijst zegmaar op internet had geknald (kan ook zijn via een share progamma ofzo) en dat hij daaruit mij had toegevoegd.

Als het weer gebeurd,blok ik ze gewoon Lachen