Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nu.nl schreef:Het dragen van Crocs-sandalen is sinds deze week verboden in alle ziekenhuizen in Wenen.
MISTRAL94 schreef:Gaat toch niet alleen om crocs. Hoe vaak is het al niet in het nieuws geweest waar het allemaal niet gevoelig voor is. Dan denk ik zorg dat het vrij blijft van storingen dus de kwaliteit verbeteren.
MISTRAL94 schreef:Je schrijft het heel goed Shadow! Moet kleine signalen opvangen van het hart
dus niet omdat iemand op crocs loopt of wat voor andere stoorzenders dan ook!
Ir111 schreef:Wat mij betreft worden Crocs overal verboden...Ik vind ze foeilelijk.
Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je een beroep hebt waarbij je de hele dag op je benen staat die dingen toch wel fijn zijn.
Ir111 schreef:Wat mij betreft worden Crocs overal verboden...Ik vind ze foeilelijk.
Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je een beroep hebt waarbij je de hele dag op je benen staat die dingen toch wel fijn zijn.
Manon88 schreef:Over op Birkenstocks.
Shadow0 schreef:MISTRAL94 schreef:Gaat toch niet alleen om crocs. Hoe vaak is het al niet in het nieuws geweest waar het allemaal niet gevoelig voor is. Dan denk ik zorg dat het vrij blijft van storingen dus de kwaliteit verbeteren.
Het is een leuke theorie, maar zo eenvoudig is dat niet. Een hartmonitor bv moet heel gevoelig zijn, omdat het nou eenmaal hele kleine signalen van het hart op moet kunnen vangen. Het is bijzonder moeilijk om apparatuur zowel gevoelig voor dat soort dingen te houden als ongevoelig voor signalen die je niet wilt.
Overigens wordt hier weldegelijk heel veel onderzoek naar gedaan, maar dat zijn geen eenvoudige zaken.
Dan is het antistatisch maken van crocs toch stukken makkelijker
janne schreef:ik heb ze ook![]()
vind ze ook foei lelijk maar ze zitten heerlijk en ach ik heb ze aleen bij het wek aan.
werk in een verpleeghuis.
ik had weer gehoort dat ze ergens in het ziekenhuis werden verboden omdat het gevaarlijk zal zijn omdat er door de gaatjes een naald in kan vallen.
nou moet je heel goed mikken wil je precies door een gaatje een naald krijgen.
en met sandalen heb je het zelfde probleem.
ik heb wel regelmatig en schok door de crocs omdat het wel rubber is natuurlijk
Shadow0 schreef:MISTRAL94 schreef:Je schrijft het heel goed Shadow! Moet kleine signalen opvangen van het hart
dus niet omdat iemand op crocs loopt of wat voor andere stoorzenders dan ook!
Ik zou je patent aanbieden aan een goed bedrijf, ze staan er om te springen