Ik hoorde het inderdaad op het nieuws op de radio. Ben ook niet bekend in mode-wereld, maar deze naam herkende ik wel. Echt letterlijk een ongeluk in een klein hoekje.
Jeetje, ik zag net al een foto van hem bij Msn vandaag, maar er stond verder niets bij dus ik dacht, ach gewoon een foto. toen zag ik opeens later staan In Memorian. toen dacht ik, heh dat kan toch niet ? Wat naar zeg
Ik zag vanochtend ziets op msn staan: Percy 19..-2008 Dus ik denk, ooooh die laten gewoon zn leven/cariere even in foto's zien ofzoo.. Maarnee.. Lees ik vanavond ineens dat ie is overleden.. Jeetje zeg.. Eerst geloofde ik het eiig niet.. Maar echt schrikken
Ik dacht eerst nog "wat een slechte grap zeg" maar het is dus toch echt zo..zit gisteren nog een stuk over hem te lezen savonds en nu net kom ik er pas achter. Vreselijk voor de nabestaanden... en hij is zeer zeker een verlies in de mode industrie..
Ik las het gisteren ook op internet, schrok er van. Ongeloof in het begin. Het leek me een hele aardige jongen en hij maakte echt altijd super mooie jurken! Sterkte voor de nabestaanden.
echt verschrikkelijk voor hem en zijn nabestaanden..
vraag me alleen af als hij echt is overleden aan het uitglijden in de douche of als het toch wat anders was omdat hij de dag ervoor zich ook al ziek had gemeld op het werk....
Ik zag het van de week op tv, schrik je toch wel van. Ik moest gelijk terug denken aan een film die ik onlangs gezien had. Daarin kwamen onderzoeken naar voren hoe mensen dood gingen.
Dood te gaan door te vallen onder de douche komt vaker voor da je denkt.