Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heel erg leukk! 
Voor mijn paard wil ik veel zwart en bordeaux 
, ondergoed, lampen, en nog veeeeeeeeel meer..
ztugwell schreef:ik ging toen een nieuwe muis kopen maar ze hadden natuurlijk niks in het wit

Ir111 schreef:Ik heb een witte muis...
EDIT: en een witte laptop ook trouwens (wel met grijze lettertjes op de toetsen...).
Waar heb je die vandaan dan ? Helemaal wit ? Niks is ook maar een ander kleurtje ? Ook de draad is wit ? Zonder balletje maar met laser ? FOTO ?ztugwell schreef:Waar heb je die vandaan dan ? Helemaal wit ? Niks is ook maar een ander kleurtje ? Ook de draad is wit ? Zonder balletje maar met laser ? FOTO ?
Ik heb nu een grijze van Logitech , afschuwelijk ding .

ztugwell schreef:Ha geweldig , staat wel leuk .
je mist alleen deze nog
http://www.allinwonderland.eu/product_t ... w=100&h=75
en als ik dan eens een keer in het groen of bruin rij, dan is dat tochw el weer heel erg fout

mn kamer is roze, me spullen zijn roze, me tassen, alles is en moet roze zijn
xDramaQueen schreef:ik ken het ik moet alles hebben (of aanraken) dat roze is (of van hello kitty) ik heb dus ook een roze outfit voor paardrijden, 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, vorig jaar, en nu wéér een roze outfit, ik word ook herkend als het meisje in roze
ik heb overigens nu een blauwe/groene paardrij outfit erbij maar dan heb ik alsnog roze sokken aanmn kamer is roze, me spullen zijn roze, me tassen, alles is en moet roze zijn

eigenlijk sonde om op te eten
LimaMambo schreef:xDramaQueen schreef:ik ken het ik moet alles hebben (of aanraken) dat roze is (of van hello kitty) ik heb dus ook een roze outfit voor paardrijden, 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, vorig jaar, en nu wéér een roze outfit, ik word ook herkend als het meisje in roze
ik heb overigens nu een blauwe/groene paardrij outfit erbij maar dan heb ik alsnog roze sokken aanmn kamer is roze, me spullen zijn roze, me tassen, alles is en moet roze zijn
whahaha hier ook hello kitty
heb vd week leuke helloy kitty snoepjes gekocht bij de kruidvateigenlijk sonde om op te eten

xDramaQueen schreef:
dit is een deel dat vrijwel in het dagelijkse leven voorkomt, kleding, tassen, schoolspullen,sokken, stringels
en dan heb ik nog ergens mn bureau collecties (mn verzamel geval) maar die kan ik zo snel niet vinden

en me sieraden etc, maar kan niet alles bij elkaar leggen
ik kan dat nooit in 1x vinden
moonfish13 schreef:jeetje zeg wat een obsessie!
dat lijkt mij werkelijk strontirritant, met zo iemand winkelen ik kan mij wel voorstellen dat ze er gek van worden.
ik heb dat niet, gewoon basic, donkerder groen, bruin zwart.
dat soort kleuren, mij zal je nooit in roze zien!![]()
het enige waar ik een obsessie voor heb ik dure bekant onmogelijke hobby's
Ir111 schreef:ztugwell schreef:Waar heb je die vandaan dan ? Helemaal wit ? Niks is ook maar een ander kleurtje ? Ook de draad is wit ? Zonder balletje maar met laser ? FOTO ?
Ik heb nu een grijze van Logitech , afschuwelijk ding .
Euh, er zit een grijs puntje op... Valt dus af!

xDramaQueen schreef:je hebt ook van die verf om je spullen mee te spuiten
zo heb ik me BROERS fiets roze gespoten, zullen er vast wel wat van jullie herinneren