Obsessie kleuren ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Obsessie kleuren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:52

Zie mijn profiel voor de combinatie blauw & zwart. Knipoog

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:55

zelfs een blauwe cap Haha! heel erg leukk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:58

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:00

Ik wil alleen zwartleren handtassen liefst met goude toets.

Verder is het een verslaving om pumps in alle kleuren te hebben.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:07

Oh zoiets met kleuren heb ik ook wel een beetje, maar ik wissel af. Het ene jaar moet alles bv. in blauw, het jaar erop in zwart (vooral bij de paarden, voor mijn eigen hou ik de kleuren niet zo in het oog).
Nu is het de tijd aan lichtblauw om te kopen bij mij, maar hou ook rekening met andere leuke kleurtjes Haha! Voor mijn paard wil ik veel zwart en bordeaux

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:35

ik ben echt van het rose en panterprint Tong uitsteken
panterprint is echt helemaal erg!! alles wat ook maar zo'n printje heeft MOET ik hebben
alleen met kleding kijk ik er wel mee uit.. want meestal staat het erg ordinair.. wat natuurlijk wel weer leuk is in de slaapkamer Bloos

zo heb ik dus panter tassen, kleedjes, slaapkamerdingen Tong uitsteken , ondergoed, lampen, en nog veeeeeeeeel meer..

en rose.. ook mijn kleur Tong uitsteken

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:39

ztugwell schreef:
ik ging toen een nieuwe muis kopen maar ze hadden natuurlijk niks in het wit

Ik heb een witte muis... Duivel

EDIT: en een witte laptop ook trouwens (wel met grijze lettertjes op de toetsen...). Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:51

Ir111 schreef:
Ik heb een witte muis... Duivel

EDIT: en een witte laptop ook trouwens (wel met grijze lettertjes op de toetsen...). Tong uitsteken

Scheve mond Waar heb je die vandaan dan ? Helemaal wit ? Niks is ook maar een ander kleurtje ? Ook de draad is wit ? Zonder balletje maar met laser ? FOTO ?

Ik heb nu een grijze van Logitech , afschuwelijk ding .

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:02

ztugwell schreef:
Scheve mond Waar heb je die vandaan dan ? Helemaal wit ? Niks is ook maar een ander kleurtje ? Ook de draad is wit ? Zonder balletje maar met laser ? FOTO ?

Euh, er zit een grijs puntje op... Valt dus af! Haha!

Afbeelding

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:19

ztugwell schreef:
Ha geweldig , staat wel leuk .
je mist alleen deze nog
http://www.allinwonderland.eu/product_t ... w=100&h=75

oh my gosh dies echt leukkk, maar dat wordt dan weer donkerroze, en ik heb alles van licht/babyroze Haha! en als ik dan eens een keer in het groen of bruin rij, dan is dat tochw el weer heel erg fout Haha!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:46

hmm die foto's komne later een keer, hyves is een beetje traag ofzo..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:49

ik ken het ik moet alles hebben (of aanraken) dat roze is (of van hello kitty) ik heb dus ook een roze outfit voor paardrijden, 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, vorig jaar, en nu wéér een roze outfit, ik word ook herkend als het meisje in roze Haha!
ik heb overigens nu een blauwe/groene paardrij outfit erbij maar dan heb ik alsnog roze sokken aan Haha! mn kamer is roze, me spullen zijn roze, me tassen, alles is en moet roze zijn Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:52

xDramaQueen schreef:
ik ken het ik moet alles hebben (of aanraken) dat roze is (of van hello kitty) ik heb dus ook een roze outfit voor paardrijden, 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, vorig jaar, en nu wéér een roze outfit, ik word ook herkend als het meisje in roze Haha!
ik heb overigens nu een blauwe/groene paardrij outfit erbij maar dan heb ik alsnog roze sokken aan Haha! mn kamer is roze, me spullen zijn roze, me tassen, alles is en moet roze zijn Haha!

whahaha hier ook hello kitty Tong uitsteken
heb vd week leuke helloy kitty snoepjes gekocht bij de kruidvat Tong uitsteken eigenlijk sonde om op te eten Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:55

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:58

LimaMambo schreef:
xDramaQueen schreef:

whahaha hier ook hello kitty Tong uitsteken
heb vd week leuke helloy kitty snoepjes gekocht bij de kruidvat Tong uitsteken eigenlijk sonde om op te eten Tong uitsteken

ik ben niet van de snoepjes, ik laat officele tassen etc overkomen uit japan, dat kan ik namelijk niet opeten, ik ben nu aan het sparen voor een zirkonia ketting van HK Haha!
een foto bespaar ik jullie Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:59

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:59

fotooooooooooooo Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:09

Afbeelding
dit is een deel dat vrijwel in het dagelijkse leven voorkomt, kleding, tassen, schoolspullen,sokken, stringels Haha!

en dan heb ik nog ergens mn bureau collecties (mn verzamel geval) maar die kan ik zo snel niet vinden Haha!
edit gevonden
Afbeelding
al is hij nu het dubbele, me moeder brengt zeker elke dag wel wat voor me mee van HK, sokjes of onderbroekjes of poppetjes Haha!
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 14-08-08 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:11

jeetje zeg wat een obsessie!
dat lijkt mij werkelijk strontirritant, met zo iemand winkelen ik kan mij wel voorstellen dat ze er gek van worden.

ik heb dat niet, gewoon basic, donkerder groen, bruin zwart.
dat soort kleuren, mij zal je nooit in roze zien! Vork
het enige waar ik een obsessie voor heb ik dure bekant onmogelijke hobby's Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:14

xDramaQueen schreef:
Afbeelding
dit is een deel dat vrijwel in het dagelijkse leven voorkomt, kleding, tassen, schoolspullen,sokken, stringels Haha!

en dan heb ik nog ergens mn bureau collecties (mn verzamel geval) maar die kan ik zo snel niet vinden Haha!

whahahahahahahahahaha cooooool Cool
das wel ietsje meer dan wat ik heb Tong uitsteken
ik heb zoiets dan met panterprint dingen Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:16

zie edit, en dan heb ik de badkamer nog niet gehad Nagelbijten / Gniffelen en me sieraden etc, maar kan niet alles bij elkaar leggen ik kan dat nooit in 1x vinden Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:17

moonfish13 schreef:
jeetje zeg wat een obsessie!
dat lijkt mij werkelijk strontirritant, met zo iemand winkelen ik kan mij wel voorstellen dat ze er gek van worden
.

ik heb dat niet, gewoon basic, donkerder groen, bruin zwart.
dat soort kleuren, mij zal je nooit in roze zien! Vork
het enige waar ik een obsessie voor heb ik dure bekant onmogelijke hobby's Clown

heb jij weleens van subtiel gehoord? of vriendelijk? je hebt het niet dus dan weet je ook niet hoe het is
ook ik word soms moe van mezelf en ik denk dat de TS ook weleens een zucht slaakt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:21

Ir111 schreef:
ztugwell schreef:

Euh, er zit een grijs puntje op... Valt dus af! Haha!

Afbeelding

Waar zitten de klikkers ? De muisknoppen zeg maar ?
Kan dat balletje niet verwisselt worden met een ander balletje van bv goud of zullen ze dat in de winkel niet hebben ? Desnoods goud spuiten of kan dat balletje der niet uit ?
Hij is wel sexy Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:24

je hebt ook van die verf om je spullen mee te spuiten Haha!
zo heb ik me BROERS fiets roze gespoten, zullen er vast wel wat van jullie herinneren *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:26

xDramaQueen schreef:
je hebt ook van die verf om je spullen mee te spuiten Haha!
zo heb ik me BROERS fiets roze gespoten, zullen er vast wel wat van jullie herinneren *LOL*

Blijft dat dan heel goed zitten ? Want na 123423543 keer met je vinger over het balletje te zijn gerolt moet het nog wel mooi zijn natuurlijk .

Hmm , was jij diegene die der broer wou terug pakken en een topic maakte over die hele roze fiets met roze frutsels er aan ? Clown