Mobiel altijd aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mobiel altijd aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:56

Het schijnt slechter te zijn. Maar ik heb hem ook áltijd aan. Ik wil in geval van nood te bereiken zijn, stel dat mijn paard 's nachts koliek krijgt bellen ze mij als eerste op m'n 06.

Anoniem

Altijd aan Ja.
Altijd op tril, wordt er ook altijd wakker van.

Anoniem

Zodra ik ga slapen probeer ik 'm uit te zetten, als dat nog niet te laat is.. ROFL
Meestal luister ik eerst wat muziek, en ga dan slapen, maar soms val ik met m'n muziek aan in slaap. Maar 9 van de 10 keer word ik dan vanzelf wel wakker omdat een of andere idioot smst. Huilen van het lachen

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:57

Hier ook dag en nacht aan.
Gebruik hem ook als wekker. Slaap er ook niet minder om.

Ketaki

altijd aan.

ik gebruik me telefoon ook als wekker Haha!

en anders verslaap ik me hahaha Tong uitsteken

Anouk94

Mijn mobiel moet ALTIJD 's nachts uit, anders slaap ik niet Knipoog

Overdag heb ik hem op school ed altijd aan sowieso, maar als ik de hele dag thuis ben vergeet ik hem wel eens.

Linda1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:58

Mijn telefoon staat ook altijd aan, en heb hem ook altijd bij me. snachts ook, dan ligt die op me tafeltje naast me bed op trilfuntie. Als er wel wat is kunnen ze me altijd bellen of smsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:00

Up_to_Date schreef:
Hij staat nooit uit. Of de batterij moet leeg zijn en kan of wil 'm niet opladen. Maar dat gebeurt zelden. Zelfs met douchen ligt ie binnen handbereik haha. Haha!

Dat heb ik ook haha !
Ik heb er zelfs een broodzakje omheen als ik douche , zodat als ik gebelt word gewoon onder de douche kan bellen . Haha!

Ik kan niet zonder me telefoon , ik heb hem misschien één keer vergeten en dat was een verschrikkelijke dag ..
Ik liep me toen toch te stressen , en had ook uiteindelijk rond de 30 gemiste oproepen Nagelbijten / Gniffelen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:03

Mijn telefoon staat ook nooit uit, alleen in het vliegtuig Knipoog

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:04

Staat altijd aan, ook snachts, in het geval er iets met mn paarden is. Is toch al nuttig gebleken Lachen
En hij dient ook als wekker Vork

Het aantal keren dat ik echt "gestoord" werd tijdens mn nachtrust kan ik best op 1 hand tellen Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:06

Ik heb hem ook dag en nacht aanstaan. Slechter slapen? Ik slaap wel gewoon door. Heb wel eens mensen die mij midden in de nacht bellen voor de lol, krijg je van die boeiende éénzijdige gesprekken van (not, denk bijvoorbeeld aan een persoon die je de hele tijd zit te roepen Knipoog).

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:06

Bij mij staat ie ook altijd aan en gebruik em als wekker. Slaap elke nacht heerlijk!

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:08

Ik heb me mobiel alleen onder schooltijd uit, ik gebruik hem ook als wekker dus 's nachts staat ie aan. Tong uitsteken

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:13

Eind Maart dit jaar heeft mijn vader een hersenbloeding gehad, en moesten ze iedereen bellen omdat het kritiek was, mij konden ze niet bereiken omdat mijn telefoon (en die van mijn moeder ook) toen nog op helemaal stil stond, en de huistelefoon niet te horen is boven. Sindsdien staat hij s'nachts altijd op beltoongeluid aan, maar smstoon uit.
Ook al hoop ik dit niet nog eens te hoeven meemaken....

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:14

Meestal wel ja. Zet hem wel uit op bv begrafenissen, in het ziekenhuis als het moet..
En tja ooit valt hij van zelf uit als de accu leeg is..

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:15

Mijn telefoon staat wel altijd aan, maar ligt niet naast mijn bed, ofzo.
Ik heb geen vaste telefoon en mocht er ooit iets ergs gebeuren met ouders/familie bijv. dan wil ik wel gebeld kunnen worden.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:15

Plien91 schreef:
Ik heb hem altijd aan staan. Als vrienden mij echt nodig hebben moeten ze me wel op elk tijdstip kunnen bereiken . Lachen

Idem Lachen
Is pas 1 keer gebeurd, maar you never know Lachen

En idd, als er iets is met familie ofzo.. En m'n ouders worden niet wakker van de huistelefoon, dan moeten ze toch iemand kunnen bereiken, mijn ouders hebben hun mobiel altijd uitstaan of in de woonkamer..

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:20

Altijd aan, en altijd bij mij tenzij de batterij leeg is dan laad ik hem snachts op maar staat die wel aan.
Geluid staat ook gewoon aan en sms toon is bij mij standaard trillen, als iemand mij smst word ik er 9 van de 10 keer wel wakker van maar niet dat ik slechter slaap ofzo.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:23

Ik heb m vrijwel altijd aan staan, tenzij ik in het ziekenhuis ben oid waar het niet mag. Als ik op stage ben heb ik m ook uit, en tijdens werk. Als ik slaap heb ik m altijd aan, het is ook mijn wekker. Ik slaap er niet slechter door naar mijn idee.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:23

Ik heb 'm dag en nacht aanstaan, en slaap nog steeds als een blok Tong uitsteken!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:24

Ik heb m wel aanstaan, alleen snachts soms niet.
En soms hoor ik me mobiel niet eens. Nagelbijten / Gniffelen

Redrumfox

Jep altijd aan, ook 's nachts voor het geval er iets met mijn paarden of vrienden aan de hand is én zonder wekker kom ik 's ochtends mijn nest niet uit. Het is echt heel bijzonder als hij uitstaat of als ik hem niet bij me hebt. Ik kan er dan ook niet tegen als iemand anders hem regelmatig niet bij zich heeft of het grootste deel van de tijd uit heeft staan, daar heb ik echt een schurfthekel aan. Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Altijd aan. Mijn vriend moet 's nachts om 3 uur zijn bed uit om te werken, en de telefoon is de wekker. Behalve zaterdag nacht, dan hoeft hij niet te werken en dan staat de mobiel dus ook uit.

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:27

dutchy_ schreef:
Die van mij staat ook altijd aan eigenlijk. Ik heb hem op mijn nachtkastje liggen en wordt vaak niet eens wakker. Ik zou niet eens weten wat mijn wachtwoord is eerlijk gezegd, zolang is het dus al geleden dat dat ding uit is geweest.

Lol, nu je het zegt.. ik zou zo 1,2,3 niet eens kunnen bedenken wat m'n wachtwoord ook nog maar is. :X
Ik heb m'n telefoon altijd 24/7 aan, als ik ga slapen zet ik hem meestal zacht, maar ook niet altijd. Ik gebruik m'n telefoon ook als wekker. Lachen in plaats van dat irritante gepiep lekker wakker worden met een goed nummer!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:28

De mijne staat ook altijd aan.
Ik wil gewoon altijd bereikbaar zijn, voor noodgevallen.
Ik baal er verschrikkelijk van als ik 'm niet optijd aan de lader leg en de batterij leeg is.
Ik heb 'm altijd in bed naast m'n kussens liggen, ligtie daar niet, dan kom ik ook niet in slaap Clown