dan zie je alweer hoeveel belangstelling voor je hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dan zie je alweer hoeveel belangstelling voor je hebben
In de zin van, hem tig keer per dag willen smsen, hem elke keer aanspreken op msn, hem elke keer uitnodigen om wat te gaan doen... Mannen zijn jagers, die kunnen dat ook best zelf
Dus dan ben ik wel voor HTG zijn, jezelf bewust een beetje inhouden om hem de kans te geven om te jagen en daardoor weer een beetje interessanter te worden 
Als ik gezellig sta te dansen met iemand, ga ik niet ineens weglopen in de hoop dat ie mij dan interessanter vind
Dan doe je gewoon gezellig als je het leuk vindt, vind je de gozer in kwestie niets, dan kap je het af, as simple as that
Djuukiej schreef:Ja oké maar zo bedoel ik het dan ook.. Merken dat je hem wel oké vind maar dan toch een beetje plagen. Hem aankijken en dan glimlachend weglopen, als hij vraagt of je zin hebt in een drankje ofzo hem beantwoorden met 'misschien' .. Geen ijskoning maar meer een beetje plagen inderdaad. In ieder geval niet meteen in alles meegaan. Maar het probleem is dan hoelang ga je door?
. Meestal als je gewoon écht niet op zoek bent naar een relatie, maar gewoon een leuke, grappige avond wilt hebben. Bij de jongens die in het hele 'spel' ook echt openstaan voor zulke dingen, en er zelf ook hun portie aan toevoegen, klikt het dat soms uiteindelijk ook echt wel... En door die leuke acties komen er dan soms ook gewoon vlinders. Je moet er, denk ik, wel een degelijke portie lef voor beschikken. Je moet durven.
Maks_ schreef:Ik zou me noooooit zomaar laten gaan. Vind dat ze best hun best voor je mogen doen. Vinden ze je echt leuk? Dan gaan ze gerust wel voor je hoor. Ik ken weinig jongens waarbij het goed uitpakt als je er meteen voor de volle 100% voor gaat. De ervaring die ik er mee heb is dat ze over je heen walse en voor je het weet is het voorbij.
En uitdagen, is toch een van de leukste dingen die er is? Lekker gek maken op de momenten dat het niet kan. Dus ik ben het zeker eens met de TS!!

Wel oogcontact, glimlachen enz, maar dan ook weer met je vriendinnen gaan staan praten. Dan keertje langslopen ofzo en 'm perongeluk aanraken, enzz
Vind het altijd wel leuk
jezelf er 100 % op storten vinden jongens niet leuk
't werkt eigenlijk altijd wel
krijg bijna altijd wel wat ik wil
fiekhe schreef:Phoe ik ben dan toch ook meer van de duidelijkheid.
Tuurlijk is het soms leuk om gewoon wat te flirten (maar da's wat anders dan wat jij doet); maar als het gaat om 'heb je zin in een drankje' zal ik nooit zeggen 'misschien', maar gewoon duidelijk 'ja' of 'nee'... Vind het eerlijk gezegd op niets slaan 'misschien'.

Dat is iets wat dan wel weer leuk is.
Talisa schreef:Als ik op zoek ben naar een relatie ga ik niet in een stampkroeg staan denk ik

Djuukiej schreef:Talisa schreef:Als ik op zoek ben naar een relatie ga ik niet in een stampkroeg staan denk ik
Hahaha, denk dat genoeg mensen ieder avondje uit iedereen bekijken als mogelijke 'kandidaten' . Waar ik me dus absoluut niet in vind en het dus ook eens ben met jou Talisa.
) maar verder niet
Talisa schreef:Djuukiej schreef:Hahaha, denk dat genoeg mensen ieder avondje uit iedereen bekijken als mogelijke 'kandidaten' . Waar ik me dus absoluut niet in vind en het dus ook eens ben met jou Talisa.
Mogelijke kandidaten voor een leuke avond (& nacht misschien) maar verder niet
Red_Savage schreef:Hebben jullie dan allemaal strategieën en 'spelletjes?'
Je kunt er ook gewoon niet over na denken en op je gevoel afgaan.
Talisa schreef:Als ik op zoek ben naar een relatie ga ik niet in een stampkroeg staan denk ik
Was helemaal niet gepland maar gewoon gebeurd
Djuukiej schreef:Het is wel leuk om af en toe 'plagerig' te gaan doen, maar als je iemand echt leuk vindt, is het niet de manier volgens mij... Net zoals Lotje02 zegt. Ik heb er geen problemen mee zolang het niet te serieus bedoeld is. Maar ik denk dat jij ook zo bent als het er op aankomt, dat je dan gewoon er voor gaat en niet hard to get blijft spelen. Ofwel?fiekhe schreef:Phoe ik ben dan toch ook meer van de duidelijkheid.
Tuurlijk is het soms leuk om gewoon wat te flirten (maar da's wat anders dan wat jij doet); maar als het gaat om 'heb je zin in een drankje' zal ik nooit zeggen 'misschien', maar gewoon duidelijk 'ja' of 'nee'... Vind het eerlijk gezegd op niets slaan 'misschien'.
Tsja het is hoe je het bekijkt. Als je niet meteen toehapt dan lokt dit antwoord een nieuwe reactie uit.. Meestal een beetje plagende reactie terug. Dat vind ik dan wel weer leuk omdat er dan een beetje pit in wordt gegooid.
Maar ik moet er dan ook bij toegeven dat ik niet echt 'hunkerend' op zoek ben naar een vriend, en iedere jongen als mogelijke 'vriend' bekijk.. Een beetje teasen, plagen, vind ik dus persoonlijk leuker dan gewoon meteen een gesprek aangaan en in alles meegaan. Betekend voor mij in ieder geval niet dat hij 'speciaal' opvalt.
Maar volgensmij zien ze er zelf ook wel de lol van in. Ik vind het iig altijd wel leuk. 
Ik word altijd een beetje bang bij de gedachte alleen al aan dat je aan iemand vast zit.

tantjeuh schreef:En waarom zou je toevallig die mogelijke kandidaten daar dan niet tegenkomen?? Die mogelijke ideale kandidaat kan je overal tegenkomen, toch?
maar ik zeg gewoon, meestal draait dat bij mij maar op een avondje lol uit, verder niks. Loose schreef:Opzich vind ik dat ergens ook wel weer knap dat je dat zomaar kan..Ik word altijd een beetje bang bij de gedachte alleen al aan dat je aan iemand vast zit.