Opa rust nu maar uit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Opa rust nu maar uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 10:20

tjady schreef:
veel sterkte met een zo plotseling verlies van je opa.
Mooie foto heb je van hem neergezet. Daar ziet hij eruit als een vrolijke en fitale man.

goh mensen wat is bokt op dit soort momenten fijn , die steun echt geweldig..

Ik heb even snel de berichten door genomen en ik wil jullie heel erg bedanken!!
Ik reageer er wat meer op tegen de avond denk ik want het breekt nu al weer op en kom net uit bed en moet deze dag nog veel doen dus vandaar Knipoog

Toch wil ik even ingaan op Tjady Lachen
Opa was indd een hele sterke man, hij is toch nog 81 jaar geworden Lachen
De foto was van vorig jaar zijn verjaardag.. Hij heeft altijd last van zn hart gehad (Rikketik noemde hij dat )

Ik weet nog dat hij op de dag van zn verjaardag dit jaar zei :"Ik ga even een stukje fietsen".
Ik zei :"Doet u maar opa Lachen ".
Die man hield zo van fietsen.. Hij zei toen :"Jaah maar dr zit wel een motortje op m'n fiets ".
Ik :"Hahaha maar dat moet u niet vertellen Vork ".
Hij lachte en ging weg ...

Als hij niet heen was fietsen dan werkte hij wel in de tuin, ze wonnen toen zelfs de 2de prijs met hun voortuin Haha! Dan was er een vijver in de achtertuin en een maand later was ie weer dicht gegooit en stonden er mooie planten en beelden..

Stond hij niet in de tuin dan was ie in zn scheurtje bezig , hij was altijd wel creatief ofzo..
Weet nog goed da hij een konijnen hok maakte van een dikke meter! En hindernissen voor Snoetje want dat konijn sprong hindernissen ROFL

Jah het was een pracht man Ja en die foto DAT was mijn opa Lovers

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:22

Allereerst gecondoleerd.
Heel erg veel sterkte de komende tijd ook voor je familie. Ach gut
Aaah het klinkt echt als een super opa Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:23

Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies
sterkte ook voor defamilie en andere na bestaande Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 10:23

oja nog wat Pling (ik herinner me met vlagen elke keer ff wat er gebeurt is)
Hij heeft alles ALLES voorbereid.. Mijn tante hoefte het spul alleen maar in te leveren bij Dela en alles was geregeld , dit was natuurlijk schrikken.. Oma's gezicht vegeet ik nooit meer toen ze het vertelde..

Gister vertelde mijn moeder:
op een kaartje schreef ie :"ik laat nog eens wat horen, niet aan de deur niet via de telefoon maar dood gewoon".
Mooi he, je moet er maar opkomen zeg .. dit komt op het bedank kaartje te staan

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:30

Heel veel sterkte met het verlies van je opa! Ach gut
Zo te lezen was het een man die altijd bezig wilde zijn en vrolijk door het leven ging. Lachen

Gecondoleerd! Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 10:32

Dank je Lachen Gisteren zei de vrouw van Dela :"81 jaar??? Bloos! dat geef ik hem niet ".

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:33

Gecondoleerd meid, helaas heb ik mijn opa op dezelfde manier moeten verliezen (aneurysma). Sterkte!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:33

Gecondoleerd!!

Ik denk dat jij een prachtige herrinnering hebt aan een geweldige opa! Aan de ene kant is het natuurlijk heel fijn dat hij alles zelf al heeft geregeld. Zo ben je er in ieder geval zeker van dat de begafenis gaat verlopen naar zijn laatste wens.

Mijn opa is ook overleden aan een gescheurde Aorta, voor hem was het te laat om te opereren. Al was hij er zelf heilig van overtuigd dat hij op het moment dat hij stierf de narcose inging. Hij heeft dus niet bewust afscheid genomen van mijn oma,tante en vader....dit viel voor hun wel erg zwaar. Hij werd 84.

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:37

Gecondoleerd en veel sterkte ! weet precies hoe jij je voeltt !!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:37

Ik moest gelijk aan je opa denken, dus daarom even de songtekst van Rob de Nijs, Zo zal het zijn:

Doof nu het licht en sluit je ogen
en vergeet de strijd.
Jouw leven hier is omgevlogen,
maar je liefde blijft.
En waar jij gaat
zijn zon en maan gelijk.
De kleinste bloem
is daar als de hoogste eik.
En alle koningen en kinderen
zijn daar gelijk.
zijn daar gelijk.

Laat nu die laatste droom maar komen
en wees niet meer bang.
Jouw nacht van vrede is gekomen,
na een levenlang.
En waar jij gaat
daar is geen haat of pijn.
Het heetste vuur
wordt dat als van een kaars zo klein.
Zoals de zon schijnt na de regen,
zo zal het zijn.
En waar jij gaat
Het heetste vuur
zo zal het zijn.
zo zal het zijn.

En waar jij gaat
daar zullen vriend en vijand samen gaan.
Wat stof is zal tot stof vergaan.
En elke storm komt weer tot rust daar,
zo zal het gaan.
En waar jij gaat
laat ik mijn hart en ziel met jou meegaan.
Jouw taak op aarde is voldaan.
Zoals je was in alle liefde,
zo zal je gaan.
Zo zal je gaan.
Zo zal je gaan.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:55

Mijn innige deelneming, wat een verhaal! veel sterkte vrijdag!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:07

Gecondoleerd, en heel veel sterkte de komende tijd!

Ik zit hier zoo wat met tranen in m'n ogen..

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:12

Gecondoleerd met je opa, wat fijn dat je al die prachtige herinneringen aan hem hebt! Dat zijn dingen die altijd blijven bestaan en waar je nog eens met een glimlach aan terugdenkt.

Als ik het verhaal zo leef is het nog een wonder dat iedereen afscheid heeft kunnen nemen, doorgaans is het met een scheurtje / breuk in de aorta in een klap over. Het moet een hele sterke man zijn gweest.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:30

Heel veel sterkte... wat straalt er een vriendelijkheid van die foto af, het was vast een hele lieve man.

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:26

Gecondoleerd Vriendjes zijn?
Wat heeft jou opa gevochten zeg!
De foto is erg mooi... sterkte!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:31

Jeetje meis, geen probleem voor de lange tekst. Je mag alles kwijt wat je wil. heel veel sterkte met het verlies! Liefs Merilyn

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:52

Jee, wat een verhaal! Je hoeft je niet te excuseren voor de lange tekst hoor, het is juist goed dat je het allemaal van je afschrijft!
Heel veel sterkte met het verlies van je opa...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:53

Prachtige foto van je opa. Hij lijkt me een erg vriendelijk en vrolijk man.
Gecondoleerd. Dit is een erg verlies, zeker als het zo plotseling is, terwijl je dacht dat het juist de goede kant opging.. Heel veel sterkte toegewenst!

Edit; ik lees net de tekst hierboven, 81 jaar? Had ik hem ook niet gegeven! Erg leuk om te leven dat hij een druk man was, altijd erg leuk om leuke herinneringen naar boven te halen. Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:58

Pff, wat erg meid..
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!

Je opa doet me trouwens aan mijn opa denken, niet dat ze heel erg op elkaar lijken, maar hoe hij daar zo zit.. Pff, op zulke momenten besef je weer even hoe belangrijk bijzondere mensen voor je zijn..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 20:59

Red_Savage schreef:
Goed van je dat je haar laat praten. Maar denk eraan, je moet het zelf ook niet opkroppen! Lachen

Ik laat haar eerst even babbelen, en dan ga ik met mezelf bezig..
Mijn moeder lijkt hetzelfde te doen..
Maar de familie van die kant is nog al hard zeg maar..

1 van de zussen van ma heeft ruzie lopen schoppen bij oma thuis de dag nadat opa was opgenomen.
Zij had aan de broeder gezegd dat oma geen contact persoon is omdat ze incontinent is..
Maar de broeder vond dit nogal een raar verhaal en stapte ermee naar mijn moeder..
Mijn moeder zei verbaast:"Wel nee , mijn moeder is niet incontinent mijn moeder wil zelf contact persoon zijn?".

Daar is A heel boos om geworden en haar man (De man die alleen voor sensatie komt) heeft me moeder bedreigt. :"Ik grijp je eerdaags bij de strot". Waar oma bij zit werd dit gezegd..
En A zei :"EN HIJ DOET HET AS(mijn moeder heet Astrid) HIJ DOET HET".

Fijne familie he..
En Rita begint nu ook mama af te bekken.. "Jij moet altijd bellen bla bla".

Vanmiddag zou ik met mams naar Asra (mijn pony)..
Ik wilde dr bellen of me "zusje" mee mocht.. Ze zei :"Goh Suuske ik wilde net jou bellen ik verveel me zullen we nu naar Asra? ik zit bij het station in de auto kan het ff neit meer aan bij oma en Rita".
Dat kon niet want Kim was onderweg hierheen en ik moest me "zusje" ophalen bij haar moeders werk.
Dus we zijn ff tot we me "zusje" moesten ophale met zn 3en door de stad gelopen..
Daarna naar Asra zodat ze er ff uit is geweest.. Heb dr wel gezegd dat ik het niet wil hebben dat ze zich vrijdag groot houd

Morgen gaat Kim ook met ons mee, vind ik erg fijn er wouden er nog een paar mee mja dat kan niet..

Blinnii schreef:
Gecondoleerd met dit verlies en ik wens je alle sterkte toe om het te verwerken. Ach gut Zo te horen was je opa echt een vechter, maar het is voor hem goed dat hij nu mag rusten.
Ook heel veel sterkte voor alle andere familie en voor je oma, die zal het extra hard nodig hebben.

Hij was zeker heel sterk!!! Maar deze rust heeft ie wel verdiend.. Dank je wel Lachen

Boterkoekje schreef:
Lieve suus, heel veel sterkte met het verlies van je opa!
Je kunt het bij me kwijt Kusje Lovers

Dank je Esmeé.. Nu ik mijn verhaal hier kwijt heb gekunt en ik veel word gesteunt thuis maar ook zeker hier gaat het een stukkie beter , plus dat ik je nu niet meer alles apart hoef uit te leggen Knipoog

__Possie__ schreef:
Oh jeetje meiss nog gecondoleerd en jou en je familie/kennissen heel veel sterkte in deze zware moeilijke tijd. Ach gut

Toen ik het stukje las dat bij je opa wel 3 zakjes bloed leeg gegaan was gingen de tranen alweer in mijn ogen staan, dit was ook precies zo als bij mn schoonmoeder bij haar zat ook enorm veel vocht in der onderbuik en het bloed wat constant weer weg liep.

Jaah het ging echt vreselijk snel, en als je dan hoort dat het is in de hoop dat het dicht stolt denk je al bij jezelf :"Is dat de enige reden? Zo iets kleins wat voor 20% gebeurt".
Het is heel raar.. Onwerkelijk dat zo'n ding je hele leven ineens kan verzieken...
jij ook voor alsnog sterkte Ach gut

HorseyDude schreef:
meis ik zit nu te huilen achter mijn pc... wat een verhaal zeg, heel veel sterkte toegewenst en denk maar fijn terug aan die mooie tijd met je opa!

Daar had ik ook last van toen ik terug las.. Het had mij ook aangegrepen al was het van iemand die ik niet ken of ging het over iemand die ik niet ken, ik hou het vaak ook niet droog..
Maar ik vind dat er wel iets positiefs aan zit, je bent dan een mens met gevoel Lachen
Daarom ben ik zo blij dat via een forum mensen me zo kunnen opbeuren !

fiekhe schreef:
Inderdaad, moet een schok geweest zijn, zomaar uit het niets.
Erg veel sterkte ermee. Ach gut
Praten kan helpen, en als dat niet lukt, schrijven kan ook helpen. Dat heb je hier op bokt nu gedaan, maar ik bedoel ook je gedachten en gevoelens echt eens op papier zetten. Is soms veel makkelijker dan praten en kan evenzeer opluchten. Lachen

Het van me afschrijven hier op bokt heeft me al heel erg geholpen.. Gewoon me verhaal neerzetten lucht echt op..
Toch voel ik een rare leegte ik denk dat die nog gevult word met vragen en gevoelens over dit plotselinge gebeuren.. En dat zal denk ik na vrijdag gebeuren, ga ik misschien indd wel schrijven Lachen ..

zoekatje29 schreef:
gecondoleerd met je opa
zit ook met tranen erg he dan ken je iemand niet eens en toch vind je het zo erg

Zoals ik hier boven al zei.. Je bent dan een mens met gevoel en daar mag iedereen trots op zijn Lachen
Jullie nemen wel even de moeite om dit lange verhaal te lezen.. Dat kan ik echt enorm waarderen.
Ik huil ook weleens als ik lees over een paardje wat overleden is of een persoon.. Het kan enorm aangrijpen!
Wat een forum al niet kan doen he Knipoog

Kieffer schreef:
Ahh wat een verhaal zeg, gecondoleerd... Ik vind het knap dat je je zo sterk houdt, want het is een hele nare situatie, ook omdat je oma zo ziek is...

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je je moeder een beetje tot steun kunt zijn, maar denk af en toe ook even aan jezelf, oke?

Mijn moeder is als mij, of nja beter gezegd ik ben als haar Knipoog
Eerst een ander dan ik, en ik denk dat mam en ik daarom zo verbonden zijn.. Wij slepen elkaar er zoveel mogelijk doorheen ookal woont ze zo ver weg en vind ik dat heel erg.
Heb dr vanmiddag voor Lucardi wel gezegd dat ik neit wil hebben dat ze zich te lang groot houd en dat ze zich eens laat gaan vrijdag .. Mja de klap komt altijd later..
Ben benieuwt hoe oma het doet donderdag en vrijdag Arm arm menske

nikita_benno schreef:
geef niks van je lange verhaal heel erg veel sterkte en je opa was heel sterk anders had hij het niet zo heel lang volgehouden

Hij heeft ons allen verbaast.. Wat een kracht!!
Verhalen worden meestal langer dan ik zelf verwacht haha, maar deze is wel heel lang.. Maar heb ook nog delen weg gelaten over me tante hoe naar ze deed, maar ondertussen staat dat hier bovenaan nu Knipoog

En dan me ex wat een eikel, mja das weer wat anders Knipoog

nobillity schreef:
Allereerst gecondoleerd.
Heel erg veel sterkte de komende tijd ook voor je familie. Ach gut
Aaah het klinkt echt als een super opa Ach gut

Dank je .. Hij was er 1 joh wat een geweldige man en wat geliefd..
Ik heb trouwens zn overlijdings kaartje binnen..
Op het bedank kaartje komt een foto

zammetje schreef:
Gecondoleerd meid, helaas heb ik mijn opa op dezelfde manier moeten verliezen (aneurysma). Sterkte!

Jaah het is vreselijk! Dank je wel jij ook vooralsnog veel sterkte Ach gut

linda_arnold schreef:
Gecondoleerd!!

Ik denk dat jij een prachtige herrinnering hebt aan een geweldige opa! Aan de ene kant is het natuurlijk heel fijn dat hij alles zelf al heeft geregeld. Zo ben je er in ieder geval zeker van dat de begafenis gaat verlopen naar zijn laatste wens.

Mijn opa is ook overleden aan een gescheurde Aorta, voor hem was het te laat om te opereren. Al was hij er zelf heilig van overtuigd dat hij op het moment dat hij stierf de narcose inging. Hij heeft dus niet bewust afscheid genomen van mijn oma,tante en vader....dit viel voor hun wel erg zwaar. Hij werd 84.

Dank je , dat was ook mijn idee : hij heeft alles geregeld maar zo weten wij wel hoe hij het wilde hebben... Het is wel schrikken als je hoort wat je tante gevonden heeft, papieren vol met hoe en wat.
Maar indd het is heel bijzonder vooral het kaartje wat erbij zat met die tekst..
En zo hoef je je neit af te vragen of er iets was wat je vergeten bent denk k ..

Wat erg dat ook jou opa geen afscheid heeft genomen en voor jou oma tante en vader is dit natuurlijk ook vreselijk, zoiets sluit je niet makkelijk af..

Wij hebben wel afscheid genomen maar niemand weet of ie het gehoord laat staan begrepen heeft.
Sterker nog ik weet niet eens of ie nog kon nadenken, heb me in deze dagen al meerdere malen afgevraagd : heeft ie me gehoord? Ziet ie me toen ie zn ogen open deed? Begrijpt ie wat er is en wat er met hem gedaan word? WAT er überhaupt kapot is aan hem?????
Ik weet het niet.. Ik weet ook niet of hij wist dat ie dit uiteindelijk niet ging redden..
84 is ook zeker een mooie leeftijd maar hoe het gebeurt is , is nooit echt te begrijpen denk ik..
Als iemand in zn slaap overlijd is het toch altijd anders he..
Maar hij heeft zn rust nu net als jou opa ik denk dat dat een hele troost is Lachen

HorseyDude schreef:
Ik moest gelijk aan je opa denken, dus daarom even de songtekst van Rob de Nijs, Zo zal het zijn:

Doof nu het licht en sluit je ogen
en vergeet de strijd.
Jouw leven hier is omgevlogen,
maar je liefde blijft.
En waar jij gaat
zijn zon en maan gelijk.
De kleinste bloem
is daar als de hoogste eik.
zijn daar gelijk.
zijn daar gelijk.

Laat nu die laatste droom maar komen
en wees niet meer bang.
Jouw nacht van vrede is gekomen,
na een levenlang.
En waar jij gaat
Het heetste vuur
zo zal het zijn.
En waar jij gaat
Het heetste vuur
zo zal het zijn.
zo zal het zijn.

En waar jij gaat
daar zullen vriend en vijand samen gaan.
Wat stof is zal tot stof vergaan.
En elke storm komt weer tot rust daar,
zo zal het gaan.
En waar jij gaat
laat ik mijn hart en ziel met jou meegaan.
Jouw taak op aarde is voldaan.
Zoals je was in alle liefde,
zo zal je gaan.
Zo zal je gaan.
Zo zal je gaan.

Nou ben ik weer 2 pakjes zakdoekjes minder ... Mooie tekst.. Dat pakt je wel..
Ik weet niet welke nummers opa gekozen heeft.. Hij wilde iig wel dat wij kleinkinderen allemaal een roos op zn kist legten..
Me "zusje" vertelde vanmiddag dat de man bij het crematorium ook altijd een roos op een kist legt want hij zegt dan :"Ik vind niet dat mensen alleen moeten gaan dus ook ik leg er een roos op maar bijna niemand ziet of weet dat".
Vind ik wel wat hebben

Kitty84 schreef:
Gecondoleerd met je opa, wat fijn dat je al die prachtige herinneringen aan hem hebt! Dat zijn dingen die altijd blijven bestaan en waar je nog eens met een glimlach aan terugdenkt.

Als ik het verhaal zo leef is het nog een wonder dat iedereen afscheid heeft kunnen nemen, doorgaans is het met een scheurtje / breuk in de aorta in een klap over. Het moet een hele sterke man zijn gweest.

De herinneren gieren op sommige momenten door mijn hoofd..
Toen John overleed (de man die altijd bij Rita was) aan kanker heb ik opa nog een arm gedaan zodat er iemand bij hem was enzo.. TOEN zeiden mam en Rita al :"Pa gaat eerder dan moe (twents voor ma)".
Ik geloofte het niet mja je ziet het he..

Afscheid tja ik weet neit of ie het gehoord heeft, laat staan begrepen.. Hij ligt er iig wel oke bij, heel veel rust in zn gezicht...
Hij is echt sterk geweest ja Ja de artsen vonden het al een wonder dat ie 4 liter bloed in zn buikholte overleeft heeft Bloos!

Nakisha schreef:
Heel veel sterkte... wat straalt er een vriendelijkheid van die foto af, het was vast een hele lieve man.

Jaah het was altijd wel lachen met hem.. Hij kon ook mooi vertellen..
Ik weet nog dat hij een shaggie wilde draaien (hij was al jaaaaren gestopt met roken i.v.m een waarschuwing van de dokter over zn hart als hij nie stopte was het heel snel afgelopen)
Dus hij draaien maar kwijlde dat ding helemaal onder om hem dicht te plakken ROFL
Nu wou ik dat ik dat shaggie nog had Verdrietig
Hij vertelde daarna :"Schippers draaiden altijd sigaretten via hun boven been, dan rolden ze zo (probeerde hij na te doen) het shaggie en dan was ie ook zo dicht, en echt mooie toeters hoor".
Ooh hij kon zo prachtig vertellen

Arlette_ schreef:
Gecondoleerd Vriendjes zijn?
Wat heeft jou opa gevochten zeg!
De foto is erg mooi... sterkte!

Dank je .. Jaah die foto was echt opa Lachen het was moeilijk hem zo te zien, zo ehm levenloos.. aan de beademing enzo

Merilyn schreef:
Jeetje meis, geen probleem voor de lange tekst. Je mag alles kwijt wat je wil. heel veel sterkte met het verlies! Liefs Merilyn

Toekie schreef:
Jee, wat een verhaal! Je hoeft je niet te excuseren voor de lange tekst hoor, het is juist goed dat je het allemaal van je afschrijft!
Heel veel sterkte met het verlies van je opa...

Wouw thnx Lachen

Megamutsj schreef:
Prachtige foto van je opa. Hij lijkt me een erg vriendelijk en vrolijk man.
Gecondoleerd. Dit is een erg verlies, zeker als het zo plotseling is, terwijl je dacht dat het juist de goede kant opging.. Heel veel sterkte toegewenst!

Edit; ik lees net de tekst hierboven, 81 jaar? Had ik hem ook niet gegeven! Erg leuk om te leven dat hij een druk man was, altijd erg leuk om leuke herinneringen naar boven te halen. Lachen

Dank je !! Hij was indd zeer vriendelijk, maar ook duidelijk.. Niet mopperen enzo maar toch wel duidelijk als ie iets uit de familie niet waarderen kon..
Jah toen ik naar beneden rende en schreeuwde :"PA HIJ IS STABIEL Go jij! Go jij! ". zei me gevoel al :"TE blij Suus pas maar op". En helaas mijn gevoel spreekt in dit soort dingen meestal waarheid..
Het heeft zo moeten zijn..

Sophie2 schreef:
Pff, wat erg meid..
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!

Je opa doet me trouwens aan mijn opa denken, niet dat ze heel erg op elkaar lijken, maar hoe hij daar zo zit.. Pff, op zulke momenten besef je weer even hoe belangrijk bijzondere mensen voor je zijn..

Jah echt he.. Het gemist word nog groot ..
issie ook overleden?
opa wilde dat zn urn op Dennis zijn begraafplaats kwam.. Mja erop??
Kweet niet hoor straks zijn er van die wousse kwajongens die die pot kapot gooien??
Dennis is trouwens de zoon van Rita, omgekomen bij een autoongeluk 8jaar oud..
Er hangt nog altijd een foto van hem in de kamer..
De bloemen moeten versprijt worden over Dennis en John hun graven was opa zijn wens..

Eponastable schreef:
Mijn innige deelneming, wat een verhaal! veel sterkte vrijdag!

Siggislief schreef:
Gecondoleerd, en heel veel sterkte de komende tijd!

Ik zit hier zoo wat met tranen in m'n ogen..

Dank jullie Lachen
Trouwens iedereen heel erg bedankt,, Ben op de langere reactie's ingegaan maar ben natuurlijk ook enorm blij met de codoleance's en sterkte woorden!! Heel erg bedankt jullie woorden doen goed

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 21:00

oeps weer zo lang...
Ik hoop dat het snel zaterdag of zondag is.. eigenlijk.. dan kank gaan verwerken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:12

Tjee meid, wat een verhaal Bloos! Ach gut.

Heel veel sterkte voor jou en je familie!

In my soul I never will be lonely
There will be an angel by my side

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:13

heey meiske, veel sterkte de komende tijd hoor.

en je weet het, je kunt me altijd bereiken.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:22

Gecondoleerd meissie.. Ik zit hier ook met tranen.. Ontzettend veel sterkte de komende tijd.. En je opa zal over je waken vanuit de hemel!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:22

Heel veel sterkte de kommende tijd.

En wat een mooie foto van je opa Lachen! Vrolijke man.

Ik ben 2jaar geleden ook plots mijn opa verloren,
heel raar en onwerkelijk! Werd ook echt even stil van dit verhaal.

Mijn opa had ook iets aan zijn hart, maar dat was in 1 klap over..
Ik denk wel dat jou opa je gehoort heeft Ja.
Denk dat je de vragen langzaam van je af moet gaan zetten,
je zou er toch nooit antwoord opkrijgen Ach gut.

Nogmaals: Heel veel sterkte!!
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 13-08-08 21:29, in het totaal 2 keer bewerkt