Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Vind het altijd een beetje muggezifterij als er zo om reclames gezeurd wordt. Het belangrijkste is toch dat je gelukkig bent met jezelf. En hoe je opmerkingen of reclames interpreteerd zegt heel veel over jezelf denk ik.

moonfish13 schreef:ik kon het niet eens verstaan eigenlijk..
maar ik kan mij voorstellen dat als je geen maatje 36 hebt je er behoorlijk aan kan ergeren.

xDramaQueen schreef:moonfish13 schreef:ik kon het niet eens verstaan eigenlijk..
maar ik kan mij voorstellen dat als je geen maatje 36 hebt je er behoorlijk aan kan ergeren.
ik wás niet gediscrimineerd maar deze reactie slaat echt alles, waar baseer jij dat op? vertel me dat eens waarom iemand met maat 36 veeeeeeeeeeeeeeel gelukkiger is als ik met mijn maat 40?
ik wacht met smart op antwoord
Níét aan het maatje meer

)
Jacimatho schreef:Cursus ABN zou al wonderen doen...
Noppes schreef:Huh dit is volgens mij helemaal niet zo bedoelt hoor?
Een goed lijf hoeft niet meteen een maatje 36 of 38 te betekenen. Een goed lijf is gewoon een gezond lijf. En mensen met een maatje te veel (daarmee bedoel ik dan mensen die overgewicht hebben) hebben gewoon meer kans op allerlei aandoeningen, omdat ze toch een minder gezond lichaam hebben. Het gaat er dus om dat wanneer je een goed/gezond lijf hebt, je ook een goed/gezond leven hebt.
(Zie net dat Anoeska dit ook al zegt)
Mensen happen naar mijn idee toch wel iets te snel hoor, dit hoef je toch niet als discriminerend op te vatten.
. Er zijn mensen met een goed lijf en geen goed leven. Mensen met geen goed lijf en wel een goed leven. Mensen met een goed leven en een goed lijf, mensen zonder goed leven en zonder goed lijf. Om nog maar niet te spreken over de vraag wat 'goed' überhaupt is en wie dat bepaalt. Ze vinden maar een eind weg, ik ga zelf over mijn lijf en ook over mijn leven.