HBO Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Juultje_

Re: HBO Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:40

sheba schreef:
_Juultje_ schreef:
En hoe bevalt het jullie daar? Wil hier ook misschien bedrijfskunde gaan doen, maar las veel negatieve verhalen op internet.

Welke vestiging ?
En heb je al besloten?
Ben je al naar een open dag geweest?

Als ik deze studie ga volgen dan in amsterdam, maar twijfel nog erg. Na behoorlijk wat negatieve verhalen op internet ben ik toch verder gaan kijken. Maar de meeste van jullie zijn dan weer positief.
Vinden jullie het zwaar, hoe is de inhoud van de opleiding? En hoeveel uren en dagen per week hebben jullie les? Waarom hebben jullie gekozen voor HBO nederland?

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:48

Ik vind het wel zwaar hoor, het eerste jaar vond ik meevallen maar het tweede jaar was erg zwaar vond ik !
Maar je bent zeker meer tijd kwijt aan je studie dan bij een 4 jarige opleiding. Maar dat is ook wel logisch natuurlijk.

Succes met je beslissing

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 06:27

Zaranka schreef:
Ik doe ook de opleiding HBO bedrijskunde op HBO Nederland maar ik zou de hogeschool niet aanraden.
Ben helemaal niet tevreden..

Alle examens zijn meerkeuze, waarbij superveel meningsvragen. Ook zijn de examens onproffesioneel, veel fouten en zelfs dubbele vragen komen voor.
Daarnaast vind ik de begeleiding bij projecten ruk, en dan nog niet te spreken over de begeleiding voor/bij je stage..
Ook vind ik het internet systeem achterhaald, en ongestructureerd. Moeilijk documenten te vinden.

Ik ken dan ook genoeg ontevreden HBO nederland studenten !
Maar goed zo beleef ik het.. Bloos

Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt van de dubbele vragen in examens. Die meningsvragen hebben vooral met jou inzicht te maken wat is jou mening want lijkt jou de beste oplossing later in het bedrijfsleven kun je ook niet alles via het boekje oplossen Knipoog zo denk ik dan he:P

De begeleiding bij projecten ben ik wel met je eens dat kan wel beter, en stage moet ik nog meemaken.

De site is al stukken verbeterd, vind het er goed en overzichtelijk uitzien ik heb niet zoveel moeite met dingen opzoeken, je leert het vanzelf waar alles staat. Denk dat dat wel een vaker voorkomen probleem is op andere scholen.

Jammer dat je zo over HBO Nederland denkt. Maarja ieder zen mening! Haha!