Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:hmm dat is ook een idee, verderop afspreken winkelcentra oid.
het betreft hier een MP3 speler gloednieuw in doos.
(t.e.a.b.) heel oud ding, en dan zijn er toch mensen die dat oude ding voor 7,50 komen ophalen. Ton bij de voordeur gezet en gezegd dat ze het geld door de brievenbus konden doen. Keurig opgehaald en geld in een envelopje in mijn brievenbus gevonden. Ik was al lang blij dat ze dat ding wilden hebben, laat staan dat ik er ook nog geld voor kreeg
Als ze hem hadden opgehaald en geen geld in de brievenbus hadden gedaan was het ook goed geweest, hij stond me toch in de weg. 
haan schreef:Heb vorige week mijn oude regenton verkocht(t.e.a.b.) heel oud ding, en dan zijn er toch mensen die dat oude ding voor 7,50 komen ophalen. Ton bij de voordeur gezet en gezegd dat ze het geld door de brievenbus konden doen. Keurig opgehaald en geld in een envelopje in mijn brievenbus gevonden. Ik was al lang blij dat ze dat ding wilden hebben, laat staan dat ik er ook nog geld voor kreeg
Als ze hem hadden opgehaald en geen geld in de brievenbus hadden gedaan was het ook goed geweest, hij stond me toch in de weg.
.
.
Renee__ schreef:Helaas is dat met mijn spullen niet zo.
Wilawander schreef:Ik doe het ook wel maar niet echt graag....
Zo heb ik eens 3 nieuwe hoofdstellen verkocht. Prijs over de 100 euro. Daar ik niet thuis was zou mijn moeder ze mee geven. Vrouw belt aan. Pakt de hoofdstellen aan. Gooit mijn moeder 10 euro toe en maakt dat ze weg kwam.
Telefoonnummer klopte natuurlijk niet. Mail werdt niet meer op gereageert. Maar na veel gezoek op internet toch een adres achterhaalt en geld na veel dreigingen toch gekregen. Maar was geen fijne ervaring.

Is allemaal precies gelopen als was afgesproken, ben binnen geweest en die vrouw was heel aardig, maar ik besefte me later pas dat er best wat had kunnen gebeuren.
) heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met mp!
ik weet nog wel dat er eens een hele familie ( 6 man? ) kwam om een fiets te kopen, 4 maanden later kregen we nog een mailtje hoe blij ze met de fiets waren, daar doe je het toch voor?