Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ik las ook in de krant een tijd geleden dat er een bejaarde vrouw door een trein was aangereden, want haar rollator bleef vasthangen in de rails, en ze kreeg het niet los. Wat zal dat arme mens een doodangsten uitgestaan hebben. Al zou ik zelf denken dat je dan ondanks dat je slecht ter been bent, toch die rollator laat staan en dan zelf van de rails af gaat.
Ook vandaag stond er weer zoiets in de krant, een vrouw bleef met haar fiets hangen in de rails en bleef ook proberen dr fiets los te krijgen. Als ik daar zou staan en de bellen gaan rinkelen is het jammer voor de fiets, maar dan ben ik weg.
Wel vreselijk voor die mensen die daar staan en voor degene in de trein natuurlijk.
rockwitch schreef:Ik las ook in de krant een tijd geleden dat er een bejaarde vrouw door een trein was aangereden, want haar rollator bleef vasthangen in de rails, en ze kreeg het niet los. Wat zal dat arme mens een doodangsten uitgestaan hebben. Al zou ik zelf denken dat je dan ondanks dat je slecht ter been bent, toch die rollator laat staan en dan zelf van de rails af gaat.
Ook vandaag stond er weer zoiets in de krant, een vrouw bleef met haar fiets hangen in de rails en bleef ook proberen dr fiets los te krijgen. Als ik daar zou staan en de bellen gaan rinkelen is het jammer voor de fiets, maar dan ben ik weg.
Wel vreselijk voor die mensen die daar staan en voor degene in de trein natuurlijk.
rockwitch schreef:Ook vandaag stond er weer zoiets in de krant, een vrouw bleef met haar fiets hangen in de rails en bleef ook proberen dr fiets los te krijgen. Als ik daar zou staan en de bellen gaan rinkelen is het jammer voor de fiets, maar dan ben ik weg.
kehdra schreef:Djaleesa schreef:@Leliev, lekker hard gezegt.
Nooit leuk als iemand voor de trein springt.
Ik vind het maar egoistisch!
Als je er dan zo nodig een einde aan wilt maken, val er dan geen anderen mee lastig!
Denk een een de machinist, die de persoon voor de trein heeft gekregen.
Erger nog.. de mensen die de trein weer schoon moeten maken...
Tuurlijk is het voor de nabestaanden wel erg triest.
kehdra schreef:Ik vind het maar egoistisch!
Als je er dan zo nodig een einde aan wilt maken, val er dan geen anderen mee lastig!
Jantine_ schreef:kehdra schreef:Ik vind het maar egoistisch!
Ben het hier helemaal mee eens!
Als je een einde aan je leven wil maken, dan niet voor de ogen van mensen die er een trauma van op kunnen lopen, in therapie moeten, beelden steeds weer terug zien. Bah
Maks_ schreef:Ik rijdt elke dag tussen Alkmaar Heiloo en Castricum, daar heb je Stichting Willibrordus, voor mensen met geestelijke problemen. Geen gehandicapte, maar bijvoorbeel manisch depressieve mensen die een bedreiging voor de samenleveing vormen. Hier gebeurt het vrij regelmatig, waardoor het ook niet zo zwaar meer tilt. Als je elke dag met de trein gaat merk je ook hoevaak het gebeurd en dan kijk je er niet eens meer van op. Eigenlijk is het 'normaal'. Raar vind ik dat het lijkt wel alsof het steeds vaker gebeurd.
@ Lonneke met alle respect; Jij vertelde dat jeook vaak genoeg van het spoor bent gehaald. Ik vraag me dan altijd af, wat kan iemand zo ver krijgen dat je dood wilt. Ik bedoel iedereen heeft problemen. En het zal niet met elkaar te vergelijken zijn, maar ook iedereen komt er uit. En jij bent dus blijkbaar ook uit je problemen gekomen. Nogmaals dit is een vraag/reactie met alle respect!