5 maanen verspilt aan hem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: 5 maanen verspilt aan hem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:49

monica08 schreef:
Ik vind het allemaal een beetje vaag maar dat terzijde..
Het is inderdaad niet normaal dat hij tegen jou liegt over dingen, en niks verteld over jullie samen zijn enz. Maar hebben jullie er dan nooit over gepraat?
En 5 maanden verspilt vind ik niet terecht, JIJ hebt er zelf ook voor gekozen om 5 maanden bij hem te blijven. Je had ook eerder bij hem weg kunnen gaan omdat hij zo loog en weet ik het allemaal..

Ik snap best dat je nu veel steun hebt bij je ''nieuwe vriend'', maar loop niet te hard van stapel he!

die vraag van 5 maanden verpsilt aan hem moet een vraag teken achter is meer als een vraag bedoelt zeg maar. ik loop zeker weten niet te hard van stapel. en vaag is het wel ja haah heb een beetje vaag uitgelegt. en ik heb er heel vaak met hem over gepraat. en ik heb voor de leuke kant van hem gekozen maar helaas weinig gezien en als je verliefd bent ben je blind helaas gelukkig is dat nu over en zie ik wel echt wat hij fout heeft gedaan ik werd er ook aleen maar gestrest van

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:51

Liezel1 schreef:
Pinuts, daarom gaf ik haar ook het advies voorzichtig te zijn met die nieuwe jongen...
Het is zó gemeen om iemand puur voor de steun te gebruiken....

Jij bent nu van mening dat je 5 maanden verspilt hebt aan je ex, maar hoe denk je dat je nieuwe vriend zich zal voelen als het tussen jullie uitgaat omdat je weer op eigen benen kunt staan?

zo is het niet bedoelt. ik gebruik hem niet voor de steun maar vind hem ook echt leuk. en ik kan op mijn eigen benen staan maar ik vertrouw hem wel. het verhaals i ook een beetje vaag uitgelegt maar ik gebruik hem dus niet voor de steun ik zal ook bij hem blijven zoalng alles leuk verloopt en niet zoals met mijn ex dat alles bijelkaar gelogen is

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:54

als je op je eigen benen kan staan, waarom zit je nu dan in een relatie? een relatie is zo vast, je kan het eerst ook aanzien totdat je zeker weet dat dit iemand is die je wel gelukkig kan maken

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:01

pinuts schreef:
als je op je eigen benen kan staan, waarom zit je nu dan in een relatie? een relatie is zo vast, je kan het eerst ook aanzien totdat je zeker weet dat dit iemand is die je wel gelukkig kan maken

ik ken hem al heel langen op je eigen benen staan kan ook met een relatie. we doen het gewoon heel rustig aan en hij wilt mij gelukkig maken en hij doet er erg zijn best voor.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:03

Niet vervelend opvatten TS, maar je zegt dat hij jou gelukkig wil maken en dat hij er goed zijn best voor doet.
Wat doe jij voor hem?

Zoals ik het lees is het nogal eenzijgid qua gevoelens...
Begrijp me niet verkeerd, maar het komt nu op mij over alsof je nieuwe vriend stapelgek op je is en dit als ideale gelegenheid ziet om jou voor zich te winnen, maar dat de "liefde" vanaf jouw kant een stúk minder is...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:07

Liezel1 schreef:
Niet vervelend opvatten TS, maar je zegt dat hij jou gelukkig wil maken en dat hij er goed zijn best voor doet.
Wat doe jij voor hem?

Zoals ik het lees is het nogal eenzijgid qua gevoelens...
Begrijp me niet verkeerd, maar het komt nu op mij over alsof je nieuwe vriend stapelgek op je is en dit als ideale gelegenheid ziet om jou voor zich te winnen, maar dat de "liefde" vanaf jouw kant een stúk minder is...

ik vat het niet verkeerd op.
de liefde komt ook van mijn kant zekerweten. en doe ook de moeite voor hem het is alleen even wennen maar ik doe wel de moeite voor hem ik wil hemook gelukkig maken

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:10

het komt voor mij iniedergeval raar over..dat je zo van de 1 naar de ander springt. Mjah, ieder zijn eigen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:12

pinuts schreef:
het komt voor mij iniedergeval raar over..dat je zo van de 1 naar de ander springt. Mjah, ieder zijn eigen

ja daar geef ik je gelijk in jullie zijn er verder ook niet bij geweest hoe alles is gelopen dus ik snap wel dat jullie het vaag vinden en zoiets hebben van zo snel al een ander maar is soms lastig uit te leggen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:14

ik snap best dat je steun, aandacht wil.. en als dit goed voelt moet je het gewoon doen, maar zo kan je mij niet wijs maken dat je van die andere jongen hield.. Ik geloof wel dat je hem erg leuk vond, anders bleef je er geen 5 maand bij.. Maar het was het gewoon niet, en ik hoop voor je dat dit t wel word.. en als je zelf aangeeft dat je t rustig aandoet enz zal het wel goedkomen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:16

Je zegt dat je hem al langer leuk vond, ook al toen je nog met je andere vriend had dus. Dat lijkt mij - zoals Liezel al zei - dat er van jouw kant in je vorige relatie ook iets niet geod zat, als je van een ander hield maar toch bij je ex bleef.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:17

pinuts schreef:
ik snap best dat je steun, aandacht wil.. en als dit goed voelt moet je het gewoon doen, maar zo kan je mij niet wijs maken dat je van die andere jongen hield.. Ik geloof wel dat je hem erg leuk vond, anders bleef je er geen 5 maand bij.. Maar het was het gewoon niet, en ik hoop voor je dat dit t wel word.. en als je zelf aangeeft dat je t rustig aandoet enz zal het wel goedkomen

ik hield wel van hem maar het was nog een begin dus niet mega veel of iets. het begon net een beetje te komen en mishcien doe ik dit ook wel om dit geveol weg te stoppen en gelukkig met hem te worden en het gewoon rustig aan doen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:09

Nou nou waarom doen sommigen toch van die negatieve reacties. Kijk wij (v.@bokt) kunnen niet weten hoe/wat/waar het allemaal gebeurd/gekomen is in TS haar relatie met der nu ex-vriend.

En ze klamt zich nu niet volkomen vast aan de andere jongen (misschien dat ze niet zoveel steun van haar vriendinnen/familie etc kan krijgen) dat weet alleen de TS.

Als ik mezelf even in TS positie indenk en hetzelfde gehad heb zou ik zelf wel heel anders reageren tegen degene. Als ik ook maar iets opmerk dat er gelogen word of ik belazerd word door mn vriend of wie dan ook, dan is het echt echt over want een maal LIEGEN is nooit ermee kunnen ophouden terwijl ze het wel willen proberen misschien en sorry ermee zeggen etc...Maar dan zou het (hoogstens) een maand of 2 weer koek en ei zijn, maar daarna begint het GELIEG alweer.

Mensen die glashard staan te LIEGEN komen ze niet snel vanaf en blijven ze tegen je liegen en je bedonderen.
Zo heb ik ook een ex vriend alleen heb ik er zo ongeveer 2 jaar iets mee gehad in totaal waarvan 1 jaar we samengewoond hadden, ik moest werkelijk waar alles maar dan ook alles doen zoals het huishouden, boodschappen en werkte ik daarbij wel zo ruim 40uur (soms meer) in de week.
En dan ook nog mn paarden en alles, en toen ik op een avond keer thuis kwam van stal stap over de drempel en hoorde ik ineens vreemde geluiden, lag mn ex daar met een of andere sloerie op de bank te fozen (en wel mijn bankstel wel te verstaan) Boos! .

En wat blijkt dat ie toen al ruim 4 maand mij aan het bedonderen was met die ene of andere sloerie bahh..Echt ik was woedend echt heel woedend en heb mezelf geprobeerd in te houden maar ik kon het niet en had mn ex werkelijk waar zonder zn kleding op straat geschopt. Die sloerie bleef ik rustig tegenover doordat zij misschien niets eraan kon doen en niets tussen ons te maken had, mn ex had haar gehuurd voor een avondje (zij mn ex, maar achteraf bleek dat ie haar vaker gehuurd had, toen ik op stal was etc)..

Nou werkelijk waar ik kon mn ex wel schieten op dat moment maar tegelijkertijd was ik er ook mega kapot van dacht dat we een mooie en goede toekomst samen tegemoet zouden gaan, maar nee hij heeft het toen helemaal verpest en echt verpest ondanks dat ie volgende dag met volle bos rode rozen voor me op de stoep stond om een 2e kans te smeken bladeblabladebla..

Oke ik had hem met die rode rozen niet weer meteen weggestuurd ik zei wil wel even binnen met je praten over van alles (over ons).. Naja gepraat en gepraat hadden waarover ik zei ''Sorry maar doordat je mij dit aangedaan hebt is mijn vertrouwen in jou helemaal weg, maar wil het heus nog wel goed over praten en niet dat we met ruzie uit elkaar gaan''. En die keer was de laatste keer en zijn we toch nog als goed volk uit elkaar gegaan en niet zo dat we met ruzie uit elkaar zijn.

En ik had toen 3 maand later een nieuwe vriend waar ik nu nog steeds heel gelukkig mee ben en hiermee graag oud mee wil worden enz..Hij weet ook hetgeen van wat tussen mij en mn ex voorgevallen was af en steunt mij ook heel erg en ook erg goed in.
Mijn vriendinnen zijn voor mij allemaal voorgoed afgedankt doordat ze mij gewoon weg hebben laten ''stikken''.

TS wens je veel sterkte en wat betreft je ex hij is 26 toch ? Dan is ie toch volwassen ? Nou hoe ie zich tegenover jou gedaan heeft, lijkt ie wederom een jongen van 16a17 Haha! Sterkte..

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:32

Wat een ingewikkeld verhaal zeg... maar aan je titel: 5 maanden verspilt, kun je nu nog eens een paar weken verspillen aan het feit dat het gedaan is, en over het feit dat je 5 maand hebt verspilt, maar dan kom je weer op hetzelfde uit. Dus.... die 5 maand zijn gebeurt en verder gaan?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 15:45

Soet schreef:
Wat een ingewikkeld verhaal zeg... maar aan je titel: 5 maanden verspilt, kun je nu nog eens een paar weken verspillen aan het feit dat het gedaan is, en over het feit dat je 5 maand hebt verspilt, maar dan kom je weer op hetzelfde uit. Dus.... die 5 maand zijn gebeurt en verder gaan?

ik ga ook verder richt me op defensie en de paarden en een beetje mijn nieuwe vriend maar doe het daar rustig aan mee.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:55

Hoe kun je nou in godesnaam een relatie beginnen met iemand waar je niet van houdt? De enige mensen die ik ken die dat doen, doen dat of voor het geld, of voor de s*x.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 16:14

Caira schreef:
Hoe kun je nou in godesnaam een relatie beginnen met iemand waar je niet van houdt? De enige mensen die ik ken die dat doen, doen dat of voor het geld, of voor de s*x.

als je aan een relatie begint hou je nog niet van iemand dat komt later pas. en ik doe het niet voor het geld of voor de sexs daarvoor hoef je geen relatie te hebben toch? als je dat wilt.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:48

Waar doe je het dan voor? De spanning? de sensatie? Of ben je bang om alleen te zijn? Ik kan me toch werkelijk geen relatie zonder liefde voorstellen....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:06

possie: Negatieve reacties? bedoel je mij vast ook mee. Mijn reactie is ook gewoon gebasseerd vanachter de pc. Maar de TS zet het hier neer en vraagt meningen, die geef ik dus. Daar heeft ze meer aan dan dat mensen het op zichzelf betrekken, en hun hele eigen verhaal in het topic zetten.. Dat doen namelijk heel veel mensen, als iemand een probleem heeft, heeft iemand anders het wel erger meegemaakt.. Daar heeft de TS toch niets aan.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 17:09

Caira schreef:
Waar doe je het dan voor? De spanning? de sensatie? Of ben je bang om alleen te zijn? Ik kan me toch werkelijk geen relatie zonder liefde voorstellen....

wie zegt dat het zonder liefde is er is daadwerkelijk wel liefde

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:11

een relatie begint meestal ook uit verliefdheid. echt van iemand houden moet groeien..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 17:18

pinuts schreef:
een relatie begint meestal ook uit verliefdheid. echt van iemand houden moet groeien..

precies je kan nooit gelijk van iemand houden

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:25

Inderdaad, het houden van komt na verliefdheid, maar goed, ik heb nou ook sinds kort een nieuwe relatie en wij zeggen ook wel: ik hou van je. Dat is ook gewoon zo.

@TS: ik denk dat je blij moet zijn dat je die kerel kwijt bent, want liegen is echt fout.
Ik heb ruim 4 jaar met een leugenaar gehad, zoveel kansen gegeven, maar eens een leugenaar altijd een leugenaar, die mensen kunnen niet veranderen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:39

LiNdA1986 schreef:
Inderdaad, het houden van komt na verliefdheid, maar goed, ik heb nou ook sinds kort een nieuwe relatie en wij zeggen ook wel: ik hou van je. Dat is ook gewoon zo.

@TS: ik denk dat je blij moet zijn dat je die kerel kwijt bent, want liegen is echt fout.
Ik heb ruim 4 jaar met een leugenaar gehad, zoveel kansen gegeven, maar eens een leugenaar altijd een leugenaar, die mensen kunnen niet veranderen.

4 jaar is heel wat langer dan 5 maanden. pijn doet het wel maar goed gebeurt is gebeurt en ik probeer het van me af te zetten de liefde voor hem is weg maar heb zeg maar nu een beetje haat voor zijn daden kwa liegen. ik heb er zo`n hekel aan ik ben altijd bloed eerlijk geweest en dit krijg je ervoor terug.maar goed dat jij ook een neiuwe vriend hebt en als je tegen elkaar zegt ik hou van je zal dat haast wel zo zijn eerst de liefde daarna ik hou van je

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:43

Meis is jou leven, doe wat jij denkt dat goed is.
Ik weet dat je een lieverd bent met een hartje van goud dus je verdient het om gelukkig te zijn.
Ik wens je in ieder geval heel veel liefde en geluk toe.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:46

barbara1970 schreef:
Meis is jou leven, doe wat jij denkt dat goed is.
Ik weet dat je een lieverd bent met een hartje van goud dus je verdient het om gelukkig te zijn.
Ik wens je in ieder geval heel veel liefde en geluk toe.

hey hey ik doe ook wat ik zelf verder wil maar baalervan dat het zo is gelopen. en ja liefde maakt blind ik geloofde er nooitin maar nu wel dankjewel lief van je