Bijna 3 jaar relatie, samenwonen en nu is het uit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Bijna 3 jaar relatie, samenwonen en nu is het uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:25

Lieve Jasmijn.. wat rot zeg..
Heel veel sterkte gewenst!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 23:40

Jasmijn, nee toch. Het is dat ik te ver weg woon, want anders was ik direct naar je toegekomen (als je daar behoefte aan hebt). Meisje wens je ontzettend veel sterkte en als je het van je af wilt praten, huilen, etc. dan ben ik er voor je hoor. Ook als je behoefte hebt om er even tussenuit te zijn, laat het me weten, je bent welkom.

Liefs Lisenka

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 00:59

Jeetje... wat een schok en verdriet, echt enorm ingrijpend als je het helemaal niet aan had zien komen... Heel veel sterkte meis!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:12

AA Lieve Jasmijn.
heel veel sterkte meis
Kusje Kusje

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:15

Heel veel sterkte.. ik heb het ook pas meegemaakt na een relatie van 5 jaar, en ik was ook ontzettend verbaasd. je komt er echt door heen, het heeft alleen de tijd nodig.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:07

Jeetje Jasmijn, wat schrok ik van je berichtje zeg! Totaal niet verwacht! Als je wilt praten weet je me te vinden he! Ook als je afleiding zoekt! Zodra ik te been ben moeten we maar snel wat leuks doen als afleiding (mits je daar geen behoefte aan hebt natuurlijk) Je mag me altijd bellen of langskomen he!!
Sterkte lieverd!! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:42

My God, Jasmijn. Wat heftig!
Zo zie je maar, het kan ineens zo over zijn.
Hoe moeilijk deze periode voor je zal zijn, maak jezelf niet te afhankelijk van hem. Hij heeft de kans aan zijn neus voorbij laten gaan om de rest van zijn leven met jou te delen. Die kans is nu voor een ander weggelegd. Er zal vast nog iemand in je leven komen die erg trots zal zijn jou als vriendin/vrouw te mogen hebben.

Houd je taai. Zorg dat je genoeg afleiding hebt. Ga leuke dingen doen. Je bent nog jong zat en je zal vast nog veel leuke mensen/mannen gaan ontmoeten.

Ach gut

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:49

Heeel erg bedankt voor alle steun, jullie zijn zo lief.

Gisteravond hebben we gebeld, toch drie kwartier aan de telefoon gehangen, en een erg goed gesprek gehad waardoor ik kalm in slaap viel.
Vandaag is hij ook langsgekomen wat belangrijke papiertjes van mijn werk langsgebracht, en natuurlijk ook een gesprek over de vakantie enzo. Maar het knapt zo op om gewoon zulke goede gesprekken te hebben. Een kans op een relatie zit er gewoon niet in, hoe graag ik dat ook wil. Ik heb me (redelijk) sterk gehouden tijdens deze gesprekken, en voel me nu ook stukken beter.
Ik snap nu ook echt waarom het uit is, waarom hij ongelukkig aan het worden was. We hebben gewoon veels te snel een relatie begonnen. Hij heeft voor mij 2 (redelijk) serieuze relatie;s gehad, al kwam het nog niet dichtbij bij wat wij hadden, maar hoe stom het ook klinkt; hij moet gewoon zichzelf zoeken. En misschien is het voor mij ook wel goed, al voelt dat absoluut niet zo en zou ik er nog steeds alles voor geven om terug te komen.

Voor de rest krijg ik waarschijnlijk de computer van hem, dat zou ik fijn vinden want dit is een oud rotding en belangrijker, op die andere computer staan zoveel dingen van mij als foto's, spellen, muziek etc.

Ik voel nu echt zoveel meer rust. De vakantie zijn we nog niet helemaal over uit, ik heb aangegevn dat ik alsnog als vrienden het wel zou willen doen, hij moet erover nadenken. Ik kan voor de rest ook niemand bedenken die een rijbewijs heeft en nu vrij is, dus als iemand zin heeft Lachen

Veel liefs en bedankt voor de steun!!
Laatst bijgewerkt door Barroco op 10-08-08 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:52

Ontzettend balen voor je, kan me voorstellen dat de klap hard aankomt. Ik heb het zelf niet zo meegemaakt, maar wel van de andere kant. (Ik stond dus in de schoenen van jouw vriendje/ex)

Na 6,5 jaar samen te zijn, huis te hebben gekocht en dus samen te hebben gewoond (dik half jaar) zag ik pas in dat dit toch echt niet dé toekomst was die ik voor ogen had.
Ik had al vaker met vriendlief gepraat over wat ik niet goed vond gaan aan onze relatie, en hij beloofde steeds beterschap... Ik was zo naief om te denken dat als we maar een plekje voor ons zelf hadden, dat dat ook allemaal wel ging komen. Dus niet! Ineens opende ik mijn ogen en was het voor mij klaar. Vriendlief ingelicht dat ik dit niet meer wilde en dat ik bij hem weg zou gaan. Ook hij was verbouwereerd en wilde zo graag nog een 2e kans.
Inmiddels heeft hij weer een leuke vriendin (vrij snel na mij) en ben ik gelukkig getrouwd!
Je bent nog jong en de wereld ligt voor je open. Dat zijn dingen die je nu nog niet wilt horen/zien, maar écht, na verloop van tijd gaat het beter! Sterkte!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:22

Ik zou niet samen op vakantie gaan, dat is echt een slecht plan. Als ik jou was zou ik lekker de vakantie omzetten en met een vriendin gaan ofzo, je hoofd ergens anders. Mijn ex had het ook uitgemaakt na twee jaar en allerlei toekomstplannen, huisjes kijken etc. Kwam ook als een klap, echt zomaar, ik snap wel hoe je je voelt. Sterkte, het slijt!

Ach gut

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:31

Jee.. had ik niet verwacht jasmijn.
Ik zou nie echt weten wat ik zou doen...

Ik zou iig niet op vakantie gaan samen.. Misschien dat er nog wat kapot gaat ofzo..Nee zal t niet doen.

Sterkte. Maar je komt er wel weer boven op Lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 10:57

Jasmijn, al had ik mijn been niet gebroken was ik zo met je meegegaan Knipoog
Fijn dat jullie hebben kunnen praten en dat het wat rustiger wordt in je hoofd! Zijn jullie er al over uit wat jullie met de dieren doen?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:41

Jeetje meis, wat een ellende. Ik vind wel dat je er goed mee omgaat. Neem zelf wel de tijd om dit te verwerken. je mag verdrietig zijn en je mag rouwen. Doe dit ook. uiteindelijk kun je het wel een plekje geven. En mocht hij inderdaad een verkeerde keuze hebben gemaakt komen jullie elkaar in de toekomst nog wel tegen. Voor nu: sterkte de eerste 2 weken zijn het ergst. I've been there and done that....

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 15:18

Bedankt voor de steun! Over de dieren:
Dizo en Raya blijven bij hem, maar ik mag in principe altijd langs komen (heb ze vandaag ook gezien en even samen gewandeld), konijn moet helaas weg dus als iemand hem nog een huisje wil/kan bieden (of iemand kent)?
Gerbils zijn nu bij mij, heb ze vandaag meegenomen, helaas is de zwarte (Panter), behoorlijk ziekjes dus ik hoop dat hij er bovenop komt.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:26

Nou, ik heb dus net te horen gekregen dat hij absoluut niet samen nog op vakantie wil, nou als t zo gaat ik dus ook niet met hem.

Maar ik moet dus iemand vinden waarmee ik op vakantie kan, met auto + rijbewijs. Echt te erg dit!

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 22:02

Misschien is het ook wel beter om zoals nu, als de beslissing al gevallen is ook niet meer samen weg te gaan, hoe moeilijk ook.
Wat rot dat je de honden achter moet laten trouwens, meenemen naar je ouders is ook niet echt een optie neem ik aan, maar toch....
Jeetje naar allemaal meid! Het maakt het er niet echt makkelijker op.
Begin je het al een beetje te beseffen?
Boos worden lucht meestal wel op, en het is makkelijker dan verdriet, maar lost het niet zo veel op....

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:59

Ooooo Jasmijn, lees dit nu pas. Sterkte meid. Dit is echt poedersuiker!!! Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, alleen maar een voorstelling maken. En dat is al vreselijk.

Het is wel beter om niet samen met vakantie te gaan. Kan jij alleen maar valse hoop krijgen en dat zou niet eerlijk zijn. En vrienden zijn, misschien op den duur als jouw gevoelens een plekje heeb gekregen. Gelukkig dat jullie verder wel 'goed' uit mekaar gaan, voor zover dat kan. En dat je je hondjes nog kan zien.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 09:13

Nou.. goed, er is de afgelopen tijd weer heel wat gebeurd, maar ik heb geen zin mee om er verder over na te denken.
Ik heb een nieuwe start: ga morgen in mijn eentje naar Italie, naar mn broer toe, en na de vakantie begin ik een nieuwe baan, in de paarden!

Al vind ik t nog steeds natuurlijk afgrijselijk, maar ik heb genoeg tranen vergoten. Ik merk nu dat als er een deur dicht gaat, er nu deuren openen.

Maar dank je wel Anita, voor de lieve reactie! Jullie zijn allemaal superlief Knipoog

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:36

Mooi Jasmijn Lachen
Je komt wel weer op het goede pad al pak je alles weer op Lachen
Veel plezier in Italië Lachen We horen vanzelf wel hoe je je voelt (in andere topic ofzo) Lachen

Sterkte !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:13

Meid, veel sterkte. Altijd rot als zoiets gebeurt, helemaal op deze manier. Ik vind overigens dat je er ontzettend goed mee omgaat, voor zover dat mogelijk is. Je ziet er het positieve van in, iets dat ik echt ontzettend knap van je vind na zo'n korte tijd.
Verder wens ik je veel geluk in Italië, je toekomstige baan en gewoon met je hele toekomst. Een heerlijke dooddoener (maar wel waar): what doesn't kill you, only makes you stronger. Dat zal vast ook voor jou gelden!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:47

Hij heeft het uitgemaakt, laat hem dan ook de annulering van de vakantie en de samenhangende kosten op zich nemen! Dan heb jij je geld terug om later in het jaar nog eens er tussen uit te gaan met een vriendin bijvoorbeeld..

En vergeet ook niet om je financien goed te regelen, ergens zul je toch ook opnieuw moeten beginnen? Laat hem er niet té makkelijk vanaf komen hoor!

Veel sterkte met alle emoties en al het bijkomende regelwerk Ach gut

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:45

Als ik dit topic eerder had ontdekt was ik graag met je meegegaan naar italië hoor Huilen van het lachen
Neen serieus, meis, hier kom je zeker overheen, ook al doet het nu verrekte pijn Ja Veel plezier bij je broer!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:37

Barroco schreef:
Nou.. goed, er is de afgelopen tijd weer heel wat gebeurd, maar ik heb geen zin mee om er verder over na te denken.
Ik heb een nieuwe start: ga morgen in mijn eentje naar Italie, naar mn broer toe, en na de vakantie begin ik een nieuwe baan, in de paarden!

Al vind ik t nog steeds natuurlijk afgrijselijk, maar ik heb genoeg tranen vergoten. Ik merk nu dat als er een deur dicht gaat, er nu deuren openen.

Maar dank je wel Anita, voor de lieve reactie! Jullie zijn allemaal superlief Knipoog

Knap hoor, dat je in je eentje gaat. Echt petje af. Zou ik niet zo gauw durven.

Waar zit je trouwens in Italie? Ik ga vrijdag namelijk ook naar Italie. Probeer lekker veel plezier te maken. En er zullen steeds meer lichtpuntjes voor je komen. Dikke knuf van mij.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 07:43

Elba Lachen! Ga zo weg.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:47

Meid geniet van je vakantie, nu doet het heel veel pijn maar straks, straks gaat de zon weer schijnen