Samenwonen of eerst juist op jezelf wonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Samenwonen of eerst juist op jezelf wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:36

zo'n nest had ik ook kawa en tóch heb ik zoveel geleerd toen ik uit huis ging Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:37

en dat leer je samen niet? Lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:43

Het zal per persoon verschillen. Mijn ex is ook altijd veel in het buitenland geweest, dus ook met klein kind thuis kwam alles op mijn bordje terecht. Een wasmachine of verwarmingsketel gaat nou eenmaal altijd stuk als je vent op pad is nietwaar?
Aan de andere kant heb ik mannen in mjn omgeving meegemaakt die van de ene moeder naar de andere moeder gingen, maar misschien heeft dat ook met een andere generatie te maken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:45

Juist borg..daar waar de sokken klaar lagen op bed in wat hij de volgende dag aanhad... ga eens met zo iemand samenwonen Haha!
Gelukkig komt ook mijn ventje uit een nest van zelf doen...al had hij nog nooit lampen gehangen..de eerste in huis heb ik geboord en geïnstalleerd Haha!

Maar goed, geen vader in huis en toch een paar keer verhuizen maakt je handig Lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:49

Haha, mijn vader was juist handig en vond het gelukkig belangrijk om zijn dochter ook te leren behangen, verven en allerlei kleine klusjes. Gelukkig maar, want mijn ex had heeeel goede hersens, maar een gevaar met gereedschap in z'n handen. Die kist werd dus door mij gevuld.