dode overgroot opa gezien?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeDJ

Re: dode overgroot opa gezien?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:29

neverstop schreef:
pfoeh meid zou me ook 't laplazerus geschrokken zijn.. maar kan idd zijn dat ie je iets wil vertellen of je gewoon wilt laten weten dat hij er is Knipoog zelf heb ik niet zo'n "gave" (noem 't even zo Knipoog) maar geloof er zeker weten in... (heb zelfs soms dat ik over m'n moeder droom, en ze me zo soms laat "weten" dat ze er toch nog is voor me enz)
misschien, dat je hem eens moet vragen wat hij komt doen (klinkt raar, maar als je zelf spiritueel bent kun je op een bepaalde wijze "communiceren" onder en met elkaar *LOL*

Ja me moeder is wel spiritueel, en ik heb dat overgenomen van jongens af aan. Vroeger heb ik ook al alle ''wezentjes'' in huis gezien. Klinkt maf maar ik geloof er in Bloos

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:30

Aaaaaaah wat eng moet er niet aan denken. Nagelbijten / Gniffelen
ik zou dan echt nooit meer in die kamer durven te komen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:30

Ik vroeg mij af:
Blijft zo'n bezoek bij 1 keer of zit je nu eraan vast? Nagelbijten / Gniffelen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:32

manonxxlove schreef:
ahh gatver ik had dit topic niet moete lezen :| ben gelijk weer van slag haha, mijn moeder heeft me aantal jaren geleden vertel ( 6 jaar trug ofzo ) dat ze haar overleden oma had gezien die naast dr bed stond ( toen ze jaar of 10 was ) dus geloof dr heilig in.. heb ook aantal jaren gehad dat ik niet alleen naar boven durfe:$ en mn slaapkamer deur MOET ook altijd dicht zijn Gaaaap anders ben ik bang dat dr iemand in mn deuropening gaat staan.. sinds een jaar is die angst beetje verwatert.. maar als ik naar boven ga sta ik nog steeds de hele tijd om me heen te kijken.. echt dood eng vind ik het! zou het een hardverzakking krijgen als ik zoiets zou zien.. gelukkig nog niet meegemaakt.. mn zusje hoorde in maart ( toen mn oma precies een jaar geleden overleden was ) iemand fluiten.. waarschijnlijk ook een teken van mn oma ( ze fluite altijd! de hele dag door )
maar ik snap dat je geschrokken bent!

Jemig! Je vertelt nu echt dingen die ik ook doe Gaaaap Slaapkamer duur MOET dicht. Durfde vroeger inderdaad nooit alleen naar boven! Nu inmiddels wel alleen als ik boven ben moet ik altijd om me heen blijven kijken. En me vader heeft zo een kast dat in de muur zit, en vroeger heb ik eens een enge film gezien over zo een kast Dus die deur moet ALTIJD op slot haha Bloos

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:34

Welshcobfan ik wou het echt niet weten haha, ik weet wel dat het van mij niet meer hoeft als ik alleen ben!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:35

Kun je ook verzoekjes indienen bij de overledene? Nagelbijten / Gniffelen
*gelieve niet bezoeken als ik alleen ben*
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-08-08 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:36

TS ik kan met je meepraten.
Vorig jaar okt is mijn vader plotseling overleden aan een hartstilstand, een dik half jaar later ben ik ingetrokken op zijn oude kamer.
Ik lag die nacht te slapen en werd midden in de nacht wakker omdat ik het koud had.
Daar stond mijn vader in het midden van de kamer.
Hij zei (of hoe je het maar wil noemen) meid ik ben trots op je zorg goed voor je zusje (zij haar naam wel) en Nikita (mijn dochter) en laat Eric (mijn vriend) niet weer gaan, een betere vader kun je voor mijn allesje niet krijgen (daar bedoelde hij Nikita mee dus).
En weg wassie weer.

Er bestaat weldegelijk meer tussen hemel en aarde, maar ben er zelf nog niet helemaal uit wat.
Hopelijk zie ik hem nog eens ik zit nog vol vragen die ik hem nog wil stellen.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:38

Ik geloof er wel in dat er iets is na de dood zeg maar..
Mijn opa is 2 maanden terug ook overleden maar heb gelukkig nog niks raars meegemaakt..
Ik zou me echt rotgeschrokken zijn ik geloof erin maar van mij hoeven ze ook echt niet tevoorschijn komen maar zoals iedereen zegt het is wel bijzonder dat je het mee heb gemaakt Ja

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:38

Welshcobfan schreef:
Kun je ook verzoekjes indienen bij de overlede? Nagelbijten / Gniffelen
*gelieve niet bezoeken als ik alleen ben*

Haha dies goed! Haha!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:40

Ik geloof ook zeker dat er iets is na de dood! Maar de geesten hoeven mij niet te bezoeken hoor, dat vind ik echt doodeng!!

Vorig weekend was ik alleen thuis en toen ging mn tv ook elke x ineens uit, en ineens ging mn videorecorder spelen en allemaal van die rare dingen, vond het doodeng!!

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:42

xXGRIETJEXx schreef:
TS ik kan met je meepraten.
Vorig jaar okt is mijn vader plotseling overleden aan een hartstilstand, een dik half jaar later ben ik ingetrokken op zijn oude kamer.
Ik lag die nacht te slapen en werd midden in de nacht wakker omdat ik het koud had.
Daar stond mijn vader in het midden van de kamer.
Hij zei (of hoe je het maar wil noemen) meid ik ben trots op je zorg goed voor je zusje (zij haar naam wel) en Nikita (mijn dochter) en laat Eric (mijn vriend) niet weer gaan, een betere vader kun je voor mijn allesje niet krijgen (daar bedoelde hij Nikita mee dus).
En weg wassie weer.

Er bestaat weldegelijk meer tussen hemel en aarde, maar ben er zelf nog niet helemaal uit wat.
Hopelijk zie ik hem nog eens ik zit nog vol vragen die ik hem nog wil stellen.

Goh! Dat zou wel een mooi moment voor je zijn geweest? Misschien ken je je een keertje op geven voor derk? zo heet hij toch, die engelse/amerikaanse man? ( weet neit wat hij is) Of die andere vrouw! charm (geloof ik) Zou misschien een mooie manier zijn om nog wat vragen te laten beantwoorden.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:42

kissielover schreef:
Ik geloof ook zeker dat er iets is na de dood! Maar de geesten hoeven mij niet te bezoeken hoor, dat vind ik echt doodeng!!

Vorig weekend was ik alleen thuis en toen ging mn tv ook elke x ineens uit, en ineens ging mn videorecorder spelen en allemaal van die rare dingen, vond het doodeng!!

Jakkes tis net zo een film weet juh wel dat dingen aan en uit gaan Nagelbijten / Gniffelen
Kan begrijpen dat je het doodeng vond zou het zelf ook niet prettig vinden

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:43

Angg schreef:
kissielover schreef:

Jakkes tis net zo een film weet juh wel dat dingen aan en uit gaan Nagelbijten / Gniffelen
Kan begrijpen dat je het doodeng vond zou het zelf ook niet prettig vinden

Nee idd, dat zou ook een geest kunnen zijn. Mijn moeder zegt altijd Of ze willen laten weten dat ze bij je zijn of dat ze eventjes met je willen spelen Tong uitsteken haha Clown

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:49

Haha nou van mij hoeft dat niet hoor Tong uitsteken

ik vergeet nooit dat een jaar geleden ofzo, mn mams en ik thee zaten te drinken 'sochtend vroeg en de lampen ineens aan en uit gingen... Dus wij hadden ook zoiets van hmmm.. en toen later was mn moeder op dr werk en hoorde ze dat die dag haar moeders graf opgegraven zou worden.. Dus dat was waars ook gewoon een teken van dr moeder!

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:53

kissielover schreef:
Haha nou van mij hoeft dat niet hoor Tong uitsteken

ik vergeet nooit dat een jaar geleden ofzo, mn mams en ik thee zaten te drinken 'sochtend vroeg en de lampen ineens aan en uit gingen... Dus wij hadden ook zoiets van hmmm.. en toen later was mn moeder op dr werk en hoorde ze dat die dag haar moeders graf opgegraven zou worden.. Dus dat was waars ook gewoon een teken van dr moeder!

Ja dat denk ik wel! Toch apart als je dat mee maakt of neit? Knipoog

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:05

Ik vind het wel een beetje eng Tong uitsteken Maar ook wel weer een beetje fijn, dat je toch wel weet dat ze om je heen zijn!

Als je soms ook kijkt naar die tv serie's dat ze contact maken met de overledenen, das soms best bizar, maar het vervelende is je weet natuurlijk niet zeker of het echt is of in scene gezet....

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:09

kissielover schreef:
Ik vind het wel een beetje eng Tong uitsteken Maar ook wel weer een beetje fijn, dat je toch wel weet dat ze om je heen zijn!

Als je soms ook kijkt naar die tv serie's dat ze contact maken met de overledenen, das soms best bizar, maar het vervelende is je weet natuurlijk niet zeker of het echt is of in scene gezet....

Ja.. ik geloof het wel en denk niet dat het in scene is gezet;) want wij thuis zijn ook gelovig, dus ben der mee op gegroeid haha Tong uitsteken

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:14

Lijkt me best wel creapy dan, als je gewoon zo met geesten kan praten enzo!! Ben wel blij dat ik die "gave" niet heb Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik heb bijv weleens een reading laten doen van mn overleden paardje, en dat was echt bizar, die vrouw kon me echt alles precies vertellen! dus dan weet je toch ook eigenlijk wel zeker dat meer is na de dood.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:18

kissielover schreef:
Lijkt me best wel creapy dan, als je gewoon zo met geesten kan praten enzo!! Ben wel blij dat ik die "gave" niet heb Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik heb bijv weleens een reading laten doen van mn overleden paardje, en dat was echt bizar, die vrouw kon me echt alles precies vertellen! dus dan weet je toch ook eigenlijk wel zeker dat meer is na de dood.

Ja het verschilt per mening, jij zegt bijv. dat er wel wat is na de dood maar iemand anders weer niet Tong uitsteken Zelf denk ik wel dat er wat is na de dood. Vroeger dacht ik altijd dat als je dood ging een dier werd:P

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:27

Ja ik vind het heel moeilijk, aan de ene kant denk ik ja er is iets na de dood, wat weet ik niet. maar aan de andere kant denk ik ja maar dan zou het toch bomvol moeten zitten, als al die mensen die ooit hebben geleefd als geest verder leven... Dus soms denk ik ja het is gewoon als voor je geboorte, helemaal niks. Maar dan denk ik ja maar als die tekens dan die worden toch niet verzonnen, of de dingen die die mensen zeggen bij een reading...

Wat denk jij dat er is na de dood dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:39

marleen_usar schreef:
Je kan gewoon met hem praten hoor, hij wil je namelijk iets vertellen.

dat denk ik dus ook, kan me voorstellen dat je onder de indruk bent maar het is wel heel mooi dat hij jou speciaal hiervoor uitkiest.

Als je het vervelend vind kan je dr ook hulp bij gaan zoeken van een medium ofzo.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:56

Chiqa schreef:
marleen_usar schreef:
Je kan gewoon met hem praten hoor, hij wil je namelijk iets vertellen.

dat denk ik dus ook, kan me voorstellen dat je onder de indruk bent maar het is wel heel mooi dat hij jou speciaal hiervoor uitkiest.

Als je het vervelend vind kan je dr ook hulp bij gaan zoeken van een medium ofzo.

Vindt het niet vervelend, want ik weet dat het goed is.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 04:58

Hij kan vaker terug komen,wij hadden een huis vol en die zijn nu allemaal weg.Mijn dochter is vaak achterna gezeten,ik heb ook met een man gesproken want die vond het niet leuk dat wij in zijn huis woonde.Hij besefde niet dat hij dood was.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:16

dat lijkt me vooral eng als je 'n geest of 'n entiteit in huis hebt die je er uit wilt hebben omdat ie idd jullie in "zijn" huis wonen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:24

Ik weet niet of ik erin geloof omdat ik zelf nooit een overleden iemand echt 'gezien' heb. Wel loop ik soms ergens en ruik ik bijvoorbeeld de geur van hoe m'n opa en oma's oude huis rook (m'n oma is overleden), terwijl ik er op dat moment helemaal niet aan denk. Het is dan ook op een plek waar die geur niet thuis hoort, buiten bijv. Of dat dan herinneringen zijn weet ik dus niet. Of dat het echt een soort 'teken' is. Heb wel meer van dat soort dingen gehad, maar vergeet ze eigenlijk altijd snel weer helaas. Ik geloof wel dat er meer is dan wij weten, maar wat dat allemaal is daar kom ik ooit nog wel achter misschien. Wel bijzonder van jou, ik denk er ook wel eens over, maar ik sluit me ervoor af omdat het mij volgens mij gek zou maken als ik bijv. m'n oma zou zien. Ik weet ook niet waarom, want het is m'n oma maar, die is niet eng. Maar toch, het is iets aparts. TS: Sta jij er bewust voor open dat jij daardoor hem hebt gezien? Het schijnt dus dat mensen die ervoor open staan ze wel kunnen zien, en mensen die er niet voor open staan en zich ervoor afsluiten niet.