neverstop schreef:pfoeh meid zou me ook 't laplazerus geschrokken zijn.. maar kan idd zijn dat ie je iets wil vertellen of je gewoon wilt laten weten dat hij er iszelf heb ik niet zo'n "gave" (noem 't even zo
) maar geloof er zeker weten in... (heb zelfs soms dat ik over m'n moeder droom, en ze me zo soms laat "weten" dat ze er toch nog is voor me enz)
misschien, dat je hem eens moet vragen wat hij komt doen (klinkt raar, maar als je zelf spiritueel bent kun je op een bepaalde wijze "communiceren" onder en met elkaar
Ja me moeder is wel spiritueel, en ik heb dat overgenomen van jongens af aan. Vroeger heb ik ook al alle ''wezentjes'' in huis gezien. Klinkt maf maar ik geloof er in
zelf heb ik niet zo'n "gave" (noem 't even zo 
anders ben ik bang dat dr iemand in mn deuropening gaat staan.. sinds een jaar is die angst beetje verwatert.. maar als ik naar boven ga sta ik nog steeds de hele tijd om me heen te kijken.. echt dood eng vind ik het! zou het een hardverzakking krijgen als ik zoiets zou zien.. gelukkig nog niet meegemaakt.. mn zusje hoorde in maart ( toen mn oma precies een jaar geleden overleden was ) iemand fluiten.. waarschijnlijk ook een teken van mn oma ( ze fluite altijd! de hele dag door )
maar zoals iedereen zegt het is wel bijzonder dat je het mee heb gemaakt

haha