Relatie problemen, weet niet meer wat ik ermee aan moet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Re: Relatie problemen, weet niet meer wat ik ermee aan moet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 19:54

Ja, dat doe ik sowieso. Kan wel altijd fijn met me moeder praten. Laatst sowieso met allebei me ouders gepraat, ze waren zelfs een beetje boos dat ik me zo liet behandelen! Niet boos op mij maar ze begrepen het gewoon niet.
Net bijv ook, komt ie even hierheen, vraagt ie of ik msn er al op had gezet, ik zo; nee nog niet, ik hoef niet perse op msn. Ja, en wa doe je dan de hele tijd? Ik zo; ik zit steeds op deze site. Hij; ja wat is dat voor een site, daar ga je toch niet de hele tijd opzitten!? Dus ik reageerde een beetje ongeduldig omdat ie zo praatte, loopt ie weg, zegt die dat ik een chaggerijn ben en hij zei ook nog; ga dadelijk maar niet zo mee (naar de kroeg) als je zo chaggerijnig bent. Wat heb ik gedaan? Ik ben helemaal niet chaggerijnig en dan krijg ik dat te horen, zegt ie het ook nog waar zijn ouders bijzijn. Maargoed, hoe meer van deze dingen, hoe makkelijk het voor mij word om er een punt achter te zetten. Vanavond zeg ik er nog niks over, wil onze avond niet verpesten want we gaan zo naar de kroeg. Morgen gaat ie trainen en ik naar me paard en dan weet ik niet of ik nog naar 'm toega.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:01

Moelie schreef:
Achja, we zien allemaal wel.

Ik denk dat dit voor jou zo ook niet de beste oplossing is. Lachen

Je zegt dat hij er elke keer omheen gaat draaien als je erover begint. Heb je hem weleens direct in zijn gezicht gevraagd waarom hij nu zo anders doet, en of hij nog wel wat voor je voelt? Dan kan hij haast geen ontwijkend antwoord geven, en als hij dat wel doet kan je het direct nog een keer vragen en zeggen dat hij je vraag niet beantwoord heeft. Praten lijkt me toch écht het beste in dit geval, beter dan wachten en blijven ruzieën terwijl je denkt dat er geen toekomst meer in zit...

Heel veel succes met alles.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 20:47

Roskur schreef:
Moelie schreef:
Achja, we zien allemaal wel.

Ik denk dat dit voor jou zo ook niet de beste oplossing is. Lachen

Je zegt dat hij er elke keer omheen gaat draaien als je erover begint. Heb je hem weleens direct in zijn gezicht gevraagd waarom hij nu zo anders doet, en of hij nog wel wat voor je voelt? Dan kan hij haast geen ontwijkend antwoord geven, en als hij dat wel doet kan je het direct nog een keer vragen en zeggen dat hij je vraag niet beantwoord heeft. Praten lijkt me toch écht het beste in dit geval, beter dan wachten en blijven ruzieën terwijl je denkt dat er geen toekomst meer in zit...

Heel veel succes met alles.

Bedankt voor je bericht. Ik heb het hem idd nog niet direct in zijn gezicht gevraagd. Ik wil er wel elke keer over beginnen als we bij elkaar zijn, maar dan komt er weer elke keer iets tussen, of ik heb zo'n moment dat ik denk van, ach het hoeft nu ook niet want nu is het ff gezellig. Als ik zo naar onze foto kijk die hier staat begin ik ook weer te twijfelen of ik het wel moet uitmaken, maar ik weet inmiddels dat dat wel het beste zou zijn. Die foto was nog van onze tijd dat het echt gezellig was, toen waren we nog echt verlieft op elkaar. Nu zouden we echt niet meer zo'n foto maken, we maken nooit meer foto's van ons samen. Laatst gingen we ergens stappen en toen had een vriend zijn camera bij, en die zei zo tegen ons; Kom, samen op de foto. Ik wou dat wel, maar tom.. nee ik ga nie op de foto! Dat wou die echt niet. Dan vraag ik me af waarom niet? Wat maakt dat uit, dat vond je in het begin ook geen probleem. Toen maakte we zoveel foto's van elkaar.
Ik hoop dat we morgen de tijd hebben om te gaan praten want ik word er niet goed van, elke keer denk ik er weer aan en daar word ik ook niet vrolijk van.
Ik heb gister toen ik bij zus was een leuke jongen ontmoet, een vriend van haar en der vriend.. Ze zeiden in het begin al voor de grap; Dat is echt een leuke jongen. Stiekem werd ik ook echt nieuwsgierig. Toen kwam die evenlater binnen en hij sprak me idd aan. In het begin van de avond heb ik niet met hem gepraat omdat we niet echt dicht bij elkaar in de buurt zaten, toen ging ik evenlater darten en toen stond ik naast hem dus zo raakte we aan de praat. Leuke jongen, gezellig mee gepraat.. lang niet meer zo'n lol gehad met een jongen. Heel stom, maar ik denk nu wel af en toe aan die jongen. Ik zou 'm wel weer een keer willen zien. Maar ik moet er wel aan denken dat ik nog steeds een relatie heb. Maar ik denk nu wel; Misschien is hij wel de ware voor me?
Maargoed, zoveel vertrouwen heb ik nu niet meer in relaties. Mijn eerste serieus, lange relatie is misgelopen en gaat nu zo, ik denk wel eens; Kan het wel echt lang goed gaan in een relatie? Maar dan kijk ik naar mijn ouders, en naar mijn zussen die ook al lang met hun vriend hebben en het nog steeds naar hun zin hebben en dan komt het vertrouwen weer een beetje terug.
Pff ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet! Zit zo te twijfelen of ik het wel moet uitmaken, zou ik er geen spijt van krijgen? Maar wil ik zo wel doorblijven gaan, hier word ik ook niet gelukkig van, en tom ook niet.
Me moeder zegt; Je bent nog zo jong joh, ga van het leven genieten i.p.v. deze relatie aan te houden waar je niet gelukkiger van word, en ze heeft wel gelijk. Maarja, makkelijk gezegt, maar niet makkelijk gedaan. Ik ben in dat soort dingen heen zwak, en dat weet tom ook goed.. daarom komt er nooit eens een goed gesprek, hij weet dat als die erom heen draaid of er niet op reageer dat ik het er ook bij laat. Dat weet die dondersgoed en daar maakt die misbruik van. Hij weet ook dat die mij zo weer over heeft gehaald om het nog te proberen als ik het uit wil maken, dat is al eens voorgekomen. Ik vertelde tegen hem dat ik het niet meer zo zag zitten en wou der eig een punt achterzetten, toen begon die te huilen en zeggen dat die me niet kwijt wilde enz. En daar was ik ingetrapt, ik vond het zo zielig voor 'm.
Ook nog iets, gister was ik dus bij me zus in de kroeg en hij was naar Amsterdam, voetbalwedstrijd kijken. Vanmorgen belde die me op, en ging meteen vanalles vragen; hoelaat was je thuis, met welke jongens heb je allemaal gepraat, heb je iets verkeerds gedaan? Dat soort dingen, hij zou juist moeten vragen of ik het leuk heb gehad, of ik me heb vermaakt.. zoals ik ook aan hem vroeg.
Zie mij nou typen, ik weet het allemaal dondersgoed maar toch blijf ik bij hem. Ik ben echt zwak, ik vrees ook dat het mij binnenkort ook niet lukt om het uit te maken. Of hij moet het er mee eens zijn.
Me moeder zegt dat tom mij domineert, alles moet op zijn manier en als dat niet zo is word die boos. Ik mag daar niet heen en als ik dat wel doe krijgen we de grootste bonje, dat wil ik dan voorkomen en daarom ga ik maar niet.
Ik zie dat mijn verhaal wel erg lang is geworden, sorry daarvoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:51

Het is best goed dat je je gedachten even op een rijtje zet, dat kan best helpen om het wat minder ingewikkeld te maken. Als het over een jaar nog een keer leest, dan geloof je bijna niet dat je dit nu dacht Knipoog. Zeg tegen die jongen dat je hem niet meer wilt zien en ga er niet over in discussie. In plaats daarvan ga je met je vriendinnen wat leuks doen of lekker paardrijden Lachen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 20:56

Lovely schreef:
Het is best goed dat je je gedachten even op een rijtje zet, dat kan best helpen om het wat minder ingewikkeld te maken. Als het over een jaar nog een keer leest, dan geloof je bijna niet dat je dit nu dacht Knipoog. Zeg tegen die jongen dat je hem niet meer wilt zien en ga er niet over in discussie. In plaats daarvan ga je met je vriendinnen wat leuks doen of lekker paardrijden Lachen.

Ja, maar zomaar tegen me vriend zeggen; ik wil je niet meer zien. Me vriend waar ik bijna 2 jaar iets mee heb.
Ik moet hem juist wel vertellen waarom, hij mag best weten waarom ik het niet meer zie zitten. Dan is het voor hem ook duidelijk en dan blijft hij ook niet met vragen zitten.
Haha, nou jij dat zegt: Als je dit over een jaar terug leest geloof je bijna niet dat je dit dacht.
Ik vraag me af hoe het over een jaar zou zijn. Zou ik nog steeds met hem hebben? (Wat waarsch, 99% niet zo is) of ben ik gelukkig met een andere jongen, of vrijgezel.. dat kan natuurlijk ook.
We zien het allemaal wel, zodra ik iets nieuws heb laat ik het meteen weten.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:11

Geen andere opties/ relaties zoeken zonder dat je deze hebt afgesloten. Dat gaat je gevoelsmatig ook niet goed vallen lijkt me.. Knipoog

Zet eens voor jezelf alles goed op een rij. Is het niet een beetje uit de hand gelopen? Je durft naar mijn idee niet voor jezelf te kiezen. Bedenk echt eens goed en eerlijk voor jezelf trouwens. Als je je relatie beïndigd. Waar ben je nu bang voor dat je gaat missen? Je vriend met zijn trekjes en eigenschappen? Of is het de relatie en het idee van het hebben van een partner waarbij je terecht kan hetgene waarom je niet alleen durft te zijn.

Vele relaties blijken na een aantal jaar toch iet voor eeuwig. Dat is geen schande hoor (dat gevoel krijg ik bij je). De leuke tijd die jullie samen hebben gehad is geen verspilde tijd hoor. Nu blijven hangen in herinnering uit angst voor de toekomst des te meer.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:26

volgens mij krijg je hoe verder dit topic gaat het beter op een rijtje.
Je heb een wijze moeder, ze wil voor jou het beste, kies daar zelf ook voor. En kies een vent die niet kan wachten om je op te halen met de auto en niet meer zo'n vent als je nu hebt, ook al zijn je herrinneringen je dierbaar, dat krijg je niet meer terug met hem omdat het er gewoon niet inzit. Het is al op.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 21:32

Bedankt voor jullie berichtjes, helpt me echt goed. Hierdoor word ik er zekerder van, aan me moeder heb ik idd ook veel ja, zij vind ook dat ik voor mezelf moet kiezen, en door deze relatie aan te houden kies ik niet voor mezelf. Ik ben ook niet meer vrolijk in me relatie, nooit meer samen lachen ofzoiets.. dan is er gewoon niet meer. En vrolijk ben ik ook eig nooit meer als ik bij hem ben. Ik denk dat ik er idd bang voor ben om er alleen voor te staan, zijn vrienden zijn namelijk ook mijn vrienden geworden en die ga ik dan ook kwijtraken. Ze zien me echt niet meer aankomen als het uit is. Jullie horen nog van me! Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:34

Als aanvulling op Bienotje wil ik nog even zeggen dat deze relatie inderdaad geen verspilde tijd is, omdat je ten eerste wél een periode gewoon helemaal happy met elkaar bent geweest. Dat is alleen niet meer zo en dat is geen schande, dat gebeurt iedereen. Maar je hebt ervan geleerd, je weet nu weer een stukje beter wat je wilt in een relatie, wat jij belangrijk vindt, wat je nodig hebt. En dat is waar relaties uiteindelijk om draaien, geen invulling binnen elkaars leven zijn in de trant van 'Alleen is ook maar zo alleen, het is zo sneu voor hem/mij om het uit te maken want wat hebben we dan aan die 2 jaar gehad?' maar juist een aanvulling zijn, elkaar gelukkig maken.

Zoals ik het nu lees ga je jezelf steeds meer realiseren dat dat laatste puntje steeds meer ontbreekt. En wat een vertrouwen heeft hij in jou, dat hij je elke keer vraagt of je iets verkeerds hebt gedaan Nors opkijken Ergens bekruipt mij ook de vraag of híj dan wel netjes en eerlijk is als er vrouwen in de buurt zijn, en waarom ie zo jaloers doet terwijl ie overduidelijk verder zijn best niet meer voor je doet Lips are sealed Maar dat is een andere discussie en feit blijft dat je niet meer gelukkig bent. En dan kun je 2 dingen doen: verder gaan op deze toer, een keertje echt proberen te praten zodat het weer een paar maanden goed zit en dan weer in deze situatie belanden. Of gaan bedenken wat je écht wilt, en de knoop doorhakken.

Succes Lachen

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 23:11

Tamara:
Het klopt idd dat als we er nou over praten, en het besluit nemen om het nog eens te proberen, dat het dan na een tijdje weer misgaat en dat we weer in deze situatie belanden. Daar had ik nog niet eens overna gedacht maar we hebben ongeveer een halfjaar geleden besloten om elkaar even een tijdje minder te zien, vanaf toen sliep ik ook gewoon vaker thuis i.p.v elke dag bij hem zoals eerst was. Toen is het heel ff goed gegaan, maar toen daalde het weer en we zitten nu nog steeds op dezelfde lijn, hij stijgt niet, maar hij daalt ook niet. Hoe meer en hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik ga beseffen dat ik het niet kan uitmaken, ik kan de knoop niet doorhakken, dat verwacht ik nu al van mezelf. Ik denk dat die weer op me in gaat praten en me weer zover krijgt om het niet uit te maken.
Ik kom net van de kroeg af en me vriend is er nog, we zaten aan een tafel en hij zat de hele tijd naar me te kijken.. als ik dan naar hem keek lachde die naar me. Dat doet ie normaal gesproken ook niet zovaak, dus dat vind ik wel vreemd. Op zo'n moment ga ik gigantische twijfelen en wil ik het echt niet uitmaken. Maarja, ik kan natuurlijk niet telkens op betere momenten denken; he, nu gaat het ff goed dus ik stel het weer uit. Zoals me moeder zegt; hoe langer je ermee wacht, hoe moeilijker het word.
Diepe zucht, ik had echt niet verwacht dat wij ooit in zo'n situatie zouden komen, wat is dit klote zeg!
Ik heb gelukkig veel aan jullie berichtjes Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:14

Tsja wat wil je dan? Net zo lang wachten tot hij er een eind aan maakt? Want geloof me, hét moment om het uit te maken is er niet en dat komt er ook niet Mijn relatie ging notabene uit toen ik als verrassing een keer onverwachts bij hem op de stoep stond Clown Dat soort dingen valt niet te plannen, je moet voor jezelf een grens stellen, van 'Nu is het genoeg!' en daar naar handelen. Maar ja, daar moet je sterk genoeg voor zijn om bij dat besluit te blijven en ik proef twijfel in je berichten of je dat wel gaat lukken... Want als het eenmaal uit is, dan zal het dat ook moeten blijven, want van een knipperlicht wordt je alleen maar ongelukkiger Ach gut

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:13

Ik heb het er vandaag nog over gehad met een aantal mensen, en eig iedereen zegt dat het idd beter is als ik het uit zou maken. Ze zien allemaal dat het niet goed zit tussen ons, natuurlijk is het mijn beslissing, maar het zegt toch ook wel wat als iedereen om je heen het ook vind.
Morgen maak ik het waarschijnlijk uit, heel erg spijtig maar het moet echt. Want als ik het steeds ga uitstellen kom ik weer in zo'n situatie terecht.
Ik nodig hem morgen hier uit is mijn bedoeling, en dan ga ik het hem vertellen.
Jullie horen morgen wel van me hoe het is gegaan, ik vind het nou al zielig voor hem maar zoals me zus en me moeder zeggen, waarschijnlijk ziet me vriend me als 'zijn bezit' en kan die er niet tegen dat ik mijn gang kan gaan als het eenmaal uit is. Hij is gewent dat die dingen voor mij bepaald, en als iets hem niet bevalt dat die er meteen kritiek opgeeft.
Maargoed, kan het niet uit mijn gedachten zetten. Ik zie het al helemaal voor me, dat die hier morgen is, dat ik het hem ga vertellen en dat die daarna weggaat. Maar jullie horen het morgen wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:15

Sterkte voor morgen alvast vind het een hele moedige beslissing van ej en zéker geen verkeerde...Goed dat ej voor jezelf gaat kiezen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 10:43

Dankjewel, ik had net een hele lange brief getypt op de computer maar de printer doet het niet. Niet dat ik het uit ga maken via een brief ofzo maar ik kan altijd alles zeggen in een brief. Tijdens het typen komt ook vanalles bij me op wat ik misschien niet heb met praten. Ik kom dan ook veel makkelijker uit me woorden omdat ik met praten twijfel of ik dat wel moet zeggen. Ik heb zo erorm lopen piekeren, nu nog steeds. Ik heb hem gister gevraagd of die bij mij langs wou komen om te praten, maar hij zei dat ie niet kon omdat ie zijn werk af moest hebben. Hij vroeg waar ik dan mee zat, ik zo: dat vertel ik je morgen wel allemaal. Maarja, tis nu dus maar de vraag of die wel komt vandaag, dus misschien gaat het vandaag niet door. Hoe langer het duurd hoe meer ik weer ga twijfelen, dit is echt vreselijk. Ik zie steeds beelden van ons twee voor toen het nog gezellig was en dan ga ik wel twijfelen of ik het uit moet maken.
Het scheelt wel een hele hoop dat ik er veel overpraat, zelfs mijn oma (terwijl die ons haast nooit samen ziet) had al in de gaten dat het niet goed zat. Toen heb ik het er met haar overgehad en zei vond ook dat ik het maar beter uit kon maken. Nou luister ik natuurlijk niet naar andere, ik bedoel het is nog altijd mijn eigen keuze. Maar echt IEDEREEN die ons kent, waar ik mee heb gepraat zegt dat het niet meer gaat tussen ons.
Ik vind het heel erg spijtig want het is een hartstikke leuke jongen, ben er niet voor niks voor gevallen. Maar jammer genoeg is het gewoon op tussen ons. We hebben het al zovaak weer opnieuw geprobeert, maar we komen elke keer weer in dezelfde situatie terecht.
Jullie horen het nog wel van me..

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 15:38

echt serieus het lijkt wel of ik me eigen 2/3 jaar geleden hoor. Heb je iets met mijn ex ofzo?? Haha . Nee maar even serieus wat jij zegt zei ik ook veel dingen zijn precies het zelfde en andere dingen net weer anders. Maar echt kap er mee het is en blijft moeilijk maar over een aantal maanden voel jij je eigen al een stuk beter geloof me. Ik dacht ook dat ik me ''ziels verwant'' had gevonden NA NOT DUS!!! .. ik zit nou in een relatie die 10000000 x beter is dan die andere. En echt het klinkt heel stom maar het is wel zo : Geen hand vol maar een land vol!! SUCCES!!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:00

PrinsesJ:
Haha nee ik denk niet dat het je ex is want het is voor ons beid onze eerste langste relatie. Volgende maand hebben we 2 jaar.
Ja echt he, iedereen zegt dat het veel beter zou zijn als ik het uitmaak. En ik kan het me ook niet voorstellen dat me vriend het hier niet mee eens is, alsof hij gelukkig is op deze manier?
Gister heel goed met me zus gepraat en die kent 'm ook wel goed genoeg. Zij heeft het idee (en dat idee heeft ze al langer zei ze) dat hij mij als zijn 'bezit' ziet. Omdat hij alles wil bepalen voor me, en als het volgens hem anders loopt dan dat hij wil drijft die zijn zin door om boos te worden.
Ik heb idd ook heeel lang het gevoel gehad bij hem dat hij echt de 'ware' voor me, maar dat gevoel heb ik eerlijk gezegt al een tijdje niet meer. Ook wou ik altijd kei graag met hem samenwonen als we wat langer hadden, maar nu ook niet meer omdat ik zeker weet dat wij echt niet samen kunnen wonen, dat gaat dan meteen mis!
Gelukkig heb ik veel steun en iedereen, en gelukkig heb ik ook veel aan de voorbeelden zoals van PrinsesJ (dat jij het uiteindelijk ook een goede beslissing vond en er geen spijt van hebt gehad). Natuurlijk zal ik wel even spijt hebben nadat het net uit is, maarja dat is ook harstikke normaal! Zou raar zijn als dat niet zo was, heb toch bijna 2 jaar met hem samen gedeeld.
Ik voel me echt klote tegenover hem als ik eraan denk om het uit te maken, maar iedereen zegt: Je moet niet uit medelijden bij hem blijven! Kies voor jezelf.
En ik weet haast zeker, dat als het eenmaal uit is hij ook gaat inzien na een tijdje dat dit het beste is. Ik weet zeker dat er bij ons allebei een hele hoop last van onze schouders valt, en dat het aan de ene kant ook een opluchting is. Want zo is en blijft het steeds een strijd tussen ons.
Het is bij ons in de relatie een uitzondering als het eens gezellig is tussen ons twee, het is normaal voor ons dat we altijd snauwen tegen elkaar en/of ruzie hebben. Maar het zou juist andersom moeten zijn.
Ik heb echt heeel veel aan jullie steun! En daar ben ik hartstikke blij mee, zo word het voor mij ook steeds duidelijker dat ik dit gewoon moet doorzetten. En het geeft me ook wel een opgelucht gevoel als ik erbij nadenk dat hij dit uiteindelijk ook het beste zou vinden (teminste, dat lijkt mij zo).
Ik wil hem geen pijn en verdriet doen, maar ik weet zeker dat hij hier ook niet gelukkiger van word. En idd; geen hand vol maar een land vol!
Eerst vond ik het zonde om het uit te maken omdat we al bijna 2 jaar hebben, mijn eerste lange, serieuze relatie. Maar als het niet werkt, werkt het niet.
Haha, het lijkt wel alsof ik iemand in deze situatie advies aan het geven ben. Ik ben er de laatste dagen echt wel achter gekomen dat het zo niet door kan gaan.
Bedankt iedereen, vanavond praten gaat helaas niet door dus.. maar zo snel mogelijk en dan krijgen jullie meteen verslag van me!
Groetjes Milou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:22

Heel veel sterkte! Je bent goed bezig, ook al is het nu niet leuk en best moeilijk, maar het komt goed voor je Lachen.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:27

Veel sterkte wanneer je hem spreekt.
Als ik jouw verhaal zo lees, dan je beter deze investering verlaten, zonde van die 2 jaar, maar aanmodderen is nog meer zonde van je tijd en gevoelens.
Succes!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:28

Lovely; bedankt Lachen Ik ben er ook van overtuigt dat het allemaal wel goedkomt. Ik hoop eigenlijk dat me vriend zegt dat hij het ook beter vind als we er een punt achter zetten. Dat maakt het dan natuurlijk veel makkelijker, maar waarschijnlijk zal die het er wel niet mee eens zijn. We gaan het zien, helaas kan die vanavond dus niet dus moet ik er even mee wachten. Niet dat ik nu sta te springen om het uit te maken maar hoe sneller, hoe beter want nu ga ik er steeds meer en beter overna denken. Ik kon gister al niet slapen omdat ik het steeds voor me zag wat voor een gezellige tijd ik in het begin met hem heb gehad.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:33

Ik snap je helemaal maar meid!
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje..
Hou hartstikke veel van mn vriend, en ben echt gek op m, maar ik wordt echt een beetje gek van hem!
Net als de laatste paar dagen, hij heeft vakantie, en ik moet gewoon werken, en toch moet ik elke keer naar hem komen :S
En al zou die dan naar mij komen, dan heeft hij weer een smoesje..
En nou ja, aangezien ik hem graag wil zien, ga ik toch maar weer naar hem toe..
Het lijkt soms gewoon of het maar van 1 kant gaat!
En zo zijn er wel wat meer dingetjes..
Maar ik heb voor mezelf bedacht, dat ik het nog even aankijk, en het beste van probeer te maken Lachen
Nog een keer een goed gesprek aan gaan, en hem echt duidelijk maken wat je dwars zit!
Wie weet dat het dan weer goed komt..
Ik hoop het echt voor je!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:33

whoopylover schreef:
Veel sterkte wanneer je hem spreekt.
Als ik jouw verhaal zo lees, dan je beter deze investering verlaten, zonde van die 2 jaar, maar aanmodderen is nog meer zonde van je tijd en gevoelens.
Succes!

Ja idd zonde omdat het voor ons allebei voor het eerst is, éen lange relatie. Maar daarvoor moet ik het natuurlijk niet aanhouden. En het is idd zonde als we dit aanhouden terwijl het eigenlijk helemaal niet meer gaat.
Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:36

Moelie, zie het maar als leuke herinneringen en toen was het wel de moeite waard, maar nu dus eigenlijk niet meer. Het is natuurlijk geen verspilde tijd, je hebt er genoeg aan gehad en het was ook wel weer leerzaam. Je had het misschien helemaal niet willen missen, maar nu is het genoeg geweest.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:38

LuckySil schreef:
Ik snap je helemaal maar meid!
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje..
Hou hartstikke veel van mn vriend, en ben echt gek op m, maar ik wordt echt een beetje gek van hem!
Net als de laatste paar dagen, hij heeft vakantie, en ik moet gewoon werken, en toch moet ik elke keer naar hem komen :S
En al zou die dan naar mij komen, dan heeft hij weer een smoesje..
En nou ja, aangezien ik hem graag wil zien, ga ik toch maar weer naar hem toe..
Het lijkt soms gewoon of het maar van 1 kant gaat!
En zo zijn er wel wat meer dingetjes..
Maar ik heb voor mezelf bedacht, dat ik het nog even aankijk, en het beste van probeer te maken Lachen
Nog een keer een goed gesprek aan gaan, en hem echt duidelijk maken wat je dwars zit!
Wie weet dat het dan weer goed komt..
Ik hoop het echt voor je!

Ja dat heb ik dus ook, me vriend wil de laatste tijd alleen maar dat ik naar hem toekom i.p.v. dat die mij eens op komt halen. En hij is de enigste die een rijbewijs en auto heeft, ik niet.
En toch wil je dan idd naar hem toe dus geef je maar weer toe en ga jij maar weer naar hem toe, precies hetzelfde zoals ik heb!
Eerlijk gezegt denk ik niet dat het nog goed gaat komen, we proberen het al zowat een jaar telkens op en neer na een gesprek. Maar het gaat weer elke keer mis, ik wil hier ook niet langer meer mee doorgaan en ik vrees dat mijn vriend ook niet kan veranderen. Dus, ik vrees van niet. Maar we kunnen nog altijd zien, wie weet komen we elkaar dan wel weer na een jaar ofzo tegen en word het wel weer wat, you never know!
Jij ook veel succes met je vriend, kom maar niet in het zelfde schuitje als ik terecht want daar word je niet bepaald vrolijk van! Laat je vriend jou maar achterna lopen i.p.v. andersom.
Groetjes Milou

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 16:40

Lovely schreef:
Moelie, zie het maar als leuke herinneringen en toen was het wel de moeite waard, maar nu dus eigenlijk niet meer. Het is natuurlijk geen verspilde tijd, je hebt er genoeg aan gehad en het was ook wel weer leerzaam. Je had het misschien helemaal niet willen missen, maar nu is het genoeg geweest.

Idd, ik heb een kei leuke tijd met hem gehad en het is nog steeds een leuke jongen, maar onze gezellige tijd zit er gewoon niet meer in. Al lang niet meer, en je kunt het natuurlijk steeds weer een kans geven, maar de kansen raken op een gegeven moment op. Ik had het zeker niet willen missen nee want ik heb ook veel met 'm meegemaakt.
Bedankt voor je bericht Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:41

Heel veel succes en sterkte vandaag, blijf sterk meis, je kunt het!