Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Moelie schreef:Achja, we zien allemaal wel.

Roskur schreef:Moelie schreef:Achja, we zien allemaal wel.
Ik denk dat dit voor jou zo ook niet de beste oplossing is.
Je zegt dat hij er elke keer omheen gaat draaien als je erover begint. Heb je hem weleens direct in zijn gezicht gevraagd waarom hij nu zo anders doet, en of hij nog wel wat voor je voelt? Dan kan hij haast geen ontwijkend antwoord geven, en als hij dat wel doet kan je het direct nog een keer vragen en zeggen dat hij je vraag niet beantwoord heeft. Praten lijkt me toch écht het beste in dit geval, beter dan wachten en blijven ruzieën terwijl je denkt dat er geen toekomst meer in zit...
Heel veel succes met alles.
. Zeg tegen die jongen dat je hem niet meer wilt zien en ga er niet over in discussie. In plaats daarvan ga je met je vriendinnen wat leuks doen of lekker paardrijden
. Lovely schreef:Het is best goed dat je je gedachten even op een rijtje zet, dat kan best helpen om het wat minder ingewikkeld te maken. Als het over een jaar nog een keer leest, dan geloof je bijna niet dat je dit nu dacht. Zeg tegen die jongen dat je hem niet meer wilt zien en ga er niet over in discussie. In plaats daarvan ga je met je vriendinnen wat leuks doen of lekker paardrijden
.

Ergens bekruipt mij ook de vraag of híj dan wel netjes en eerlijk is als er vrouwen in de buurt zijn, en waarom ie zo jaloers doet terwijl ie overduidelijk verder zijn best niet meer voor je doet
Maar dat is een andere discussie en feit blijft dat je niet meer gelukkig bent. En dan kun je 2 dingen doen: verder gaan op deze toer, een keertje echt proberen te praten zodat het weer een paar maanden goed zit en dan weer in deze situatie belanden. Of gaan bedenken wat je écht wilt, en de knoop doorhakken.
Mijn relatie ging notabene uit toen ik als verrassing een keer onverwachts bij hem op de stoep stond
Dat soort dingen valt niet te plannen, je moet voor jezelf een grens stellen, van 'Nu is het genoeg!' en daar naar handelen. Maar ja, daar moet je sterk genoeg voor zijn om bij dat besluit te blijven en ik proef twijfel in je berichten of je dat wel gaat lukken... Want als het eenmaal uit is, dan zal het dat ook moeten blijven, want van een knipperlicht wordt je alleen maar ongelukkiger

.
Ik ben er ook van overtuigt dat het allemaal wel goedkomt. Ik hoop eigenlijk dat me vriend zegt dat hij het ook beter vind als we er een punt achter zetten. Dat maakt het dan natuurlijk veel makkelijker, maar waarschijnlijk zal die het er wel niet mee eens zijn. We gaan het zien, helaas kan die vanavond dus niet dus moet ik er even mee wachten. Niet dat ik nu sta te springen om het uit te maken maar hoe sneller, hoe beter want nu ga ik er steeds meer en beter overna denken. Ik kon gister al niet slapen omdat ik het steeds voor me zag wat voor een gezellige tijd ik in het begin met hem heb gehad. 

whoopylover schreef:Veel sterkte wanneer je hem spreekt.
Als ik jouw verhaal zo lees, dan je beter deze investering verlaten, zonde van die 2 jaar, maar aanmodderen is nog meer zonde van je tijd en gevoelens.
Succes!
LuckySil schreef:Ik snap je helemaal maar meid!
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje..
Hou hartstikke veel van mn vriend, en ben echt gek op m, maar ik wordt echt een beetje gek van hem!
Net als de laatste paar dagen, hij heeft vakantie, en ik moet gewoon werken, en toch moet ik elke keer naar hem komen :S
En al zou die dan naar mij komen, dan heeft hij weer een smoesje..
En nou ja, aangezien ik hem graag wil zien, ga ik toch maar weer naar hem toe..
Het lijkt soms gewoon of het maar van 1 kant gaat!
En zo zijn er wel wat meer dingetjes..
Maar ik heb voor mezelf bedacht, dat ik het nog even aankijk, en het beste van probeer te maken
Nog een keer een goed gesprek aan gaan, en hem echt duidelijk maken wat je dwars zit!
Wie weet dat het dan weer goed komt..
Ik hoop het echt voor je!
Lovely schreef:Moelie, zie het maar als leuke herinneringen en toen was het wel de moeite waard, maar nu dus eigenlijk niet meer. Het is natuurlijk geen verspilde tijd, je hebt er genoeg aan gehad en het was ook wel weer leerzaam. Je had het misschien helemaal niet willen missen, maar nu is het genoeg geweest.