Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
casperrr schreef:Mag ik wel even zeggen dat ik het een beetje triest vind als mensen afkickverschijnselen ed hebben alleen maar omdat bokt er een dagje uit lag?je mag toch hopelijk wel een leven hebben?
![]()
Polivy schreef:casperrr schreef:Mag ik wel even zeggen dat ik het een beetje triest vind als mensen afkickverschijnselen ed hebben alleen maar omdat bokt er een dagje uit lag?je mag toch hopelijk wel een leven hebben?
![]()
Je moet dat soort opmerkingen ook altijd met een dikke knipoog en een flinke dosis humor opvatten hoor... Hoop niet dat je denkt dat er allemaal bibberende mensjes thuis liggen omdat bokt het niet doet![]()
Polivy schreef:casperrr schreef:Mag ik wel even zeggen dat ik het een beetje triest vind als mensen afkickverschijnselen ed hebben alleen maar omdat bokt er een dagje uit lag?je mag toch hopelijk wel een leven hebben?
![]()
Je moet dat soort opmerkingen ook altijd met een dikke knipoog en een flinke dosis humor opvatten hoor... Hoop niet dat je denkt dat er allemaal bibberende mensjes thuis liggen omdat bokt het niet doet![]()
casperrr schreef:Heb genoeg te doen gehad! Kwam er vanochtend pas achter dat hij eraf lag!
Mag ik wel even zeggen dat ik het een beetje triest vind als mensen afkickverschijnselen ed hebben alleen maar omdat bokt er een dagje uit lag?je mag toch hopelijk wel een leven hebben?
![]()