Wirobelgje schreef:erg leuk:
het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet
Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wirobelgje schreef:erg leuk:
het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet
katrienh schreef:Wirobelgje schreef:erg leuk:
Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan
Njen schreef:Ik deed vroeger altijd een briefje van bijv. 10 euro ergens neerleggen als ik het niet nodig was, was ik dan eens aan het opruimen kwam ik die tegen en wist ik niet meer waar ze vandaan kwamen
Miss_Montana schreef:Ik ben ook heel goed in het zoeken van dingen terwijl ik het in mijn hand heb, een pen ofzo. Of een zonnebril terwijl je die op je hoofd hebt
suze_ schreef:ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden
suze_ schreef:ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden