Wirobelgje schreef:erg leuk:
het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet
Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wirobelgje schreef:erg leuk:
het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet

katrienh schreef:Wirobelgje schreef:erg leuk:
Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan
Arme vriendinnetjes moesten dus net zolang wachten totdat het een keer te voorschijn werd gehaald.
Ik ben ook heel goed in het zoeken van dingen terwijl ik het in mijn hand heb, een pen ofzo. Of een zonnebril terwijl je die op je hoofd hebt
Njen schreef:Ik deed vroeger altijd een briefje van bijv. 10 euro ergens neerleggen als ik het niet nodig was, was ik dan eens aan het opruimen kwam ik die tegen en wist ik niet meer waar ze vandaan kwamen
.
) Daar heb je van die kaartjes voor je deur, deze mag je niet kwijtraken.
Op een gegeven moment kwam er een klasgenootje binnen die mijn ipod jatte, ik erachteraan. Ik had het idee dat ik wat vergat .. *klik* NEEE, MIJN KAARTJE !!! . Kon toen naar beneden gaan (in mijn mooie roze ponypiyama
) om een nieuw kaartje te vragen bij de receptie. Die gast zat mij toch raar aan te kijken, ik kon wel door de grond zakken ! Miss_Montana schreef:Ik ben ook heel goed in het zoeken van dingen terwijl ik het in mijn hand heb, een pen ofzo. Of een zonnebril terwijl je die op je hoofd hebt

brak af, sleutelmaker erbij.. kon ik er na een uur toch in 
ik kan de tas met spullen aan de deurklink hangen en het rustig toch helemaal vergeten 

breng mn vriend soms tot wanhoop
maar ik doe het écht niet express.. het gaat gewoon allemaal ene oor in, andere oor uit 
Ik hoor ook bij de club geloof ik
. Ook ik heb zoooo vaak de sleutels binnen laten liggen terwijl ik de deur al achter me dicht had gedaan. En hoe vaak ik wel niet naar mijn fietssleuteltje heb gezocht terwijl ik er na drie uur achter kwam dat ik mijn fiets helemaal niet op slot gezet had..
.
. Pfieuw.
Het is gewoon een vloek

suze_ schreef:ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden
suze_ schreef:ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden

weer naar keuken.. en het verdorie wéér niet meer weten
. Die van het geld ken ik ook... Ik wilde laatst verjaardagskaarten gaan weggooien, gelukkig keek ik er nog in want ik heb toch weer in twee kaarten 20 euro gevonden (altijd leuk op momenten dat je net krap zit
).
. 

Echt 2j later vond ik de verloren sleutel terug in een tasje dat ik al