Giga chaoot.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

katrienh

Re: Giga chaoot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 15:59

Wirobelgje schreef:
erg leuk:

het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet

Haha!

Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:01

Ik deed vroeger altijd een briefje van bijv. 10 euro ergens neerleggen als ik het niet nodig was, was ik dan eens aan het opruimen kwam ik die tegen en wist ik niet meer waar ze vandaan kwamen Huilen van het lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 16:26

katrienh schreef:
Wirobelgje schreef:
erg leuk:

het voordeel van slordig/chaotisch zijn is dat je steeds boeiende ontdekkingen doet

Haha!

Je kan je eigen paaseieren verstoppen dan Haha!

*Grinnikt* vroeger op partijtjes was ik altijd degene die niet meer wist waar haar cadeautje verstopt zat ROFL Arme vriendinnetjes moesten dus net zolang wachten totdat het een keer te voorschijn werd gehaald.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:34

Oooooooooooooooooooooooo zo herkenbaar!
Ik ben de grootste chaoot ever. Eigenlijl speel ik niet veel dingen kwijt, maar dat kost me onwaarschijnlijk veel moeite. Wel vergeet ik idd ook vaak waar ik mijn pen oid heb gelegd of vergeet ik de meest voor de hand liggende dingen. Mijn moeder wordt er helemaal gek van aangezien zij de meest georganiseerde, nette persoon is die ik ken.
Mijn rugzakken ed. zijn altijd 1 grote rommelvergaarbak.

Misschien moet ik een personal assistent inhuren, op kosten van de ziekteverzekering want mijn slordigheid is aangeboren! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:36

Haha OMG wat een actie! Nou hier nog 1 hoor, ik ben een vreselijke chaoot. Soms is het wel grappig en kan ik er wel om lachen. Maar soms kan ik ook wel eens janken om mijn eigen acties hoor. Mijn ouders irriteren zich er behoorlijk aan en op mijn werk botst het ook nog wel eens. Iets vinden moet je ook niet aan mij overlaten, want ik kan het toch niet vinden. Laat staan dat ik weet waar ik het voor het LAATST gezien heb. Weet ik veel? Een jaar geleden? ROFL Ik ben ook heel goed in het zoeken van dingen terwijl ik het in mijn hand heb, een pen ofzo. Of een zonnebril terwijl je die op je hoofd hebt Rolleyes

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:41

mijn broer heeft zo eens naar zijn glas met cola gezocht (hij had die in zijn hand). het grappige is dat hij geen 1 druppel gemorst heeft.

ik heb dan weer eens een tweetal maanden mijn cursus aardrijkskunde verloren, ik vond hem terug in mijn kleerkast tussen de t-shirts...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:46

Njen schreef:
Ik deed vroeger altijd een briefje van bijv. 10 euro ergens neerleggen als ik het niet nodig was, was ik dan eens aan het opruimen kwam ik die tegen en wist ik niet meer waar ze vandaan kwamen Huilen van het lachen

hahaha dat deed ik ook altijd!!!
t werkte ook elke keer weer!!

ik ben ook zo gigantisch chaotisch...
alles gaat t ene oor in, andere oor weer uit..ik vergeet alles!!
en ik kan zelfs nog verdwalen in mn eigen straat (bij wijze van)..

ook het fenomeen : 'autosleutels in de auto laten liggen...en de deur dicht gooien (op slot)' komt me zeeeer bekend voor...
sta je dan....oeps....foutje...." mam... zou je alsjeblieft de reservesleutels kunnen komen brengen ? (A) "

ik verwissel ook regelmatig tentamen tijden..

t ergste is nog mn telefoon.....bijna dagelijks loop ik met de huistelefoon bellend door t huis omdat ik dat ding ALWEER kwijt ben.
tijdens college ben ik m ook om de 10 minuten kwijt...gelukkig heb ik lieve dinnetjes die dan WEL weten waar mn telefoon is
(omdat ze weten dat ik m constant kwijt ben letten zij nu op waar ik dat ding neerleg , anders moeten ze constant mee helpen zoeken ^^ )

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:52

Dat ken ik Clown .
Wij waren met een uitwisseling naar Oslo, we moesten overstappen in Kopenhagen. We konden toen niet overstappen ivm kapot vliegtuig en hebben daar een nachtje moeten blijven slapen. (Hilton hotel, vonden wij natuurlijk heel erg Vork ) Daar heb je van die kaartjes voor je deur, deze mag je niet kwijtraken. Clown Op een gegeven moment kwam er een klasgenootje binnen die mijn ipod jatte, ik erachteraan. Ik had het idee dat ik wat vergat .. *klik* NEEE, MIJN KAARTJE !!! . Kon toen naar beneden gaan (in mijn mooie roze ponypiyama Huilen van het lachen ) om een nieuw kaartje te vragen bij de receptie. Die gast zat mij toch raar aan te kijken, ik kon wel door de grond zakken !
Laatst bijgewerkt door Shattered op 05-08-08 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:53

Miss_Montana schreef:
Ik ben ook heel goed in het zoeken van dingen terwijl ik het in mijn hand heb, een pen ofzo. Of een zonnebril terwijl je die op je hoofd hebt Rolleyes

Of een bril zoeken die je gewoon op hebt, en dan ook nog verbaast zijn dat je de tv ineens zo scherp ziet? Haha!

Ik heb chaotische periodes waarin ik werkelijk alles kwijtraak wat je maar kwijt kunt raken (ja, zelfs paarden, ze zijn d'r dan wel maar ik zie ze dan niet - ben weleens bijna hysterisch geworden omdat er eentje verdwenen was, die uiteraard gewoon naast moelief stond te grazen). Ik hang m'n sleutels op een handige plek zodat ik ze niet kwijtraak en vervolgens zoek ik het hele huis af op zoek naar diezelfde sleutels, dat geldt ook voor briefjes, geld, telefoons en andere belangrijke zaken.

'Mooiste' moment was nog eens dat ik naar de winkel ging, halverwege tot de ontdekking kwam dat mijn sleutels nog op de keukentafel lagen (ach, dat zien we straks dan wel weer) en bij de winkel tot de ontdekking kwam dat het maandagochtend was en de winkels dus dicht waren. Kwam goed uit want mijn portemonnee lag ook nog naast mijn sleutels...op de keukentafel.
Boodschappen doen op zich is ook al een ramp, sta ik in de winkel me af te vragen wat ik daar toch in hemelsnaam van plan was. Ja, boodschappen doen, maar wat dan?!?

Tegen de tv sputteren als je favoriete serie ineens niet komt, om er dan vervolgens achter te komen dat het een hele andere dag is.
En dan sta je daar op het erf je verwoedt af te vragen wat je toch nu weer van plan was, komt de eigenaar met een raar verhaal 'de buizen waren aan één kant te kort', mij dan weer in totale verbijstering achterlatend (waar heeft ie het nu toch weer over). Enfin, dan ga ik meestal eerst maar even een peuk roken om bij te komen. Als ik tenminste nog weet waar ik mijn sigaretten heb gelaten....Arghhh!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:54

Ik meld me! En vooral in dingen kwijtraken ben ik hele goed. Autosleutel (de enige die ik heb) in de supermarkt tussen de broccoli gooien omdat je witlof moet wegen, portomonee ergens neerleggen en vergeten -vervolgens alles blokkeren, als je alles hebt afgezocht, en uiteraard hierna een flashback krijgen-, de reservesleutel van mijn moeders auto ergens boven op een kast gooien en pas weer terugvinden als de code van het slot al is verandert en er een nieuw setje sleutels is.

Meestal vind ik dingen terug met flasbacks, of puur geluk. Zoals die ene keer dat ik mijn moeders autosleutel (de nieuwe set) alvast binnen had gelegd, zodat ik hem niet kon kwijtraken. Alles afgezocht, maar wel kwijt dus. Op een gegeven moment (een dag later) ging ik in de schuur op mijn scooter zitten (en dat doe ik anders nooit) en zie ik hem op 1 van de schuurkasten liggen. Wat deed dat ding daar?!?!
Gevolg is nu wel dat ik panisch ben om een sleutel kwijt te raken van mijn moeders auto. Als ik hem heb gebruikt, en ik kan hem de volgende dag niet vinden, doorkruis ik heel het huis, raak alweer in paniek. En als mijn moeder dan thuis is doorzoek ik stiekem haar tas. En dan ligt hij daarin Clown

Ik kan helaas nog wel even doorgaan Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:57

hier ook een chaoot Haha!

ik vergeet altijd alles...

toen ik net mn huis had, stak ik verkeerde sleutel in de deur.. Nagelbijten / Gniffelen brak af, sleutelmaker erbij.. kon ik er na een uur toch in Clown

als ik je beloof dat ik iets voor je mee neem, mag je blij zijn als je het binnen 6 maanden hebt Nagelbijten / Gniffelen ik kan de tas met spullen aan de deurklink hangen en het rustig toch helemaal vergeten Bloos

van mn huis hebben 3 mensen een reservesleutel aangezien ik mezelf graag buitensluit Clown

ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden Haha!

als ik iets moet regelen privé.. nou.. dat kan langgg duren Nagelbijten / Gniffelen breng mn vriend soms tot wanhoop Bloos maar ik doe het écht niet express.. het gaat gewoon allemaal ene oor in, andere oor uit Bloos

en ik ben op dit moment bezig met pinpas nummer 8 Bloos! Bloos!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-08-08 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:57

@Pluizebolplum: Hoe herkenbaar!!! Hilarisch, vooral het stukje van 'waar heeft ie het nu toch weer over' komt me erg bekend voor! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:04

Je bent dus niet te enige Knipoog Ik hoor ook bij de club geloof ik Bloos . Ook ik heb zoooo vaak de sleutels binnen laten liggen terwijl ik de deur al achter me dicht had gedaan. En hoe vaak ik wel niet naar mijn fietssleuteltje heb gezocht terwijl ik er na drie uur achter kwam dat ik mijn fiets helemaal niet op slot gezet had..Bloos .
De avond voor we op vakantie gingen dacht ik dat het misschien ook een goed idee was om mijn ID-kaart te gaan zoeken. Om 1.00 uur 's nachts had ik mijn hele (zeg maar niet heel erg geordende..) kamer omgeploegd en nergens had ik dat stomme dingetje gevonden. AAAAARGH dacht ik, nou verpest ik dus de vakantie voor mijn hele gezin, want als ik niet mee kan, dan wil de rest ook niet zonder mij weg. Stresserdestress. Gelukkig was mijn moeder midden in de nacht nog zo helder om te kunnen bedenken dat ik hem laatst in de portemonnee van m'n vader had gedaan Clown . Pfieuw.
Ik doe wel heel hard mijn best hoor, om dingen 'achter mijn kont op te ruimen' zoals mijn moeder dat altijd zegt. Maar op de een of andere manier raak ik toch altijd alles kwijt en vergeet ik wanneer ik ook alweer had afgesproken en zo. Vork Het is gewoon een vloek Duivel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:09

ja dat stukje klinkt me ook bekend van pluizebol Haha!

heb het ook te vaak op mn werk. vraagt baas wat, ik knik jaaa en 2 seconden later... fiets wat was het ook alweer Nagelbijten / Gniffelen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:28

suze_ schreef:
ik kan uren mn haarlak kwijt zijn, vervolgens een pak melk op mn toilettafel zien staan, die naar koelkast brengen en daar vervolgens mn haarlak vinden Haha!

Ook zo herkenbaar...Gelukkig begin ik nu, na een jaartje of dertig met mezelf te moeten leven, mijn rare kronkels te begrijpen.
Als ik dus weer eens de aardbeienyoghurtcakejes kwijt ben, weer ik dat ze in de koelkast liggen (yoghurt = zuivel = koelkast) naast de fluitketel die ik daar had geparkeerd toen ik op zoek was naar de oregano en mijn handen nodig had. De oregano lag, uiteraard, in mijn medicijnlaatje....

Die eigenaar doet 't erom. Die zegt dus soms hele rare dingen waar ik ernstig over na moet denken (zoals buizen die aan één kant te kort zijn, buizen zijn gewoon te kort, niet aan één kant of, en hier heb ik echt lang over na moeten denken, je rijdt op twee paarden tegelijk toen Prairie drachtig was) en dan ligt ie weer in een deuk. Ja, lachen hoor, ben ik weer in de war...

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:29

suze_ schreef:

Komt mij ook al zo bekend voor. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:31

suze_ schreef:

Of de melk willen gaan pakken en je bordje cereals/ontbijt in de koelkast zetten ipv de melk eruit te pakken. En je vervolgens afvragen: He? Ik mis toch iets? Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:31

ja zon weggetje volg ik dan ook Ja
op die manier vind ik de telefoon in de hoek van het bad, mn shampoo ergens in de keuken en mn eten in de slaapkamer Haha!
ik kan van alles tegelijk doen zonder dat ik het doorheb Nagelbijten / Gniffelen

hahaha ja miss montana Haha!

of naar keuken lopen.. geen ideee hebben waarom.. terug in woonkamer.. het weer weten Pling weer naar keuken.. en het verdorie wéér niet meer weten Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:41

Een keertje moest ik 's avonds nog ergens naartoe en mijn autodeur wilde maar niet open gaan. Dus ik begon een beetje te vloeken en daarna beetje te panieken, tot een huisgenootje me er fijntjes op wees dat ik bij de verkeerde auto stond (wel zelfde model/kleur) maar niet eens doorhad dat het stuur aan de verkeerde kant zat (ierse auto) haha Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:09

Wat een bekende dingen toch Lachen. Die van het geld ken ik ook... Ik wilde laatst verjaardagskaarten gaan weggooien, gelukkig keek ik er nog in want ik heb toch weer in twee kaarten 20 euro gevonden (altijd leuk op momenten dat je net krap zit Tong uitsteken).

Laatst was ik ook net voor me laatste tentamen me collegekaart kwijt. Ik een nieuwe aanvragen (kost weer 11 euro) en toen was ik op vakantie en ik ging verder in een boek waar ik al in begonnen was en ja hoor zit de collegekaart dr tussen Lachen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:22

Oh, wat een herkenbare verhalen hier Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet altijd tegen de jarige zeggen dat zijn of haar cadeautje mooi ingepakt op mijn eettafel staat, als ik tenminste niet ben vergeten dat hij of zij jarig is Haha!

Op m'n werk ook... Dan zeg ik nog tegen mezelf, als je aankomt dat formuliertje invullen, handschoenen meenemen, klepsleutel pakken... Uit m'n wagen stappen en er pas achter komen als ik bij de klant binnen sta Slapen

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:53

Oh ja, verjaardagen.......... hmm tis dat Hyves meestal helpt, maar verder.. haha

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:34

Ik meld me ook maar een keer!

Enkele jaren terug was ik moedig op zoek naar mijn huissleutels, echt NERGENS meer te vinden! Uiteindelijk maar een nieuwe laten maken, want die van m'n moeder deed ik dan ook altijd kwijt, dus die mocht ik niet meer gebruiken Nagelbijten / Gniffelen Echt 2j later vond ik de verloren sleutel terug in een tasje dat ik al
lang niet meer had gebruikt.

Moest laatst ook nog langs het ziekenfonds, dus ik leg de papieren klaar OP de passagierszetel van m'n auto, dus dat valt wel op.
Ik wandel heel het eind naar het gebouw om tot de conclusie te komen dat ik de papieren vergeten was in de auto.

Eender wat ik vastheb... Ik leg het ergens neer en 5 minuten later ben ik het kwijt Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga naar de winkel om bv boter te halen, ik kom thuis met een hele zak andere dingen ZONDER boter...
Vaak kom ik in de keuken en denk ik: WAT kwam ik nu ook alweer doen? Bloos

Echt te erg Haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:01

Ik ken je probleem, ik heb er zelf ook last van!

ook met opruimen, ik laat alles gewoon liggen zodat je na een paar dagen mijn kamer met een schep moet uitmesten!
en ik ben altijd spullen kwijt, oa mijn telefoon en allemaal van dat soort standaard dingen! mijn huissleutels, of fietsleutels ben ik ook vaak kwijt.. heeel onhandig!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:07

Ik ken je probleem ook, loop naar boven om iets te halen, kom boven en weet het niet meer, loopt de trap weer neidig af, komt beneden en kan vervolgens weer naar boven omdat ik het weer weet.
Ben altijd mn sleutels krijt, pasjes noem maar op, moet ook regelamtig naar mn mobiel bellen omdat ik die weer kwijt ben.

Ik wil altijd alles tegelijk doen en dat werkt dus niet, wordt soms wel moe van mezelf maar ach moet er maar mee leren leven.