Stomme fout, telefoon gekocht achter iemand's rug om!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: Stomme fout, telefoon gekocht achter iemand's rug om!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 18:09

Ze zouden bellen met de klantenservice en ze zijn ook een brief aan het schrijven naar die luitjes.
Wat voelde ik me vandaag toch heel erg poedersuiker hierover!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:12

HorseyDude schreef:
Oh, wat ben ik stom geweest, ik woon in een gvt en ik had achter de mensen om die er werken een andere telefoon gekocht TERWIJL DAT HELEMAAL NIET MOCHT! Nu proberen ze het abbonement weer op te heffen van de telefoon! Leiding was wel erg boos op me... (was een abo van €15,= van T-Mobile...)

WAT NOU?

Ja, wat wil je? Dat ze hem opheffen (als dat nog lukt) of houden???

Heb je dus niet goed over de gevolgen nagedacht

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 18:13

Ivonka schreef:
HorseyDude schreef:
Oh, wat ben ik stom geweest, ik woon in een gvt en ik had achter de mensen om die er werken een andere telefoon gekocht TERWIJL DAT HELEMAAL NIET MOCHT! Nu proberen ze het abbonement weer op te heffen van de telefoon! Leiding was wel erg boos op me... (was een abo van €15,= van T-Mobile...)

WAT NOU?

Ja, wat wil je? Dat ze hem opheffen (als dat nog lukt) of houden???

Heb je dus niet goed over de gevolgen nagedacht

Opheffen... als dat kan...

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:16

Misschien kan dat omdat je in een gvt woont en onder een soort van begeleiding staat en dat jij zelf niet mag tekenen ofzo. Zal vast goed komen. Maar hoop dat je er van geleerd hebt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:19

ah jo. we doen allemaal wel eens stomme dingen. Lachen
daar leer je weer van Lachen
als je je er echt rot onder voelt, kan je altijd kaartje schrijven en er nog even opzetten dat het je spijt Lachen dat vinden ze vast leuk!

en volgende keer even tot tien tellen en hieraan denken. Lachen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:18

marleen_88 schreef:
Dapy schreef:
Hoe oud ben jij dan dat je daar zit, en waarom mag je geen gsm ? Is dat leeftijdsgebonden ?

Wat maakt dat nou uit dat hij daar woont? Scheve mond
Heeft toch geen toevoeging aan dit topic. Verward

[edit] heule domme typo. Nagelbijten / Gniffelen

Dat was de vraag helemaal niet ? de vraag was of het leeftijdsgebonden, de zin daarvoor was om het op te bouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:32

Volgens mij moet je idd een handtekening hebben van een begleider of toeziend voogd,
met name om deze mensen te beschermen en deze ellende te voorkomen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:09

suze_ schreef:
ah jo. we doen allemaal wel eens stomme dingen. Lachen
daar leer je weer van Lachen
als je je er echt rot onder voelt, kan je altijd kaartje schrijven en er nog even opzetten dat het je spijt Lachen dat vinden ze vast leuk!

en volgende keer even tot tien tellen en hieraan denken. Lachen

Lijkt mij een goed idee..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 07:41

Ochjeetje, kan me voorstellen dat je je er niet prettig onder voelt. Je hebt blijkbaar een enorm gat in je hand en krijgt maar €15 pw te besteden..dat zal een reden hebben, vast iets om je een andere structuur in je leven aan te brengen.
Ik denk zodra jij weet waarom je bepaalde acties doet en dat aan je leiding uitlegt, ze vast stukken milder zullen zijn Knipoog kijk, het blijft een vertrouwenskwestie, maar dat doen ze vast nie om je te pesten Knipoog
Hopelijk kan de leiding het regelen met T-Mobile.
Wat ik me afvraag he, je mag geen gsm, ook niet 1 met beltegoed? (zodat je niet in schulden terechtkomt?) maar hoe is het mogelijk dat je wel zelf een abbo kon afsluiten, neemt de leiding je dan niet in bescherming door je gegevens van bank achter te houden oid? (excuus voor deze vraag mss, maar probeer even met je mee te denken, hihi)..

Je excuses aanbieden doet vaak wonderen, maar dan moet je wel weten waarvoor je excuses maakt en waarom je het toch gekocht hebt..veel succes.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 08:46

Amy77 schreef:
Wat ik me afvraag he, je mag geen gsm, ook niet 1 met beltegoed? (zodat je niet in schulden terechtkomt?) maar hoe is het mogelijk dat je wel zelf een abbo kon afsluiten, neemt de leiding je dan niet in bescherming door je gegevens van bank achter te houden oid? (excuus voor deze vraag mss, maar probeer even met je mee te denken, hihi)..

Je excuses aanbieden doet vaak wonderen, maar dan moet je wel weten waarvoor je excuses maakt en waarom je het toch gekocht hebt..veel succes.

Ik heb wel een gsm/mobieltje met beltegoed, alleen ik liet me verleiden door het feit dat het abo €15,= per maand is... en tja, daar ben ik dus de boot mee in gegaan. Ik moet nu dat beltegoed-mobieltje houden en het abo-mobieltje weer inleveren!

Alleen: is het niet zo dat als je eenmaal een contract hebt ondertekend voor 2 jaar, dat je er ook 2 jaar er aan vast zit? of kan je dat voortijdig met wettelijke middelen ongedaan maken? Denk dat ik ook het bankpasje maar inlever dat ik nu nog in mijn portemonnee heb zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:20

Fouten zijn ervoor om van te leren. En dat heb je nu vast gedaan. Gewoon even rustig afwachten of de leiding voor je kan regelen dat het contract ongedaan gemaakt kan worden. En zo niet, dan kun je bv vragen of ze het geld voor je abbo in willen houden op je weekgeld, zodat je niet extra in de problemen komt. Harde les dan, maar probeer het positief te zien: dit overkomt je niet nog een keer!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:36

Geloof me ik ben ook groepsleiding en heb al heel wat raardere dingen mee gemaakt...
Meestal kunnen ze dit wel ongedaan maken en moet het niet een groot probleem zijn... Ga eens praten met de groepsleiding over hoe je je hieronder voelt dan kom je al een heel eind bij ze... !!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 15:55

Nou we hebben om de tafel gezeten, en nu gaan ze een mannetje voor me regelen die alles weer wettelijk terug kan draaien........ nou maar hopen dat het lukt Bloos

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:57

De meeste contracten kun je binnen de week opzeggen denk ik...

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:59

Misschien maar beter dat ze er achter gekomen zijn. Want anders had je wel vast gezeten aan dat abonnement wat je niet kan betalen. Nu kunnen ze iemand voor je regelen die het terug kan draaien.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 16:01

Ja, en de rekeningen die ik kreeg moest ik maar doorgeven aan de leiding..... ik moest me er maar niet meer mee bemoeien en geen zorgen maken Lachen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:02

Ik zou ze heel dankbaar zijn. Misschien een lief kaartje of briefje schrijven.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:04

je gaf net zelf al aan dat je die 15 euro niet kon opbrengen omdat je een gat in je hand hebt, dat zou ik bij mezelf na gaan denke waarom heb ik hem gehaald als ik hem niet kan betalen ?? zowiets doe je niet zomaar:) nu hopen of de leiding kan regelen dat het contract ongedaan gemaakt kan worden ( denk niet dat het zn groot probleem zou zijn )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:07

Het zal vast wel opgeheven kunnen worden, normaal zou je er nog binnen 7 dagen vanaf moeten kunnen komen. En mss dat ze zich in jouw geval coulant zullen opstellen, je zal vast niet de eerste zijn die een telefoon koopt zonder toestemming.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 16:10

Had gister een brief gekregen van T-Mobile dat mijn klantgegevens al in hun systeem stonden... of maakt dat niks uit?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:00

HorseyDude schreef:
Ja, en de rekeningen die ik kreeg moest ik maar doorgeven aan de leiding..... ik moest me er maar niet meer mee bemoeien en geen zorgen maken Lachen

Even je eigen quote aanhalen. Is dan wel geen rekening, maar als je die brief nu doorgeeft aan degene die het voor je verder met T-mobile zou afhandelen kan die het verder allemaal nagaan..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 19:25

Het spijt me zeer dat ik dit topic even omhoog moest kicken maar ik ben EINDELIJK uit het systeem gezet!!! Ik krijg dus geen rekeningen meer... hopelijk! OEF, dat doe ik dus effe nooit en nooit meer! Dus wat hebben we geleerd hiervan??? Haha!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:31

Goed zo Ja
Kijk je hebt dan misschien wel een fout gemaakt, maar je ziet tenminste wel in dat je fout bent geweest.
Dat is toch al een hele stap vooruit? Lachen
Fijn dat de leiding het heeft kunnen regelen, heb je je excuses nog gemaakt?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 19:33

Tuurlijk, ik en mijn begeleidster hier nog net op bed met elkaar over gehad. Ze gaat wat regeltjes opstellen zodat het niet meer gebeurd.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:35

Nou dan is het toch helemaal goed gekomen? En je hebt er ook nog wat van geleerd.