Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Oh, wat ben ik stom geweest, ik woon in een gvt en ik had achter de mensen om die er werken een andere telefoon gekocht TERWIJL DAT HELEMAAL NIET MOCHT! Nu proberen ze het abbonement weer op te heffen van de telefoon! Leiding was wel erg boos op me... (was een abo van €15,= van T-Mobile...)
WAT NOU?
Ivonka schreef:HorseyDude schreef:Oh, wat ben ik stom geweest, ik woon in een gvt en ik had achter de mensen om die er werken een andere telefoon gekocht TERWIJL DAT HELEMAAL NIET MOCHT! Nu proberen ze het abbonement weer op te heffen van de telefoon! Leiding was wel erg boos op me... (was een abo van €15,= van T-Mobile...)
WAT NOU?
Ja, wat wil je? Dat ze hem opheffen (als dat nog lukt) of houden???
Heb je dus niet goed over de gevolgen nagedacht

dat vinden ze vast leuk!
marleen_88 schreef:Dapy schreef:Hoe oud ben jij dan dat je daar zit, en waarom mag je geen gsm ? Is dat leeftijdsgebonden ?
Wat maakt dat nou uit dat hij daar woont?
Heeft toch geen toevoeging aan dit topic.
[edit] heule domme typo.
suze_ schreef:ah jo. we doen allemaal wel eens stomme dingen.
daar leer je weer van
als je je er echt rot onder voelt, kan je altijd kaartje schrijven en er nog even opzetten dat het je spijtdat vinden ze vast leuk!
en volgende keer even tot tien tellen en hieraan denken.
kijk, het blijft een vertrouwenskwestie, maar dat doen ze vast nie om je te pesten 
Amy77 schreef:Wat ik me afvraag he, je mag geen gsm, ook niet 1 met beltegoed? (zodat je niet in schulden terechtkomt?) maar hoe is het mogelijk dat je wel zelf een abbo kon afsluiten, neemt de leiding je dan niet in bescherming door je gegevens van bank achter te houden oid? (excuus voor deze vraag mss, maar probeer even met je mee te denken, hihi)..
Je excuses aanbieden doet vaak wonderen, maar dan moet je wel weten waarvoor je excuses maakt en waarom je het toch gekocht hebt..veel succes.
HorseyDude schreef:Ja, en de rekeningen die ik kreeg moest ik maar doorgeven aan de leiding..... ik moest me er maar niet meer mee bemoeien en geen zorgen maken