Je eerste vriend de ware?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Re: Je eerste vriend de ware?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:48

Ik weet het ook niet, denk het wel, is ook mijn eerste vriendje Haha!

Gaan nu 7 jaar met elkaar, ik ben nu 22 en hij is 26 .... Clown

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:51

Toen ik 14 was, bijna 15 en mijn huidige vriend 16 hebben we wat gekregen, hij was uberhaupt mijn eerste echte vriendje te noemen (wel "vriendjes gehad van 2/3/4 weken, maar jeetje wat was dat een gepruts vergeleken met deze relatie!) Wij zijn inmiddels ruim 4,5 jaar samen, en wonen net een maandje samen.

De ware, ach... ik heb daar nooit over nagedacht. We hadden gewoon wat ,en zolang ik me er fijn bij voelden, we veel bleven praten als iets dwarszat maar vooral veel plezier maakten, zorgden dat er geen sleur in kwam en ik hem miste als hij er neit was, liep de boel gewoon lekker. Ik ga niet stil staan bij "wat als, of wil ik dit echt(naja, soms een beetje over nagedacht maar sel tot steeds dezelfde conclusie gekomen) En nu is het alweer 4,5 jaar!! het lijkt nog maar pas geleden dat we samen kwamen, de tijd gaat zo snel! en het loopt gewoon lekker, ik zou niet zonder hem kunnen!

Hij is overigens wel een half jaar naar de filipijnen geweest voor stage, maar dat vonden we wel een goede test voor onze relatie, en sindsdien ben ik er al helemaal van overtuigd dat we gewoon samen horen, en dat dit ook echt is wat ik wil. Onze relatie is sindsdien ook alleen nog maar beter geworden!!

Ik zou zeggen niet te veel over na denken, laat het gewoon over je heen komen en blijf altijd goed met elkaar praten!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:56

Mijn tante leerde haar man kennen toen ze 16 waren. Het was haar eerste vriendje en uiteindelijk zijn ze getrouwd en hebben nu 3 kinderen.
Ik ben ruim 5 jaar samen geweest met mijn ex, velen zagen ons trouwen.. velen ook niet.

Mijn huidige vriend voelt echt heel goed, hoewel we nog niet zo lang samen zijn, maar ik hoop dat dit echt de ware is!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:58

Mijn vriend is mijn eerste vriendje. Ik ook zijn eerste vriendin. Heb nooit scharrels oid gehad. We zijn nu 5 jaar samen, vanaf dat we beide 18 waren en wonen nu ruim een jaar samen. Ik zie ons samen zeker wel samen oud worden Lachen.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 07:09

Nee mijn eerste vriend was niet de ware (en gelukkig ook niet) heb me zoveel meer kunnen ontwikkelen toen de relatie met hem uit ging. We hebben een hoop meegemaakt samen en is op deze manier beter.
Moet ook zeggen dat ik veel geleerd heb uit andere relaties en dit dus ook niet had willen missen...

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 08:59

Tja wanneer is iemand de ware voor je? Ik heb nu 2 jaar met mn vriend, we zijn samen heel gelukkig en ik denk niet dat we snel nog uit elkaar zullen gaan(kan in ieder geval geen reden bedenken waarom. Volgens mij zijn we alle redenen al weles gepasseert Clown ).
Maar ik en mn vriend zijn niet het perfecte koppel. Het is niet zo dat mensen hebben gezegt: 'goh zou dat geen leuk stel zijn'?

De ware misschien niet. Maar ik denk wel dat onze relatie nog lang gaat duren en misschien wel voor altijd Lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:07

Ik zou het niet weten. Ik kreeg wat met m'n huidige vriend toen we allebei 17 waren, dat is nu bijna 9 maanden geleden, we zijn nu allebei 18. Hij is wel m'n eerste serieuze vriend, simpelweg omdat ik daarvoor nooit serieus was. *LOL* Nee maar zonder gekheid, ik had daarvoor nooit zin in iets vasts. Ik vraag het me wel af, of dit voor altijd gaat zijn. Ik zou nu ja zeggen, maar je weet het natuurlijk nooit. Het voelt gewoon goed, nu. Omdat we nog thuis wonen en we elkaar vaak alleen 's avonds zien en soms een hele dag. Maar hoe zou dat zijn als we samen zouden gaan wonen. Zou het dan nog steeds zo goed gaan? Zijn natuurlijk wel dingen waar je over nadenkt. We wachten het af. Lachen

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:37

Mijn vriend is mijn eerste echte vriend.
Ik was 16 toen ik hem leerde kennen en hij 19. Ik ben nu 20 en hij 23 en we wonen sinds een maand samen.
Daarvoor wel scharrels gehad (en een heleboel ook Knipoog ) .. Maar ik leefde er eigenlijk maar wat op los, was helemaaal niet op zoek naar een relatie. En tsjaa.. Het overkwam ons gewoon.

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:03

Mijn eerste vriend was niet mijn ware. Toen dacht ik van wel. We hebben ruim 4 jaar samen gewoond toen ik het over liet gaan. Het begon me meer en meer te benauwen. Daarna nog een vriend gehad en bij de derde serieuze vriend wist ik pas wat echte liefde was. Maar door pech en omstandigheden heeft het niet zo mogen zijn. Als ik er op terug kijk, is hij nog steeds mijn ware, zo zoals het in een relatie moet zijn. natuurlijk tot ik iemand tegen kom die dan mijn ware blijkt te zijn... Knipoog Clown

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:17

Mijn man was mijn eerste échte vriend.
Daarvoor wel wat scharreltjes gehad.
We zijn as september alweer 20 jaar getrouwd Haha!

En we zijn nog net zo verliefd en gelukkig als toen we zo jong waren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:20

Mijn ex leerde ik kennen toen ik 19 was bijna 20. Velen zagen ons ook trouwen, baby`s krijgen e.d
Helaas heeft hij het 3,5 week geleden uitgemaakt wat voor mij en voor anderen als een shock kwam.
Of hij de ware was, geen idee? Ik ben van mening dat als je ECHT bij elkaar hoort, je ook wel weer bij elkaar terugkomt. Dat kan over een jaar zijn kan ook over 20 jaar zijn. Ik zie wel..
Ben nu aan het daten met mijn *voorlopige* prins..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:22

mijn zusje gaat as vrijdag trouwen met haar eerste vriendje. sinds haar 16de, ze zijn bijna 10 jaar samen nu en hebben een dochtertje van 8 maanden. het kan dus Haha!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:23

Haha, met mijn eerste vriend is het sinds gister over. Dankzij een hele stomme fout van mij, maar dat doet er niet toe.
Mja, het zou zomaar kunnen dat we over een week weer een relatie hebben. Aangezien het nu al 2x aan/uit is geweest. Clown
Heerlijk die knipperlicht relaties. Vork

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:44

Mijn ouders waren ook elkaars eerste liefde, en zijn ook nog altijd samen Haha! alweer 28 jaar getrouwd deze maand Lachen Mijn huidige vriend is wel mijn ware Lachen maar niet mijn eerste vriend.
Ik was 16 toen ik mijn eerste relatie kreeg, dat heeft 3,5 jaar geduurd. Nu ben ik 1,5 jaar samen met mijn huidige vriend waarvan we alweer ruim een jaar samen wonen. Wij hebben het ook over toekomstplannen als trouwen etc. Dus ja, ik zie mij met mijn vriend zeker oud worden

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:56

mijn eerste vriendje was zeker niet de ware voor me...hij wou niet dat ik bij de paarden rondliep of tussen andere beesten moest enkel bij hem zijn etc...

Haha! de vent die ik nu heb is echt mijn kanjer mijn alles....we zijn bijna idem aan elkaar en dat is gewoon zo fijn...
hij is in mijn ogen dan ook echt de ware voor mij...we zijn al keer samen wezen paard hobbelen enz en hij is gewoon geweldig we zijn al bijna 1,5 jaar samen en t gaat gewoon zo goed..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:52

Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn eerste échte vriendje, maar of dit de ware is? Geen idee, voorlopig is hij een blijver, maar je weet natuurlijk nooit wat er allemaal kan gebeuren. Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:57

M'n eerste vriend was niet de ware, het was echt een flut relatie.
Met m'n vriend van nu heb ik echt het idee dat het de ware is Lachen
We hebben af en toe een dipje maja welke relatie niet?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 18:05

wirona schreef:
Mijn man was mijn eerste échte vriend.
Daarvoor wel wat scharreltjes gehad.
We zijn as september alweer 20 jaar getrouwd Haha!

En we zijn nog net zo verliefd en gelukkig als toen we zo jong waren Knipoog

Wauw! Dat is romantisch!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:09

Mijn allereerste lief is ondertussen mijn verloofde Haha! We zijn nu vier jaar samen, maar hadden daarvoor zowat een knipperlichtrelatie, wat voor ons niet echt meetelde...

We zijn beginnen knipperlichten toen ik 13 was en hij 15. En hadden een serieuze relatie toen ik 15 was en hij 17. Ondertussen heb ik geen andere vriend gehad, hij wel een andere vriendin, maar toen was ie stomdronken dus dat telt voor hem niet zegt hij Haha!

Dus ja, nu ben ik er 19 en ga mijn mijn eerste echte vriend, mijn ware liefde trouwen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:16

Mijn eerste vriendje had mijn ware kunnen zijn. Zij het niet dat hij een ongeluk heeft gehad, en dat niet heeft overleefd.
Op dat moment was hij op vakantie met zijn ouders. We waren beide nog jong (15, bijna 16 en 16, bijna 17) en hadden een jaar verkering. Daarvoor kende we elkaar al heel wat jaartjes.
Ik was er kapot van.
een jaar later kreeg ik een nieuwe vriend. vanaf het begin al het gevoel gehad dat hij het niet helemaal was , toch wel een leuke tijd gehad samen (3 jaar) maar op het einde was het echt niks meer, en werd ik gek van hem (en hij ws ook van mij).
Mijn huidige vriend is wel een jongen met wie ik de rest van mijn leven kan delen. Zo voelt het immers nog steeds na 4 jaar (waarvan 2,5 / 3 jaar in 1 huis wonen, ik woon bij mijn schoonouders).
Eigenlijk is hij mijn 3e serieuze vriendje.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:22

Ik destijds 17, vriendlief 23, negen jaar later getrouwd, inmiddels 15 jaar samen en trotse ouders!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:00

Naast wat scharrels heb ik inmiddels meer als 6 jaar geleden mijn vriend ontmoet en we zijn nog altijd samen. De plannen liggen er om over een jaar samen te wonen.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:03

hahaha Clown daar is bij geen sprake van Bloos ....ik ken ook bijna niemand in mijn omgeving die dat wel heeft Tong uitsteken

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:23

jep, mn ouders mn moeder was 15 en mn vader 16 ze zijn nog steeds bij elkaar, moeder is bijna 40 en vader is net 41

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:29

Ik heb dit jaar een relatie van 4 jaar achter de rug, het was niet mijn eerste vriendje overigens, maar wel 1 waar ik toch wel heel veel voor heb gevoeld, zeker in het begin. Maar er kwamen steeds meer leugens, heb hem zo vaak kansen gegeven. Er kwam een moment dat ik het niet meer kon trekken en toen zijn we uit elkaar gegaan, hij was het er helemaal mee eens.
Nadeel is dat wij sinds vorig jaar een koophuis hebben en hier dus nu heel veel problemen door hebben gekregen en waar we nog lang niet uit zijn.

Sinds kort heb ik een nieuwe relatie, maar die jongen heb ik 4 weken gezien, waarvan we elkaar 2 hebben gezien en nu zit hij in Uruzgan en komt in december pas terug, dus ben benieuwd hoe alles verder gaat.