Evelijn schreef:Jemig dames, dat jullie die situatie laten bestaan. Zijn jullie zo lamgeslagen dat jullie niet realiseren dat dit geen leven is. Jezelf maar laten gebruiken als voetveeg, PinkyBubble, dat is echt triest. Ik weet niet of ik hier nou om moet gaan zitten huilen of kwaad moet worden.
Waarom niet gewoon erkennen dat het samenwonen is mislukt. Tja dan moet je waarschijnlijk weer terug naar pa & ma. Dan leidt je gezichtsverlies naar de buitenwereld toe.
Hij verandert niet! Probeer niet de reddende engel te zijn; reddende engels zijn meestal doodongelukkig. Het leven is al lastig genoeg om zelf gelukkig te zijn, dan moet je niet de verantwoordelijkheid willen nemen voor het geluk van iemand anders. (Zeker niet als deze al volwassen is!)
Een relatie weggooien... tja wat is een relatie als jij zo ongelukkig bent en hij dat niet eens ziet. Dat is geen relatie. Dat is een mooi laagje voor de buitenwereld. Jij bent zelf als mens meer dan genoeg, daar heb je die vent echt niet voor nodig.
Een relatie moet iets toevoegen en niet van alles van je afnemen.
Daar heb je gewoon gelijk in, en dat geef ik toe, het is triest. En ik zou er kwaad om worden.
Maar ik weet niet of ik al echt na nog maar 4 maanden kan zeggen dat di tmislukt is, dit weet ik gewoon nog niet voor mijzelf.. Het is gwoon moeilijk

).