Ruzie met Vodafone...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 15:30

Zo had ik dat laatst ook, vodafone abbo, ik zou er 170 euro over heen zitten!!!! Mijn ouders betalen mijn abbonement, en omdat ik af en toe wel veel kan bellen, zijn ze daar gewoon ing etrapt en ben ik mijn abbo kwijt.

Ik weet wel zeker dat ik die maand over me tegoed heen zat, een euro'tje of 50, maar 170...

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 15:32

Saskia9 schreef:
maar bij het zien van mijn nummer weten ze vast wel wie ik ben toch Tong uitsteken

nee serieus,ze geven daarna aan dat er storing is.. zucht...

jaa eerst een storing van 5 dagen dat ze achter lopen daarna 4 en nu 3 en nu zie je niks mee, maar hoe weet ik mijn tegoed dan? ja dan sms ik maar in de rondte terwijl ik me god niet weet hoeveel bg ik nog heb Huilen van het lachen ja dan zit je er makkelijk overheen Nagelbijten / Gniffelen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 15:58

Mij zijn ze vanaf het moment dat het kan gewoon kwijt als klant..

Ik voel me nu echt zwaar in de maling genomen door deze lui.. Ik blijf maar bellen met de klantenservice en iedere keer kunnen ze niks voor me doen..

En maar de rekening betalen en niet kunnen bellen.. Nouja.. Prima hoor.. Dikke doei, ik ben er klaar mee!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 16:13

ja precies!

Eerder had ik er nooit problemen mee,maar de laatste tijd..verschrikkelijk!!

Ik ga mijn abbo ook opzeggen als dat kan,heb hem pas per 1 juni,maar wil hier gewoon vanaf.desnoods span ik iets aan want ik vind dit niet normaal...

Als jezelf nergens bij kunt,is het voor hun gemakkelijk om maar een extra bedrag erbij neer te zetten,en fouten maakt niemand daar..en toezeggingen doen ze ook al nooit,en die ene collega die werkt er opeens niet meer...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:14

Nou moet IK gaan bellen met netwerkbeheer.. En hij kon niet doorverbinden omdat het druk was daar..

Ik ben pas 4x verbroken vandaag hoor, daar niet van Clown

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 16:25

haha ja precies!
KLANTENSERVICE heet het toch????

Nou,ik heb mijn geld terug gevorderd,want heb immers al de rekening betaald die ik normaal ook kwijt ben,over 5 minuten heb ik vakantie en dan bekijken ze het maar even.. stelletje zeikers...
ik neem me mobiel niet eens mee naar Turkije,want dan zal het helemaal een ramp worden...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:29

Niks service, ergernis..

Ik was altijd heel tevreden, maar het gaat me langer hoe meer irriteren..

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:39

angelaatjuh schreef:
Ze hadden me in januari ergens gebeld of ik mijn abbonemment niet wou veranderen omdat ik er telkens over heen zat. maar ik snap ten 1e niks van die rekeningen en ten 2e snap ik de overige kosten niet Nagelbijten / Gniffelen

Ik had vroeger (3 jaar terug ongeveer) ook vodafone, mijn rekeningen waren altijd absurd hoog!
Zou een bundel hebben sms+bellen samen voor zo'n 23 euro, voor de koop gevraagd of dat alle kosten dan waren? dat was zo zei de verkoper.

Tot de rekeningen binnen kwamen, belde toen ook wel redelijk veel maar de rekeningen waren absurd hoog, tegen de 100 euro zeker! (met 1 minuut bellen ben je al zeker een euro kwijt)
Daarom ben ik toen me abonnement af was gelopen meteen gestopt en wat goedkopers gezocht, zit nu bij simyo en dat bevalt erg goed.

Ik zou als ik jou was zodra je het abonnement stoppen kan, gewoon stoppen ,want ze beroven je echt van je eigen portemonnee. Ik heb altijd problemen met ze gehad en ben zo te zien niet de eerste, het is gewoon een slechte maatschappij.

* Sorry moest er echt ff uit* Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:50

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:53

angelaatjuh schreef:
wil ik op internet kijken naar mijn verbruik en tarieven staat dit er:

Let op
Beste klant,

Het is op dit moment, door een technische storing, niet mogelijk om de actuele stand van je tegoed te tonen. Het tegoed zal daardoor altijd als nul worden weergegeven. We werken hard aan een oplossing en verwachten je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.

eigelijk zouden we met zn allen even een klacht in moeten dienen op een jaar gratis bellen Duivel

Dat staat er nu al bijna 4 maanden.
Je kunt al ruim 4 maanden je saldo niet correct opvragen. Ik heb er ook al tijden problemen mee.
Ik krijg de klantenservice nieteens te pakken Verward Kan dat uberhaupt nog via 1200? Verward
Ik ben al 20 keer door dat menu gegaan maar ik kom er nieteens meer uit.

Ik heb juist het tegenovergestelde als jullie: Ik durf nieteens meer te bellen omdat ik bang ben over mijn tegoed heen te gaan, waardoor ik er van de week achter kwam dat ik nog ruim 50 euro had staan Huilen van het lachen Snel opmaken dus.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:59

Nou, omdat ik dus thuis niet kan bellen, hou ik dus belminuten over.. Ik wil ze wel opmaken, maar door geen bereik kan ik ze niet opmaken Huilen van het lachen

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:26

Cayenne schreef:
Dat staat er nu al bijna 4 maanden.
Je kunt al ruim 4 maanden je saldo niet correct opvragen. Ik heb er ook al tijden problemen mee.
Ik krijg de klantenservice nieteens te pakken Verward Kan dat uberhaupt nog via 1200? Verward
Ik ben al 20 keer door dat menu gegaan maar ik kom er nieteens meer uit.

Dit kan nog hoor, ik heb ze net nog gebeld Ja en werd dit keer heel netjes geholpen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:08

Mijn abbonemment loopt nog 2 jaar *zucht*

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:15

Schakel iemand in die hoger staat dan dit,
een advocaat klinkt zo overdreven maar anders zou ik het ook niet weten.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:17

Ik heb verder geen problemen met Vodafone. Het zou alleen helpen als je je saldo weer in de gaten kunt houden.
Ook omdat ik nog weleens telefoontjes buiten mijn tegoed moet plegen. Dan wil ik toch wel graag weten hoe ik ervoor sta.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:25

Ik krijg er ook schoon genoeg van. Boos!
Ik bel nooit meer dan mijn bundel (meestel veel minder) en ik heb zo'n blok voor "onbeperkt" internetten. Elke maand is mijn rekening 10 euro duurder. Niet zo heel veel maar was toch benieuwd hoe dat toch kon. Als ik dan bel met de klantenservice dan is het standaardantwoord dat ik dan waarschijnlijk te veel internet.
Nou internet ik er wel elke dag mee (ongeveer een uurtje), maar dan moeten ze het niet onbeperkt noemen. Heel ondoorzichtig allemaal, vertrouw ze voor geen meter!
En je moet het maar van ze aannemen, een uitdraai oid is al helemaal onmogelijk! Huilen

Nog een jaar, dan loopt mijn abb af... Tong uitsteken

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:32

Ik snap echt helemaal niet dat er zovelen zijn die problemen begaan met vodafone.

Vriendlief zit ook bij vodafone sinds vorig jaar en geen enkele keer problemen (hiervoor zat ie jaaaaren bij kpn, en ook bij kpn nooit geen klachten oid).

Het kan best wel zijn dat vodafone eens storing hebben/krijgen, maar dat zal elke provider wel hebben niet waar ? En over dat velen niet kunnen inloggen op myvodafone zal waarschijnlijk wellicht aan je inlogcodes kunnen liggen, vriendlief heeft dit ook gehad en lag dus welliswaar niet aan vodafone maar aan je eigen inlog-codes. Moet je wel zelf goed instellen anders kom je er gewoon weg niet op.

Vriendlief komt nooit over zijn tegoed heen (belt en smst ook vrij weinig) en krijgt van vodafone elke maand een melding van ''Je nieuwe rekening staat weer voor je klaar''.

Maar goed als het alleen aan vodafone ligt dat geloof ik dusdanig echt niet want je hebt tig anderen providers die net zo hard ook storingen etc kan hebben, en tsja ze proberen storingen te verhelpen en op te lossen maar soms duurt dat wat langer dan nodig is.

Ik denk dat de TS even moet uitzoeken dat ze een of andere hacker heeft die op haar kosten belt ??

Sterkte TS vind het wel vervelend voor je.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:35

Ik heb vodafone altijd al k*t gevonden, ben ook erg happy dat ik niet zelf bij hun zit, maar dat even offtopic

ontopic, ik zou een simkaartje halen, die in je telefoon doen, komende maand prepaid bellen (desnoods hele andere provider) en dan eens afwachten wat er met je volgende tel. rekening gebeurd... (voor jezelf ook even opschrijven wanneer je die andere simkaart erin doet, desnoods de eerste dag even je moeder bellen, dat je dus ook kunt aantonen dat je vanaf die dat met een ander nummer belt)

zou toch wat worden als vodafone ondanks de zovele problemen waar ze nu me kampen ook nog eens een slaatje gaan slaan uit de mensen die er toch al onnodig onder lijden dat ze bij zo'n slechte provider zitten Nagelbijten / Gniffelen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:36

Ik geloof best dat ook andere providers wel eens storing hebben.
Maar dezelfde storing al voor 4 maanden lang? (en ze hebben al meerdere malen beloofd dat het binnen een week zou worden opgelost) Nee sorry, daar geloof ik inmiddels niet meer in Clown

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:38

dan heeft half bokt/nl een stalker denk ik. Klantenservice is gewoon om te janken bij vodafone. Ben er veeeels te lang lid van geweest.

Ik wou mijn abbo opzeggen wat per brief moet, heb ik 4x op moeten sturen omdat ze hem zogenaamd niet hadden, toen heb ik het via de postmeneer laten doen die dan een handtekening als bevestiging vraagd en toen hadden ze hem. was het 3 dagen te laat. (omdat je 3 maanden vtv op moet zeggen) Dus toen werd ie alsnog verlengd....... Verdrietig

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:44

_Zsazsa_ schreef:
dan heeft half bokt/nl een stalker denk ik. Klantenservice is gewoon om te janken bij vodafone. Ben er veeeels te lang lid van geweest.

Ik wou mijn abbo opzeggen wat per brief moet, heb ik 4x op moeten sturen omdat ze hem zogenaamd niet hadden, toen heb ik het via de postmeneer laten doen die dan een handtekening als bevestiging vraagd en toen hadden ze hem. was het 3 dagen te laat. (omdat je 3 maanden vtv op moet zeggen) Dus toen werd ie alsnog verlengd....... Verdrietig

En je had zeker geen kopieën van je brieven? Nagelbijten / Gniffelen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:50

Mijn rekening klopt ook niet. Heb een abo van 18,95 en een rekening van rond de 40 euro terwijl ik de simkaart al 2 maanden in mn agenda heb zitten omdat ik een nieuw abo heb en deze heb opgezegd. Ik weet dus heel zeker dat ik er afgelopen maand niet mee gebeld heb! Wordt doodmoe van dat gezeur van vodafone.

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:52

Ik heb het ook gehad bij Vodafone. Ik had rekeningen van wel 200 euro. En daar klopte niks van. Heb toen mijn abonnement afgekocht voor 350 euro. Toen was ik er van af dacht ik. Nou mooi niet hadden ze er een bkr regerstratie van gemaakt! Dus kon ik geen hypotheek opnemen. Uren weer achteraan gebeld. Voor mij nooit meer vodafone!

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:52

nixx schreef:
Mijn rekening klopt ook niet. Heb een abo van 18,95 en een rekening van rond de 40 euro terwijl ik de simkaart al 2 maanden in mn agenda heb zitten omdat ik een nieuw abo heb en deze heb opgezegd. Ik weet dus heel zeker dat ik er afgelopen maand niet mee gebeld heb! Wordt doodmoe van dat gezeur van vodafone.

Inderdaad dat had ik ook! Ik had mijn simkaart toen ook een tijdje weggelegd en gebeld met pre paid kaart van hi! En nog was ik zoveel geld kwijt! Echt vaag hoor!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:57

Heb niet alle reacties gelezen, maar ik zal even melden dat ik ook echt serieuze problemen met vodafone heb gehad.

Ik heb nu al mn 3e (!) simkaart met hetzelfde nummer, maar elke keer als ik het buitenland inga (al is het maar 2 km over de grens) dan kapt mn hele sim ermee. Om vervolgens thuis op de mat een brief te ontvangen dat ik per direct mn abbo opgezegt zou hebben! Verward En dat dan elke keer wanneer ik de grens overga Gestoord
Vervolgens ga je de vodafone site op om een mail te zenden (want tsja.. bellen kan je niet meer in het buitenland) en dan moet je die vervolgens bevestigen met de sms code.. uhh yeah right.. hoe kan je nou ooit een sms ontvangen als je sim het niet meer doet! Ooit bij stil gestaan dat DAT juist het probleem kan zijn?!
Teruggekomen in Nederland meteen contact op genomen met vodafone.. Net zoals die brieven al zeiden had ik op de dag dat ik in het buitenland was mn abbo opgezegt Verward
Pff gare kwestie daar..
Ben naar de vodafoneshop gegaan en die hadden me een nieuwe sim gegeven met hetzelfde nummer en het abbo er weer opgezet (tot 2x toe) En tot nog toe heeft die sim het nooit in het buitenland gedaan, het is nu al 2x gebeurd dat op het moment dat ik de grens overttrek mn abbo opgezegt word. Maar ookal was mn abbo zogenaamd opgezegt.. ik kreeg de eerste maanden nog wel steeds gewoon 3 rekeningen binnen van mn abbo's! Want ja, ik had zogenaamd 3 abbo's nu op hetzelfde nummer Sigaar

Ik hoop dat het verhaal duidelijk is, beetje moeilijk typen en uit te leggen Tong uitsteken
Het zijn in ieder geval een stel mafioso's daar!