Ik weet wel zeker dat ik die maand over me tegoed heen zat, een euro'tje of 50, maar 170...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:maar bij het zien van mijn nummer weten ze vast wel wie ik ben toch
nee serieus,ze geven daarna aan dat er storing is.. zucht...
angelaatjuh schreef:Ze hadden me in januari ergens gebeld of ik mijn abbonemment niet wou veranderen omdat ik er telkens over heen zat. maar ik snap ten 1e niks van die rekeningen en ten 2e snap ik de overige kosten niet
angelaatjuh schreef:wil ik op internet kijken naar mijn verbruik en tarieven staat dit er:
Let op
Beste klant,
Het is op dit moment, door een technische storing, niet mogelijk om de actuele stand van je tegoed te tonen. Het tegoed zal daardoor altijd als nul worden weergegeven. We werken hard aan een oplossing en verwachten je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
eigelijk zouden we met zn allen even een klacht in moeten dienen op een jaar gratis bellen
Cayenne schreef:Dat staat er nu al bijna 4 maanden.
Je kunt al ruim 4 maanden je saldo niet correct opvragen. Ik heb er ook al tijden problemen mee.
Ik krijg de klantenservice nieteens te pakkenKan dat uberhaupt nog via 1200?
Ik ben al 20 keer door dat menu gegaan maar ik kom er nieteens meer uit.
_Zsazsa_ schreef:dan heeft half bokt/nl een stalker denk ik. Klantenservice is gewoon om te janken bij vodafone. Ben er veeeels te lang lid van geweest.
Ik wou mijn abbo opzeggen wat per brief moet, heb ik 4x op moeten sturen omdat ze hem zogenaamd niet hadden, toen heb ik het via de postmeneer laten doen die dan een handtekening als bevestiging vraagd en toen hadden ze hem. was het 3 dagen te laat. (omdat je 3 maanden vtv op moet zeggen) Dus toen werd ie alsnog verlengd.......
nixx schreef:Mijn rekening klopt ook niet. Heb een abo van 18,95 en een rekening van rond de 40 euro terwijl ik de simkaart al 2 maanden in mn agenda heb zitten omdat ik een nieuw abo heb en deze heb opgezegd. Ik weet dus heel zeker dat ik er afgelopen maand niet mee gebeld heb! Wordt doodmoe van dat gezeur van vodafone.