Tekst muur slaapkamer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Re: Tekst muur slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:16

Ik wil dit ook al een hele tijd Haha!
Ik heb alleen ook nog geen geschikte tekst.
Dus nu kan ik hier even inspiratie opdoen!! Haha!

Uthrick

Re: Tekst muur slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:12

Ik ben onlangs verhuisd van een kleine studenten kamer naar een eigen appartementje. Vriendinnen kwamen helpen verven en vroegen of ze de slaapkamer mochten doen.Van mij wel, alle hulp is welkom.
Ik kreeg als angstige vermoedens toen ik ze grote lol in de slaapkamer hoorde hebben en toen ik voor 3 dagen een slaapkamer verbod kreeg, kreeg ik het helemaal wat benauwd.

Gelukkig is het resultaat heel leuk en orgineel geworden. Ja
Mijn lange slaapkamerwanden zijn lichtpaars ( wel echt paars, geen lila) met op beide zijden 3 vakken die donkerpaars en wit omrand zijn. In het witte zit glitter.
De korte wand waar mijn bed met het hoofdeinde tegenaan staat is donkerpaars, in het midden een strook lichtpaars, daarin staat dan weer met donkerpaars en in sierlijke letters LOVE geschreven en in het klein daaronder tussen haakjes Just make it Haha! ( Dit verwijst met een knipoog naar mijn sportkleding van/ voor mijn werk die bijna allemaal van Nike is, en hun slogan is: Just do it Clown ) Mijn plinten zijn wit maar ook daarop zit glitter.

Toen ik EINDELIJK mijn slaapkamer mocht zien vond ik het meteen super leuk en ook mijn vriend vind het geweldig. OK dan!