Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rat4 schreef:TS, pas asjeblieft op!!
deze jongen spoort duidelijk niet!
mischien een oplossing om je telefoon gewoon uit te laten staan?
en hem te dumpen voordat je naar spanje gaat?
Evelli schreef:is er een vriendin die langs kan komen oid?

WowAmigo schreef:Misschien is dat in elkaar slaan van die vriendin wel helemaal niet waar bedacht ik net, maar voelt ie nattigheid en probeert ie je bang te maken. Ken je dat meisje? Heeft iemand er va gehoord? Niet dat ie daar minder eng van wordt, maar dan is dat al een beetje minder ernstig. Sterkte en inderdaad, geen tekst en uitleg geven. Geef zo'n type een vinger en ze slepen je zo weer mee het hol in. (niet dat ik er ervaring mee heb maar kan me er iets bij voorstellen)

xDramaQueen schreef:WowAmigo schreef:Misschien is dat in elkaar slaan van die vriendin wel helemaal niet waar bedacht ik net, maar voelt ie nattigheid en probeert ie je bang te maken. Ken je dat meisje? Heeft iemand er va gehoord? Niet dat ie daar minder eng van wordt, maar dan is dat al een beetje minder ernstig. Sterkte en inderdaad, geen tekst en uitleg geven. Geef zo'n type een vinger en ze slepen je zo weer mee het hol in. (niet dat ik er ervaring mee heb maar kan me er iets bij voorstellen)
dit was voor er nattigheid was, hij slaat degelijk wel, hij is redelijk aggressief als je hem zn zin niet geeft of als er iemand naar me kijkt.
ik heb net het smsje verstuurt, ik wil niet verder met je het voelt niet goed, me buurjongen gebeld die was helaas net weg, ik kon achter hem aan gaan zodat ik bij hem was in de stad, maar ik durf niet naar buiten, ik moest al mn deuren van hem opslot doen en desnoods naar zijn huis gaan.
toen ik ophing had ik een voicemail, hij wil het uitpraten. ik heb me telefoon weer uitgezet.
). Miss als je een stok achter de deur doet voor m dat ie daar wel op reageerd???