Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:59

Sowieso moet je hem dumpen want dit is echt niet normaal meer.
Ik zou het persoonlijk wel doen als ik niet alleen ben dus bijv als je broer/vader ofz thuis is.

Sterkte ermee meid!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:00

dumpen dioe gozer en stel je ouders ervan op de hoogte het is zeker niet normaal dat je bang bent voor je vriend

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:00

Niet schuldig voelen! Jij hebt 'm toch niet gevraagd of ie zich als een eikel wilde gedragen. Uitmaken, dan maar per telefoon als je het niet veranwoord acht om het in z'n gezicht te doen. Het is toch te gek vpor woorden dat je nog geneens naar beneden durft te gaan omdat je bang bent voor die vent. Zo hoort een relatie niet te zijn. Zorg anders dat je ergens kan blijven slapen of dat iemand bij jou blijft slapen de eerste nachten. Want onderschatten moet je dit soort lieverdjes nooit vind ik. Verder niet reageren op berichtjes en telefoontjes, voel je niet verplicht om meer tekst en uitleg te geven of om 'm te troosten als ie zielig gaat lopen doen. En wees alsjeblieft zo verstandig om 'm geen tweede kans te geven.

Je vriend komt, zo te lezen althans, op me over als iemand die vrij obsessief en aggressief is. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk van 'm afkomt, voordat je straks de eerste klap te pakken hebt...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:01

rat4 schreef:
TS, pas asjeblieft op!!
deze jongen spoort duidelijk niet!
mischien een oplossing om je telefoon gewoon uit te laten staan?
en hem te dumpen voordat je naar spanje gaat?

dat wilde ik dus ook, dan heb ik dik 2 weken rust, maar dit gaat nog 3 weken duren...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:02

Evelli schreef:
is er een vriendin die langs kan komen oid?

ik ga nu mijn buurjongen bellen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:03

Zo, dit is niet mis zeg.. Die jongen is echt niet wijs hoor!! Bloos!

Ik zou gewoon met mijn ouders erheen gaan desnoods, die jongen is volgens mij gevaarlijk!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:03

het is dat ik nog een paar uurtjes moet werken, anders had ik linea recta naar utrecht toegekomen

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:04

Misschien is dat in elkaar slaan van die vriendin wel helemaal niet waar bedacht ik net, maar voelt ie nattigheid en probeert ie je bang te maken. Ken je dat meisje? Heeft iemand er va gehoord? Niet dat ie daar minder eng van wordt, maar dan is dat al een beetje minder ernstig. Sterkte en inderdaad, geen tekst en uitleg geven. Geef zo'n type een vinger en ze slepen je zo weer mee het hol in. (niet dat ik er ervaring mee heb maar kan me er iets bij voorstellen)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:04

Zooo dit is echt niet normaal. Dumpen die gast!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:05

gadsie wat een vervelende/enge situatie..
ik denk dat je misschien wel eens hulp moet vragen bijv je vader (wel een man ivm mogelijke agressie?) bij het uitmaken..
bijv via de telefoon en dan zorgen dat er iemand bij je thuis is..

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:05

Dumpen die gast! wat een mafkees zeg ..
Ik zou idd je ouders op de hoogte brengen en op een openbare plek met hem praten
Want hij klinkt echt gevaarlijk..

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:06

Ik zou als jij je buurjongen belt meteen vragen of hij wil kijken of je "ex-vriend" er staat.

Het is niet prettig als je niet veilig voelt in je eigen huis. Mocht je buurjongen er niet zijn dan wil ik gerust richting utrecht komen. De weg vind ik wel.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:06

woow wat een verhaal zeg! Ik zou ook zeggen dumpen. Maar pas wel op enz org dat er iemand bij je is! Misschien handig om in elk geval een ander telefoonnummer te nemen ?

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:07

Ik zou hier niet langer mee doorgaan, uitmaken! Wanneer je het besluit aan de telefoon te doen, zou ik als ik jou was het gespreken opnemen ofzo. Mocht hij je met enge dingen gaan bedreigen, kan je hiermee naar de politie. En zoals andere al zeggen, zeg dat wanneer hij je niet met rust laat, jij naar de politie stapt.

Wel erg vervelend, sterkte! Ach gut

Kelly_Taco

Hoe moeilijk het ook is je moet wel de knoop doorhakken.

Woon je nog thuis?
In dat geval kun je het doen bij jou thuis als een van je ouders er is.
Indien je op jezelf woont doe het dan over de telefoon, ga geen risico's lopen.

Mijn ex heeft mij tijdens onze relatie niet gestalkt, die is er daarna mee begonnen.
Het is heel angstaanjagend vooral omdat ze op je gevoel inspelen.
Doen alsof jij alles fout doet en je vervolgens over opzoeken zodat je je nergens meer prive voelt.

Ik heb een tijd ergens anders gewoond zodat hij niet steeds voor mijn huis kon staan.
De grootste ellende zul je ongetwijfeld nog moeten krijgen maar je moet echt je poot stijf houden.
Wees 1x heel duidelijk dat je geen contact meer wil en dan ook nergens meer op reageren.
En vanaf dag 1 meteen alles opschrijven, wanneer hij je opzoekt, bedreigd, smst enz enz zodat je een dossier tegen hem kan opbouwen.

Sterkte ermee.

Breghje

Maak het idd uit, per telefoon of wat dan ook maar maak het uit. Zorg dat er iemand bij je is, zet desnoods de telefoon op de meeluisterstand zodat je een getuige hebt. Verder kan ik aan de tips die al zijn gegeven niet veel meer toevoegen, alleen dit: zorg dat áls je over straat moet, er óf iemand bij je is, óf dat je zorgt dat je alleen op drukke plaatsen alleen bent. Dit is niet om je bang te maken, alleen om je alert te maken dat je zorgt dat je voorlopig niet alleen met hem kan komen te staan. Heel, heel veel sterkte!!!!

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:08

inderdaad zorgen dat er gewoon iemand bij is,, in het topic melden mensen zich ook al, het is dat ik geen rijbewijs heb en te jong ben voor dit soort dingen, anders had ik echt willen komen.

heel veel sterkte, en dumpen die engert

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:12

WowAmigo schreef:
Misschien is dat in elkaar slaan van die vriendin wel helemaal niet waar bedacht ik net, maar voelt ie nattigheid en probeert ie je bang te maken. Ken je dat meisje? Heeft iemand er va gehoord? Niet dat ie daar minder eng van wordt, maar dan is dat al een beetje minder ernstig. Sterkte en inderdaad, geen tekst en uitleg geven. Geef zo'n type een vinger en ze slepen je zo weer mee het hol in. (niet dat ik er ervaring mee heb maar kan me er iets bij voorstellen)

dit was voor er nattigheid was, hij slaat degelijk wel, hij is redelijk aggressief als je hem zn zin niet geeft of als er iemand naar me kijkt.

ik heb net het smsje verstuurt, ik wil niet verder met je het voelt niet goed, me buurjongen gebeld die was helaas net weg, ik kon achter hem aan gaan zodat ik bij hem was in de stad, maar ik durf niet naar buiten, ik moest al mn deuren van hem opslot doen en desnoods naar zijn huis gaan.
toen ik ophing had ik een voicemail, hij wil het uitpraten. ik heb me telefoon weer uitgezet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:14

Ik zou he3m wel uitleggen waarom, maar niet meer naar hem toegaan. En zorg dat alles op slot zit!!

Breghje

xDramaQueen schreef:
WowAmigo schreef:

dit was voor er nattigheid was, hij slaat degelijk wel, hij is redelijk aggressief als je hem zn zin niet geeft of als er iemand naar me kijkt.

ik heb net het smsje verstuurt, ik wil niet verder met je het voelt niet goed, me buurjongen gebeld die was helaas net weg, ik kon achter hem aan gaan zodat ik bij hem was in de stad, maar ik durf niet naar buiten, ik moest al mn deuren van hem opslot doen en desnoods naar zijn huis gaan.
toen ik ophing had ik een voicemail, hij wil het uitpraten. ik heb me telefoon weer uitgezet.

Goed van je!!!! Neem niet meer op, zorg dat je geen contact meer met hem maakt en idd een ander telefoonnummer zou ook fijn zijn voor de rust in je bolletje. Je zal nog even je poot stijf moeten blijven houden, maar houd in gedachten dat je nu een heel ongezonde relatie kwijt bent en als de tijd rijp is kom je een knul tegen die geen losse handjes heeft en geen losse snaar in zijn hoofd. Mocht ie voor de deur komen staan, zeg dan door de deur heen, of door een raam ofzo, dat als ie niet binnen de 5 minuten uit je leven is verdwenen, je de politie op hem los laat.

Anoniem

Idd dumpen! heb je ook een PB gestuurd.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:15

@dramaqueen, laat hem wel 1x nog heel duidelijk weten dat je dus geen contact meer wil.
Vanaf dan je dossier tegen hem opbouwen.

En ga ook voorlopig niet meer alleen naar buiten of spreek met mensen af dat je op een bepaald tijdstip weggaat zodat ze weten hoe laat je moet aankomen.

Hij zal nog op heeeeel veel manieren contact proberen te zoeken, stalkers hebben vele gezichten.
De ene dag heel agressief, andere dag heel verdrietig, dan weer heel begripvol.
Niet intrappen, dat is alleen maar om je aandacht weer te krijgen.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:15

Ik vind het zon naar en erg verhaal dat ik bijna bij je langs wil komen om je te helpen xD wat een drama hey! Zeg anders gewoon dat je hem nog wel leuk vind maar het niet aan kan een relatie te hebben en dat als ie nog een kans wil om het wat te laten worden hij AFSTAND moet nemen (en die kans geef je m natuurlijk nooit Knipoog). Miss als je een stok achter de deur doet voor m dat ie daar wel op reageerd???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:16

alles zit opslot, ik ga me zusje wakker maken, ze kan niet veel als 13 jarige maar als er iets gebeurd heb ik haar nog altijd. en ik ga me moeder op de hoogte stellen alleen die crost dan (zoals gewoonlijks) met een bloedvaart naar huis, en dat wil ik ook weer niet, maar zal wel moeten..

ik moet zometeen werken, hij heeft vrij van zn werk dus weet zeker dat hij me op gaat proberen te wachten, ik laat me brengen door me moeder, waarschuw de beveiliger en laat me ophalen door me stiefvader.

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:16

jeetje.... ik zou proberen te zorgen dat je niet alleen bent! Kan me voorstellen dat je het hier benauwd van krijgt, zijn gedrag is niet normaal, maar goed dat je er een punt achter zet!