Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shiloh schreef:Wageningen is de laatste twee jaar rond september een DRAMA. Toen ik in Wageningen begon had ik me gelijk op 1 januari ingeschreven en had ook gelijk per 1 juli een kamer (toen werd er nog toegewezen). Dat jaar is Van Hall Larenstein naar WAgeningen gekomen, hebben ze de reinsteeg (flat) gesloopt. DAarnaast is de laatste jaren de universiteit FLINK gegroeid (ik geloof tot wel 40% meer aanmeldingen) en ze houden de binnenhaven ook nog eens leeg omdat ze die willen gaan verplaatsen (was tijdeijk bouw) ... kortom, dat alles samen maakt wageningen tot een kamer drama rond september.
Gaan ze de walstraat ook al slopen? zijn lekker bezig daar bij idealis, als ze van de haarweg maar afblijven
Inmiddels is het bij idealis via inschrijven, wat me nog veel lastiger lijkt. In de lokale krantjes wil ook nog wel eens wat staan, maar jah die heb jij daar natuurlijk niet bij de hand. Op mijn werk liggen die super veel, als je wil kan ik daar morgen wel even voor je inkijken.. en volgens mij hangt er beneden in de flat ook nog wel iets aan het bord... ik ga zo wel eventjes kijken...

)
... liefst met eigen douche/toilet...

Zo ben ik aan mijn kamer gekomen via deze site.

) en die vrouw maar zeggen, kijk leuke keuken, mooi groot ook ( je kon er je kont amper in keren! en ook had ze het over het mooie uitzicht ( op de achterkant van een pakhuis
)
)

Haha.
Echt perfect dus, ik was laatst op mijn nieuwe school met alle andere studenten (alleen al 500 van deze opleiding), en die ware allemaal nog druk aan het hospiteren en gingen die dag ook allemaal bij dezelfde kamers kijken.