Mayflower_ schreef:Aardbei/slagroom ligt hier bij de Aldi nog bij bosjes.. Misschien lust het noorden de thee niet.
Haha, ik vind het echt ontzettend vieze thee
En ik woon ook nog in het noorden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Aardbei/slagroom ligt hier bij de Aldi nog bij bosjes.. Misschien lust het noorden de thee niet.
En ik woon ook nog in het noorden
.

Karin schreef:Ohhhh... Chai is lekker!Alleen de geur van het droge zakje al!
Doet me denken aan een variant van Celestial Seasonings die ik ooit had maar waarvan ik de naam kwijt ben (heb momenteel vijf soorten liggen maar niet die).

.
)

Riss schreef:Ja bij ons was ie ook op, ik weet niet waar je bent geweest, maar wij gaan altijd naar die in Beilen, en daar was hij eerst wel, nu dus niet meer.

Bienotje schreef:Hmm.. Ik ga de volgende keer bij de Aldi wel op zoek. Gewoon nieuwsgierig naar de verpakking van aardbei/roodbos & slagroom thee
Ook benieuwd hoe het ruikt, maar kopen denk ik maar niet eerlijk gezegd

Laurabram schreef:Klinkt wel heel apart, vraag me af hoe ze die smaak aan thee kunnen geven. Hier zit helaas geen Aldi, zou eens verderop moeten zoeken. Proef je ook de rooibos smaak, want daar ben ik helaas niet zo weg van.

Laurabram schreef:Klinkt wel heel apart, vraag me af hoe ze die smaak aan thee kunnen geven. Hier zit helaas geen Aldi, zou eens verderop moeten zoeken. Proef je ook de rooibos smaak, want daar ben ik helaas niet zo weg van.

Elan schreef:Laurabram schreef:Klinkt wel heel apart, vraag me af hoe ze die smaak aan thee kunnen geven. Hier zit helaas geen Aldi, zou eens verderop moeten zoeken. Proef je ook de rooibos smaak, want daar ben ik helaas niet zo weg van.
Ik vind rooibos thee ook niet lekker, maar deze wel.
De smaak vink ik precies lijken op die aardbei-slagroomsnoepjes van campina, ken je die nog?