Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Tallie_Ho schreef:Op een indoorbaan kan je je ook aardig bezeren lijkt me. Ik zou dus, als ik jou was zeker beginnen met les. Al is het al om jezelf geen slechte dingen aan te leren.
Ik ga nu al tig jaar naar diverse ski gebieden in europa. Ik neem nog ieder jaar de hele week les, ook al valt mij niks meer te leren in Italie ( ik moet alleen nog leren om met een bobbelbaan om te gaan en offpiste skieen, dan ben ik helemaal opgeleid )
Les is ook heel erg leuk, dus ik zou, als ik jou was, er een uurtje les voor plakken, en daarna nog een uurtje vrij gaan skieen
( in een uur leer je net hoe je in fluck naar beneden moet en moet remmen )

)
(kon een keer geen bocht maken en vloog zo de muur in) 

Ik draaide me een keer om om te kijken en hop daar ging ik
Tallie_Ho schreef:Op een indoorbaan kan je je ook aardig bezeren lijkt me. Ik zou dus, als ik jou was zeker beginnen met les. Al is het al om jezelf geen slechte dingen aan te leren.
. Ik was maar wát blij dat ik les had toen ik opeens van de berg af begon te glijden en toch écht niet wist hoe ik toch moest remmen. Dan is de ski-leraar die je komt terughalen écht heel fijn.
Ja, ik denk wel dat je meer plezier gaat hebben als je les gaat volgen.
Ik mocht blij zijn als ik 3 meter verder kwam, zonder eraf te vallen. Dat was wel een sleepliftje trouwens. Barco schreef:@ fenn: het zal meer aan jou hebben gelegen dan aan die pokke skies.
TS neem les. Denk er niet te makkelijk over, je zou zo maar met een blessure thuis kunnen komen. (of een medebaangebruiker)
K ski al vanaf dat k 4 ben (nu 19) en neem nog elk jaar les, vaak is t nog hartstikke gezellig ook
MoonChloe schreef:En naar wat ik heb gehoord van vele anderen is dat de indoorbanen vaak heel erg ijzig zijn..
Dan val je wel erg hard
( nouwja ik deed gewoon wat verkeerd
)
erg grappig om te zien volgens de rest