Het was overigens wel een goal volgens mijn vader
Maar ik kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt! Filmen zou inderdaad niet zo verkeerd zijn denk ik. Misschien handig voor een evt. therapeut.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was overigens wel een goal volgens mijn vader
Kon je echt een heel gesprek mee voeren in dr slaap zonder dat ze het zich kon herinneren
.
crossmonster schreef:Ik ben ook lomp en gemeen in mijn slaap, en word boos als iemand de dekens wil pikken, ook schreeuw ik ooit moord en brand![]()
maar ik ben niet zo bizar als je vriend.
wel es weten. heb smakelijk gelachen om verhaal van de ts. niets is leuker dan leedvermaak zeggen ze, maar nu ligt t meer aan de manier waarop t geschreven is. hihi.
o foei, nu maak ik r weer een grapje van!
niks aan te doen behalve me vastpakken
). Maar weet echt niet wat je eraan kunt doen.
. Word ik wakker gemaakt. Vraag ik waarom die me wakker maakt, zegt die: 'ik mis je heel erg, je ligt niet dicht genoeg bij me'
.
).
.
.

*
Je vertelt het echt geweldig
En een keertje rende hij rondjes en bleef maar schreeuwen: "Spinnen!! Spinnen!! Haal ze weg!!!" Helemaal in paniek
Gelukkig reageert hij daar wel op, en slaapt dan ook weer rustig verder.
. Kan heerlijke gesprekken met hem voeren en hij heeft zijn lieve momenten bv.
''
kehdra schreef:Heeft je vriend last van stress, of gebruikt hij medicijnen/ drugs? daar kunnen zulke dromen ook van komen!
"
MoonChloe schreef:kehdra schreef:Heeft je vriend last van stress, of gebruikt hij medicijnen/ drugs? daar kunnen zulke dromen ook van komen!
Hij blowt iig niet, wie blowt droomt niet.
Pelryo schreef:Hij wilt er helaas niks van weten , logisch hij heeft er geen last van en vind dat ik me niet moet aanstellen. Ik kan natuurlijk ook moeilijk bewijzen wat hij doet ik heb geen camere oid. Hij is wel uitgerust als hij wakker word. En ja de HA het woord alleen al en hij is weg dusja:+ En het is bekend dat hij op 7jarige leeftijd samen met zn moeder lag en dat hij dr bont en blauw heeft geslagen uiteraard in zijn slaap. Ik moet zeggen dat ik er wel vaak om kan lachen hoor. Kan heerlijke gesprekken met hem voeren en hij heeft zijn lieve momenten bv.
Ik : Ik hou van je
Hij: knijpt mn armen samen en schreeuwt: ''Lot !!Lot !!!'
Ik: Jah?
Hij: ''Ik hou van je ''
Ik: ''Ik ook van jou ga maar slapen''
Hij: ''Ok''
zo heb ik nog meerdere momenten hoor. Alleen laatst dat ritme spelen duurde 2 uur dat was enorm irritant haha :p ik deed uit wanhoop mijn vinger in zijn mond zodat hij niet met zijn tanden kon tikken gaatie me vinger aflebberen XD.