Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Limerick schreef:Ik werk 40 p/w.. doe daarnaast ook nog een studie.
Gelukkig kan ik mn paardje ook nog genoeg aandacht geven
En als ik een keer niet kan.. dan gaat mn huisgenootje erheen om te spelen in de wei haha

Limerick schreef:Ik werk 40 p/w.. doe daarnaast ook nog een studie.
En als ik een keer niet kan.. dan gaat mn huisgenootje erheen om te spelen in de wei haha
marlo schreef:Limerick schreef:Ik werk 40 p/w.. doe daarnaast ook nog een studie.
pff hoe doe je dat?
en wat voor studie doe je er nog naast dan?
ik ga straks ook weer studeren, en dan een bijbaan en mijn paardje.
ik heb alleen de pech dat hij wel op een stal staat waar ik door de weeks maar tot 20u mag komen,
en in het weekend tot 18u! en ik moet zelf zorgen dat hij eruit komt in de winter, en ook zelf uitmesten.
ben benieuwd of dat dus allemaal gaat werken.
ALs je tot 17 uur werkt oid en dan direct naar je paardje gaat... en daarna gaat leren? Maar voor mij zou het wel een reden zijn om uit te kijken naar een ander stalletje, zodat je je tijd makkeljiker kan indelen...
) om even naar je paardje te gaan. Het werkt bij mij zelfs ontspannend na een drukke werkdag, even heerlijk bij m'n meissie. Mist schreef:waar een wil is is een weg. sinds ik van school ben heb ik naast mijn werk4 HBO en 1 universitaire studies gedaan (kandidaat gerechtsdeurwaarder, B- Assurantien, Makelaar Taxateur O.G. en Veiligheidskunde) Bij alle studies had ik 2 paarden (wel aan huis), inmiddels heb ik een eigen bedrijf, werk 60 uur per week minimaal en nog steeds brei ik het rond !
hoe beviel het?? (en dan heb ik het alleen over de studie, want ik denk dat je nu wat anders doet, niets met de opleiding?
)
) maar toch zou ik eerst je studie starten. even settelen en dán pas een paard erbij doen.